Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Oh en Marels, mijn dochter gaat trouwen in oktober en wil de crosstrainer zelf (weer) gaan gebruiken!
Alle reacties Link kopieren
Yonna, doe ook eens een foto dan.



Ik heb bijgelezen! Nou ja, sinds gisteren dan.

Fussie is een huilie, Chocolover een bezemramp (join the club), Mamz gaat haar hele huishouden op een paar fietsjes pakken, Its gaat vet hard in een Smart en Yonna heeft ook een scheurijzer en dat was zo ongeveer het belangrijkste wat ik onthouden heb.



Ik moet nog zes dagen werken trouwens, volgende week vrijdag heb ik vakantie. Twee weken maar, maar da's twee weken beter dan niks



Lijstje van vandaag;

- werken

- koken en afwassen

- mijn aardbeien fiksen, alsin, de uitlopers in de richting van de potgrond leiden.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Helleu!



Ik kom net bij de kapper vandaan, de haren kriebelen in mijn nek, bah.

Ik zit een of andere flutfilm te kijken, liever verliefd, slaat nergens op.





Yonna, leukleukleuk je nieuwe autootje!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Hello



Net thuis, drukke dag gehad maar wel een heel schema gemaakt Dit weekend alle bruidskadoos opruimen en dan vanaf maandag beginnen. Klinkt gek maar ik heb er zin in! Orde in mijn huis!



Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Het is lekker om orde te hebben in huis.

Vind ik wel, ik kan niet tegen zooi. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik de hele week in de zooi sta!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
He bah Nikki, herken het. Vraag tegenwoordig of ze na afloop mijn haar willen wassen, dat scheelt enorm!



Van wat ik nu al begrijp is Fussie bevallen? Van harte gefeliciteerd!! En Its en Yonna hebben nieuwe auto's? Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
In de zooi? *ziet iemand voor me in paardenstallen..*
Alle reacties Link kopieren
Choco, jij was toch ook op de eerste grote meet in Den Haag?



Ik heb nog geen foto van mijn nieuwe bolide, komt nog! Maar mén,ik stuiter nog! We zitten op ons balkon en ik moet iedere keer even kijken of ze er nog wel staat
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt, jij was daar ook bedacht ik me vanmiddag!



Wat heb je voor auto?
Alle reacties Link kopieren
Aaaah, het is een meisje Yonna? En hoe heet ze?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Caramba, wat een debiele film zeg.............



Een meisje?

Ja, wat is haar naam Yonna?

Wij hebben een vent, Leon.



Ik sta in een zooi winkel Choco, we proberen het wel netjes te maken/houden maar dat is onbegonnen werk.

Volgens mij ik heb je jou ook nog heel even snel gezien op de meet Choco, jij kwam met IBI toch, ik ging toen alweer weg.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet pissen.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Celéone

Waarom is een auto bij voorbaat een hij?



Ik heb een Citroën C2! Een zwarte! En ik ben er zóóóó blij mee! Ik ga vannacht dromen



Had ik het toch goed, Choco ik ken je
Alle reacties Link kopieren
Zeikwijf!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet geweest..... Te lui om op te staan.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Waarom zo'n chijque naam?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik was daar met IBI. Ja Yonna ik ken jou ook! Jij was daar met je/een man toch?

Nikki weet ik dan niet, sorry..
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 22 juli 2010 @ 22:08:

Ik ben nog niet geweest..... Te lui om op te staan.Hmmm, luizeikwijf !
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit trouwens naar een stel zeikwijven te kijken.

Die gaan een camping beginnen in Tsjechië, je ziet nu al dat het gaat mislukken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik was daar met mijn man, Choco, Happy_Me schrijft af en toe ook mee op dit topic dankzij mij. Twee jaar geleden getrouwd en nog geen seconde spijt



Ik houd niet van campings...........
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap. Tabee, tot morgen
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Trusten Marels!



Ik ben nu 1,5 maand getrouwd
Alle reacties Link kopieren
Nikki is blond, klein en kort............ kan niet missen
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Marels.



Ik ben ook niet zo van de campings, zeker niet van nederlanders in Tsjechië, vreselijk stel.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yonna schreef op 22 juli 2010 @ 22:15:

Nikki is blond, klein en kort............ kan niet missen Ik denk dat het toen oranje of bruin was.
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven