NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
Hahaha, (nog) geen hele wilde plannen hoor. Al bestaat de kans dat ik vanavond weer uit ben .... Ik probeer met enige regelmaat zo'n tutdagje te doen, gewoon omdat het lekker is.

Schoonmaken om 23:30 uur Toch niet stofzuigen, hoop ik. Zullen de buren blij mee zijn!

Horrorfilms? Ken weinig vrouwen die dat leuk vinden
Pfffff, ben wat heen en weer aan het smsen met een vriend / (voormalige?) scharrel om wat af te spreken voor vandaag of morgen. smst ie dat ie in de buurt is en bijna voor de deur staat. Mannen! Snap dan dat dat dus niet kan! Ik heb gelogen dat ik nu niet thuis ben, erg he
Nee, is niet erg Naomii, had ik ws ook gedaan.

Zo, heb tussen het bellen door gestoft. Nu even eten en dan de badkamer schoonmaken.
Cum non tum age
Oja, dat moet ik ook allebei nog doen vandaag

Maar niet nu want dat is lastig te combineren met voeten weken in een teiltje.
Hahaha die samenvatting!

Was het voorval met buuf alweer bijna vergeten.

Wat het slapen betreft: ik heb geconstateerd dat ik rustiger word ik mijn kop als ik niet te veel (en vooral niet te lang) op het forum zit s avonds. Gisteravond heb ik Hollands Got Talent gekeken (vond het leuk!), geforumd maar niet te lang, en toen Mart Smeets gekeken.

Vooral dat laatste werkt wel rustgevend (of slaapverwekkend)

Dus misschien moet ik me afmelden als nachtbraker en gezellig naar Mart Smeets gaan kijken voortaan

Goedemiddag trouwens!

13.22
Heeeeee Moon, goed te horen dat je goed geslapen hebt!

Je blijft toch wel dagbraken hier he?
quote:Lovestar schreef op 24 juli 2010 @ 10:30:

Moon is niet langsgeweest!!!!!!!!!!!!!

Dat betekent dat ze lekker geslapen heeft

Dan wil ik hierbij bedanken:

Mart Smeets, Robert ten Brink, Gordon, Patricia Paay en dinges (die amerikaan van HGT).

Wel lief dat jullie speciaal voor mij wakker zijn gebleven maar ook een beetje onzin hahahahaha
Ach, volgens mij accepteren sommigen hier elk excuus om wakker te kunnen blijven. Net kleine kinderen, af en toe
Nog geen wilde plannen dus Het klonk er wel naar anders

Ik heb wél gestofzuigd Best veel zelfs nog. Buren hebben geen last van....Best goed geisoleerd hier

Ik ben helemaal fan van horrorfilms!!

Ik ben dan ook niet zomaar een vrouw, duh
Moon!!!

Mart Smeets wordt dus voorgeschreven als slaap(verwekkend)middel

En wat is dat met de tijd?? 13.22???

Die Amerikaan is Dan Karaty
Oké, nu ga ik wat "zinnigs" doen

Iets met boodschappen geloof ik
Dan Karaty, okay

Die tijd, haha, dat was per ongeluk. Ik schrijf ook in topic 'hoe laat is het'.

Als je boodschappen gaat doen, wil je dan meteen die van mijn oma even meenemen?
Okee, geen concrete wilde plannen Daarbij heb ik wel een beetje de neiging om de afspraak richting dagje sauna te pushen. Heb geen dringende behoefte op het moment (heel raar, zal wel komen doordat ik nog geen 40 ben ) en ben bang dat het toch een beetje zal tegenvallen na afgelopen donderdag .....
Love, ik had absoluut niet het vermoeden dat jij een normale vrouw zou zijn
Blij dat er nog iemand is die het niet handig vindt als mannen a la minute willen afspreken.

Ik had een scharrel die heel regelmatig op zondagmiddag SMSte of ik NU zin had om langs te komen.

Ik wil zoiets gewoon van te voren weten. Anders ben ik op zondagmiddag andere dingen aan het doen.

Maar met plannen had hij weer moeite, dan kwam er regelmatig iets tussen.

Naomii, succes met 'opvoeden', die scharrel
Greetings!
Pffffff, nou zeg .... m'n pc stopt ermee! Hij maakte al wat meer geluid en hij is erg warm nu: waarschijnlijk wat teveel kattenhaar in de ventilator. Maar even aflaten koelen, openschroeven en voorzichtig de haren wegblazen straks.

Gelukkig heb ik nog een laptop
Mooie update, Love!

edit: heb mijn rechtsbijstand al gebeld i.v.m. een schadeclaim voor mijn ondergezeken string.
Oh Moon, ik heb niet de illusie dat ik de scharrel kan opvoeden hoor. Afspreken met hem is altijd al lastig geweest en inderdaad, met regelmaat een sms dat hij nu toevallig in de buurt is .... Tja, dat komt niet handig uit. Zeker niet wanneer ik aan het tutten ben (Straks zie ik er natuurlijk weer beeldig uit maar de weg ernaar toe ....) en ook nog moet schoonmaken.

Deze bewuste scharrel draait alweer wat jaartjes mee (tussen de ijskastfases in als ik weer even, of wat langer, een (beginnende) relatie had) dus ik had dit weer kunnen verwachten
Hoi EM

Draag jij strings? Boxers is toch veel sexier bij een man
quote:Naomii schreef op 24 juli 2010 @ 14:00:

Hoi EM

Draag jij strings? Boxers is toch veel sexier bij een man Ik zweer dat ik de plichten die mijn mannelijkheid mij oplegt getrouw zal vervullen door het enkel en alleen dragen van boxershorts van het niet nader te noemen bekende merk.
EM, ben je nu weer een beetje oke?

Ik heb net mn huis schoongemaakt. Joehoe, nu nog boodschappen doen (en langs de glasbak).
Cum non tum age
Noa Ik ben er beroerd aan toe, al zeg ik het zelf. Maar voel me verder super! Ga genieten van deze dag. Heb uiteindelijk heerlijk uitgeslapen!

Hoe gaat het met jou?
quote:EarthlyMatters schreef op 24 juli 2010 @ 14:10:

[...]

Ik zweer dat ik de plichten die mijn mannelijkheid mij oplegt getrouw zal vervullen door het enkel en alleen dragen van boxershorts van het niet nader te noemen bekende merk.
Wat is er toch met je EM? Iets wat we kunnen doen om je op te vrolijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven