Good Luck!
donderdag 22 juli 2010 om 19:14
Hai!!
jaja kermis overleefd
Juul is zo mogelijk nog erger... kermisfeestbeest dan ik...
We liepen naar het station, ineens laat Juul zich op zijn knieetjes te vallen, en was met geen drie paarden meer omhoog te krijgen..
Mamaaaa ik mis de kermis nu al zo....
Hebben we samen uitgebreid de kermis gedag gezegd en uitgezwaaid en beloofd dat we volgend jaar weer terugkomen
Zijn benen kwamen weer in beweging
jaja kermis overleefd
Juul is zo mogelijk nog erger... kermisfeestbeest dan ik...
We liepen naar het station, ineens laat Juul zich op zijn knieetjes te vallen, en was met geen drie paarden meer omhoog te krijgen..
Mamaaaa ik mis de kermis nu al zo....
Hebben we samen uitgebreid de kermis gedag gezegd en uitgezwaaid en beloofd dat we volgend jaar weer terugkomen
Zijn benen kwamen weer in beweging
donderdag 22 juli 2010 om 19:15
donderdag 22 juli 2010 om 20:07
donderdag 22 juli 2010 om 20:31
Ow mooi Mal! Jeuj, 2 meter breed, da's wall to wall bed. Maar met die druktemaker van je inderdaad wel erg fijn (ik voel me nog steeds een beetje verloren op 1.80, haha).
Bam, wat schattig, die kleine kermisfan van je.
Nou ja, wat een rare dermatoloogmuts zeg Enka...
Suus, jij morgen nog vrij? Ga ik je bellen.
Vanavond doe ik niks meer, ben helemaal gaar. Eerst maar eens thuis zien te komen.
Bam, wat schattig, die kleine kermisfan van je.
Nou ja, wat een rare dermatoloogmuts zeg Enka...
Suus, jij morgen nog vrij? Ga ik je bellen.
Vanavond doe ik niks meer, ben helemaal gaar. Eerst maar eens thuis zien te komen.
donderdag 22 juli 2010 om 20:32
donderdag 22 juli 2010 om 20:38
O bah Amalia, ik hoop dat je geen blaasontsteking krijgt, niks aan.
Jemig Enka, wat een stom gedoe bij de arts zeg. Kan ze niet de aantekeningen van haar voorganger een beetje nakijken.
Haha, wat grappig dat Juul zich zo aanstelt
Het is indd een boxspring. We hadden alles uitgelegd waar Malman allemaal last van had en die man zei dat het op zo'n breed bed vast een stuk beter zou gaan, maar als het zo erg blijft kunnen we hem ook iets uit elkaar schuiven. Het slapen gaat nog niet zoveel beter, helaas Maar we konden er ruim op liggen met zijn drietjes en het voelde echt als een hotelbed.
Jemig Enka, wat een stom gedoe bij de arts zeg. Kan ze niet de aantekeningen van haar voorganger een beetje nakijken.
Haha, wat grappig dat Juul zich zo aanstelt
Het is indd een boxspring. We hadden alles uitgelegd waar Malman allemaal last van had en die man zei dat het op zo'n breed bed vast een stuk beter zou gaan, maar als het zo erg blijft kunnen we hem ook iets uit elkaar schuiven. Het slapen gaat nog niet zoveel beter, helaas Maar we konden er ruim op liggen met zijn drietjes en het voelde echt als een hotelbed.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 22 juli 2010 om 20:45
quote:Star schreef op 22 juli 2010 @ 20:32:
Oeeeee wat gaaf, boxspring? Heerlijk! Gaat slapen van Malman beter nu?
Ha die Juul, dramaqueen zichzelf zo ter aarde storten
Heb je leuke foto's gemaakt op de kermis?
Heb wel wat, zal zo een aantal op hyves zetten!
Kookfeestje heb ik nog niet uitgedacht voor de rest, maar meisjes gaan koken en dan komen ouders het later samen opeten.
Oeeeee wat gaaf, boxspring? Heerlijk! Gaat slapen van Malman beter nu?
Ha die Juul, dramaqueen zichzelf zo ter aarde storten
Heb je leuke foto's gemaakt op de kermis?
Heb wel wat, zal zo een aantal op hyves zetten!
Kookfeestje heb ik nog niet uitgedacht voor de rest, maar meisjes gaan koken en dan komen ouders het later samen opeten.
donderdag 22 juli 2010 om 21:28
Suus morgen 1 dagje werken en dan heb je alweer weekend, dat is nog wel vol te houden! Lekker dat je nog zoveel uur hebt staan! Over welk topic had jij het?
Hhaha geweldige opmerking van Ceetje over haar oren! Star heb je een link van het park waar je zat? Kan ik me alvast orienteren voor volgend jaar!
Mal wat een gaaf bed! Hier in de buurt gekocht? Hij is echt heel mooi. Is de achterkant van stof? Wij hebben ook 2 meter en we hebben echt zeeen van ruimte (al zou Vent volgens mij het liefst alleen liggen want die maar zeuren over dat hij ruimte te kort komt, ach mannen!)
Fijn dat het met compu goed gaat. Wanneer is ze precies uitgerekend eigenlijk?
Enka succes morgen bij de kno. Ik hoop dat er wat uitkomt. Fijn dat je oudste het zo naar zijn zin heeft! Jammer dat ze je dan niet missen he! Maar hij zal je vast helemaal plat knuffelen als hij weer terug is.
Hhaha geweldige opmerking van Ceetje over haar oren! Star heb je een link van het park waar je zat? Kan ik me alvast orienteren voor volgend jaar!
Mal wat een gaaf bed! Hier in de buurt gekocht? Hij is echt heel mooi. Is de achterkant van stof? Wij hebben ook 2 meter en we hebben echt zeeen van ruimte (al zou Vent volgens mij het liefst alleen liggen want die maar zeuren over dat hij ruimte te kort komt, ach mannen!)
Fijn dat het met compu goed gaat. Wanneer is ze precies uitgerekend eigenlijk?
Enka succes morgen bij de kno. Ik hoop dat er wat uitkomt. Fijn dat je oudste het zo naar zijn zin heeft! Jammer dat ze je dan niet missen he! Maar hij zal je vast helemaal plat knuffelen als hij weer terug is.
donderdag 22 juli 2010 om 21:35
Aah die Juul die niet naar huis wilde, geweldig! Hoelang trein je erover?
Amaal structureel vitamine C slikken helpt tegen een blaasontsteking. Ik heb er ook eens tijden last van gehad, tot ik deze tip ging gebruiken en nu kan ik me de laatste keer niet meer herinneren. (Ooh jawel na de operatie maar toen kreeg ik een katheter.) Zure dranken drinken helpen ook goed.
Star ik heb gewoon bijna geen bikini foto's, stom he! Ik zal wel een voor- en nafoto op de groep zetten.
Dit weekend staat in teken van het 2 jarig feest van Sjimmie! Morgen feestje op de creche en zondag bij ons thuis. Net klaar met mijn bumba-cakejes voor de dreumessen. Nu nog een taart bedenken voor zondag.... Ik heb voor de leidsters (of pedagogische medewerkers zoals het in de brieven staat ) vers fruit gekocht en dan maak ik daar morgen een lekkere fruitcocktail van. Weer eens wat anders.
Slapen jullie draken ook zo slecht met dit weer?
Amaal structureel vitamine C slikken helpt tegen een blaasontsteking. Ik heb er ook eens tijden last van gehad, tot ik deze tip ging gebruiken en nu kan ik me de laatste keer niet meer herinneren. (Ooh jawel na de operatie maar toen kreeg ik een katheter.) Zure dranken drinken helpen ook goed.
Star ik heb gewoon bijna geen bikini foto's, stom he! Ik zal wel een voor- en nafoto op de groep zetten.
Dit weekend staat in teken van het 2 jarig feest van Sjimmie! Morgen feestje op de creche en zondag bij ons thuis. Net klaar met mijn bumba-cakejes voor de dreumessen. Nu nog een taart bedenken voor zondag.... Ik heb voor de leidsters (of pedagogische medewerkers zoals het in de brieven staat ) vers fruit gekocht en dan maak ik daar morgen een lekkere fruitcocktail van. Weer eens wat anders.
Slapen jullie draken ook zo slecht met dit weer?
donderdag 22 juli 2010 om 21:43
Amalia, mooi balen, blaasontsteking. Bah!
Hoe is het met je meisje? De jongens nog steeds zo lief voor haar?
Bam, ja ik zou er gewoon 3 aan de muur hangen, jullie grote trots
Mal, wat een fantastisch, gaaf, gigantisch bed zeg! Wauw super mooi!
Star, Ceetjes luisterding uit oor gevallen Haha.. ik zit hier gewoon hardop te lachen!
Juud, fijn dat de vakantie leuk was. Voelde je je helemaal blij in je bikini?
Enka, lekker dan van je dermatoloog. Ik zou er ook niet zoveel vertrouwen in hebben.
Hoe is het met de sintfolders? Al af?
Mamax, dat is ook weinig verschil tussen mini en maxi! Bijna even groot! Hoe veel leeftijdsverschil zit er ook alweer tussen?
Suze, heeft Meetje nog veel 'slechte' nachten? Pff.. de breek je echt op, zo vaak gebroken nachten.
Helen, zo wat ben jij af en toe laat van je werk thuis! Mag je je werktijden zelf bepalen?
Hoe is het met je meisje? De jongens nog steeds zo lief voor haar?
Bam, ja ik zou er gewoon 3 aan de muur hangen, jullie grote trots
Mal, wat een fantastisch, gaaf, gigantisch bed zeg! Wauw super mooi!
Star, Ceetjes luisterding uit oor gevallen Haha.. ik zit hier gewoon hardop te lachen!
Juud, fijn dat de vakantie leuk was. Voelde je je helemaal blij in je bikini?
Enka, lekker dan van je dermatoloog. Ik zou er ook niet zoveel vertrouwen in hebben.
Hoe is het met de sintfolders? Al af?
Mamax, dat is ook weinig verschil tussen mini en maxi! Bijna even groot! Hoe veel leeftijdsverschil zit er ook alweer tussen?
Suze, heeft Meetje nog veel 'slechte' nachten? Pff.. de breek je echt op, zo vaak gebroken nachten.
Helen, zo wat ben jij af en toe laat van je werk thuis! Mag je je werktijden zelf bepalen?
donderdag 22 juli 2010 om 21:47