Postcrossing 5
zondag 18 juli 2010 om 13:53
zondag 18 juli 2010 om 14:14
Veel plezier Tine.
Wow Noa: hoeveel brieven/mails heb je de deur uit gedaan. Goed zeg.
Ik denk dat ik zo eens richting de grote stad ga, heb verzonnen dat ik een nieuwe boekenkast nodig heb. Ben er alleen nog niet uit of ik een hoge kast koop zoals de andere 2 of dat ik een lage kast koop en die in de kamer zet...
Ik denk dat ik zo eens richting de grote stad ga, heb verzonnen dat ik een nieuwe boekenkast nodig heb. Ben er alleen nog niet uit of ik een hoge kast koop zoals de andere 2 of dat ik een lage kast koop en die in de kamer zet...
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 18 juli 2010 om 19:18
zondag 18 juli 2010 om 21:02
Ik kreeg daarnet het volgende via hyves gemaild:
Hoi Nederlandse postcrossers!
Als je het leuk vind om andere postcrossers te ontmoeten en samen kaartjes te schrijven:
Er is zaterdag 24 juli een picknick meeting die in Leiden word gehouden.
Je kan er meer over lezen op het officiële postcrossing forum:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=44585
er worden regelmatig door het hele land meetings georganiseerd door postcrossers zelf.
kom ook gezellig een keertje kaartjes schrijven.
groetjes "dandilion"http://www.postcrossing.com/user/dandilion
Mij lijkt het leuk om hier heen te gaan, qua werk alleen geen idee hoe het loopt tegen die tijd.
Zijn dr meer die dit gelezen hebben en er heen gaan?
Voor mij is dit bijna een thuiswedstrijd en daarbij vind ik de stad super .
Hoi Nederlandse postcrossers!
Als je het leuk vind om andere postcrossers te ontmoeten en samen kaartjes te schrijven:
Er is zaterdag 24 juli een picknick meeting die in Leiden word gehouden.
Je kan er meer over lezen op het officiële postcrossing forum:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=44585
er worden regelmatig door het hele land meetings georganiseerd door postcrossers zelf.
kom ook gezellig een keertje kaartjes schrijven.
groetjes "dandilion"http://www.postcrossing.com/user/dandilion
Mij lijkt het leuk om hier heen te gaan, qua werk alleen geen idee hoe het loopt tegen die tijd.
Zijn dr meer die dit gelezen hebben en er heen gaan?
Voor mij is dit bijna een thuiswedstrijd en daarbij vind ik de stad super .
zondag 18 juli 2010 om 21:54
Heej meiden!
Nou het was gezellig hoor vanmiddag! Toch wel weer leuk om eens iets samen met mn broertje te ondernemen! De fim was grappig! Beetje jammer van de huilende baby in de zaal.. Beetje vreemd dat ze die hadden mee genomen.. Daarna wat gegeten bij de La Place tegen over de IKEA waar we ook altijd de auto gratis neerzetten:) Ons toetje hebben we bij de Burger King gehaald:)
@Snjokorn, dank zoals je kunt lezen hebben we genoeg plezier gehad! Hebben jullie een IKEA in de grote stad?
@Kozoo, Shrek rules!! Oooooo wat een lieve Nijntje! Ik ben ook helemaal Nijntje fan:) Dank je wel!!
@Noa, goed zo! Heb je lekker ontspannen vanmiddag! Dat moet oo gebeuren hoor! Ik had inderdaad al van die meeting gelezen. Als jullie heen gaan ga ik ook wel!!
@Beachlover, leuk dat je ook wilt gaan naar die meeting!!
Ik kreeg een hurray uit Tsjechie, ze vond de kaart erg leuk en heeft em direct favoriet gemaakt! Het waren van die Babouska poppetjes van de Xenos. Ook iemand anders heeft em al favoriet gemaakt. Mn nieuwe kaart mag naar Australie,naar dezelfde persoon waar onze Lampje ook een kaart naar toe gestuurd heeft! Verder moet ik nog twee Nijntje tag kaarten versturen maar dat komt morgen allemaal wel!
Nou het was gezellig hoor vanmiddag! Toch wel weer leuk om eens iets samen met mn broertje te ondernemen! De fim was grappig! Beetje jammer van de huilende baby in de zaal.. Beetje vreemd dat ze die hadden mee genomen.. Daarna wat gegeten bij de La Place tegen over de IKEA waar we ook altijd de auto gratis neerzetten:) Ons toetje hebben we bij de Burger King gehaald:)
@Snjokorn, dank zoals je kunt lezen hebben we genoeg plezier gehad! Hebben jullie een IKEA in de grote stad?
@Kozoo, Shrek rules!! Oooooo wat een lieve Nijntje! Ik ben ook helemaal Nijntje fan:) Dank je wel!!
@Noa, goed zo! Heb je lekker ontspannen vanmiddag! Dat moet oo gebeuren hoor! Ik had inderdaad al van die meeting gelezen. Als jullie heen gaan ga ik ook wel!!
@Beachlover, leuk dat je ook wilt gaan naar die meeting!!
Ik kreeg een hurray uit Tsjechie, ze vond de kaart erg leuk en heeft em direct favoriet gemaakt! Het waren van die Babouska poppetjes van de Xenos. Ook iemand anders heeft em al favoriet gemaakt. Mn nieuwe kaart mag naar Australie,naar dezelfde persoon waar onze Lampje ook een kaart naar toe gestuurd heeft! Verder moet ik nog twee Nijntje tag kaarten versturen maar dat komt morgen allemaal wel!
maandag 19 juli 2010 om 11:39
Bah ik heb 1 kaart gekregen uit Duitsland, bestaat uit 2 kaarten (aan elkaar geplakt) en het zijn uiteindelijk 2 reclamekaarten, er staat amper iets op, behalve dat ik ze rustig moet open doen zodat ze niet kapot zijn, maar eigenlijk wil ik ze gewoon kapot scheuren Het zijn echt 2 reclamekaarten met alleen maar tekst op. Die krijgt geen tekst in zijn hurray.
edit: de eerste kaart is deze trouwens (en dan staat er in zijn profiel nog dat hij geen advertising cards wilt, ik heb zin om er nog een bericht achter na te sturen)
edit: de eerste kaart is deze trouwens (en dan staat er in zijn profiel nog dat hij geen advertising cards wilt, ik heb zin om er nog een bericht achter na te sturen)
maandag 19 juli 2010 om 12:04
quote:snjokorn schreef op 18 juli 2010 @ 14:14:
Eigenlijk heb ik alleen die ene sollicitatie de deur uit gedaan en ben nu aan het uitpluizen wat ik dan wel wil.
Genoeg opties en mijn ouders denken met mij mee.
Vanmiddag gesprek bij de bedrijfsarts , ben bang dat ie zegt ga maar werken.
Die ene sollicitatie is trouwens wel nu een sollicitatiegesprek geworden, had ik wel verwacht eigenlijk.
Eigenlijk heb ik alleen die ene sollicitatie de deur uit gedaan en ben nu aan het uitpluizen wat ik dan wel wil.
Genoeg opties en mijn ouders denken met mij mee.
Vanmiddag gesprek bij de bedrijfsarts , ben bang dat ie zegt ga maar werken.
Die ene sollicitatie is trouwens wel nu een sollicitatiegesprek geworden, had ik wel verwacht eigenlijk.
maandag 19 juli 2010 om 12:07
kaatje, ik heb hem een bericht gestuurd dat ik het niet vind kunnen dat je ad-cards opstuurt terwijl je er zelf geen wilt. En bij de omschrijving van deze kaart heb ik gezet: a "beautiful" advertising card, kon het niet laten
Succes noa met het sollicitatiegesprek! Ik heb vorige dinsdag ook een de deur uit gedaan maar nog niets gehoord..
Succes noa met het sollicitatiegesprek! Ik heb vorige dinsdag ook een de deur uit gedaan maar nog niets gehoord..
maandag 19 juli 2010 om 12:23
quote:StefanieV schreef op 19 juli 2010 @ 12:07:
Ook voor jou een spannende tijd dus...
Ik vermoed dat het gesprek wel oke verloopt, ze bieden alleen wat weinig uren.
Maar werk nu ook meestal het minimale van het minimale.
Ook voor jou een spannende tijd dus...
Ik vermoed dat het gesprek wel oke verloopt, ze bieden alleen wat weinig uren.
Maar werk nu ook meestal het minimale van het minimale.
maandag 19 juli 2010 om 12:55
Bwaja spannend, heb nog maar 1 sollicitatie de deur uit gedaan, ik zit op zich wel goed waar ik nu zit, alleen is de afstand (2 x 50km) nogal ver en het breekt me meer en meer op, ik ben 2uur onderweg iedere dag.. Dus zoek k iets dichterbij, maar ik weet niet wat, het liefst administratie combineren met loketwerk ofzo. Weet niet of ik iets zal horen van die sollicitatie omdat ik overgekwalificeerd ben (verkeerde studies denk k
)
maandag 19 juli 2010 om 14:02
maandag 19 juli 2010 om 17:32
Vandaag een hurray uit Wit-Rusland. Hij was erg blij met de kaart. Het is zijn eerste ontvangen kaart. Het was een leeg profiel en ik heb hem een "wintergroeten uit NL" kaart van de I-drukker gestuurd (NL omdat oranje in de finale van het WK stond heb ik er als verhaaltje opgeschreven...)
Snjókorn falla, á allt og alla