Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Ik ga maar aan de drank zo geloof ik....

Overigens ben ik uit aan het zoeken waar ik heen moet op vakantie.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook aaan de drank gegaan. Waar willen jullie naar toe?

Ik wil ook weer!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
We gaan sowieso naar Duitsland, naar de Moezel. Ik ben bezig met een soort plan de campagne; ik ben aan het uitzoeken naar welk dorp/camping we eerst toe gaan en vanuit daar kijken we wel verder.

Heb een heel leuk campinkje gevonden, en goedkoop, maar daar kunnen we niet fietsen, want die ligt nogal hoog, met een 12% helling.....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand zin om naar Zeeland te komen voor een high tea? Want dan weet ik nog wel een leuk adresje geloof ik....



Nou ja, meerdere, maar goed, ik vind alles prima. En Zeeland is niet centraal enzo
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Nee da's niet te doen 12%, bestaat dat in NL wel?



Wanneer en hoelang gaan jullie?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 24 juli 2010 @ 21:30:

Heeft er iemand zin om naar Zeeland te komen voor een high tea? Want dan weet ik nog wel een leuk adresje geloof ik....Tuurlijk, als er een bus gaat.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Volgende week ofzo. Nog een week werken en dan inpakken en een keer op vakantie, ofzo.



Bussen? Da's raar

Maar ik heb een auto en er zijn stations in Zeeland.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Weet ik veel, ik dacht er niet veel treinen rijden in Zeeland.

Hier gaat geen trein, maar dat weet jij ook wel!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Nee, en ik denk dat Zeeland voor jou ook behoorlijk kut te bereiken is.

(checkt 9292)



Je moet inderdaad helemaal met de boes door Zeeland heen. En je doet er dik 2 uur en een kwartier over
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Kom dan maar naar Rotterdam voor een high tea!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
En daar hebben we hem weer; Hotel New York dus



Maar nu nog even niet, ik ben aan de bedelstaf. Ik moet twee weken onbetaald verlof opnemen wegens geen vrije dagen, dus ik ben arm.

Gelukkig wil arm tegenwoordig zeggen dat ik gewoon goed op moet passen, het is niet meer zo tragisch als vroegah, maar dan moet ik even geen high tea's plannen. Maar ik vind dat ook echt iets voor de herfste enzo.

Lekker binnen theemeuten als het buiten stormt en regent.





Maar goed, ik ben het zat, dus ik sluit af. Tot morgen, of niet
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ja dan is het wel lekker, maar vandaag in het zonnetje bij Lof der Zotheid was ook heerlijk hoor!



Tot morgen, Adios!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zouden bij ons kommen! In Hiertown kunnen we ook High-tea-en heur!

Maar ik offer me wel weer op om richting hotel NY ofzo te komen *zucht*



De ex van Happy wil wel vriendin met me worden, maar ze vind het zo jammer dat ik met haar ex getrouwd ben
Alle reacties Link kopieren
Kan ook Yonna, maar ik dacht, 'Jij hebt een nieuwe auto en ik niet!'
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Had ze maar moeten zorgen, dat ze geen ex van H_M werd.
Erik is de Mol en HPL de Lul.


Gezellig hier!

Nog niks gehoord van de makelaar, dus die moeten we maandag nabellen.

Verder lijkt het logeerpartij'tje goed te gaan, Mmetje was netjes gaan slapen en slaapt nog steeds.

Wij zijn net terug van zeer decadent uit eten en moeten nu dringend naar bed

Tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Ik heb goed geslapen! En ik geef jullie allemaal een





Geniet!
Goedemorgen!



Ik had voor vandaag een leuke fietstocht in gedachten maar als ik het weer zo zie gaat hem dat niet worden vandaag.

Even brainstormen wat we dan gaan doen.



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen



ik was er weer, gisteren een heerlijke en gezellige dag gehad. Vandaag mag ik mezelf verwennen met LUSH als ik alles op mijn lijstje afheb. Dus ik moet zo hard aan de slag



Ik zie allemaal ideeën voor een high tea voorbij komen. Ik hou me altijd aanbevolen



Nu eens even mijn thee opslurpen en aan het werk. Wat kunnen mensen toch een rommel maken in een week
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Hier is het al een tijdje aan het regenen en Sportman is al een uur aan het fietsen.

Hij was van plan om naar Renesse te gaan, ik hoop dat hij dat niet doet.

Nu ik dit typ, gaat het echt hard regenen.

Even kijken of het niet naar binen komt!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Hier schijnt de en Happy is ontbijt aan het maken. Geen plannen voor vandaag, we gaan lekker aanklungelen!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh...



Regen?

Waar?

Hier niet hoor.

Geen zon, maar dat is ook wel eens fijn.

Ik hoop dat we het droog houden vandaag.

Ik zou vanavond wel willen bbq-en met de hele bups.



MissM, wat leuk dat Mmeetje het goed doet tijdens zijn logeerpartij.



Ik hoef vandaag weinig te bezemen (behalve Mount Everwash).

Troela wil huishoudelijke klusjes doen om zo geld te verdienen om mee te nemen als we deze week in B gaan Sale-shoppen.



Ik ga zometeen wel even bij Oudste broodjes kopen bij C1000.

En even om een pak snelbeton bij de Karwei. Dan kan Goldman mijn droogmolen 'planten'.
Alle reacties Link kopieren
Troela kan hier wel komen strijken hoor!



Vanochtend was het hier ook droog, nu echt niet meer.



Wij gaan bij mijn ouders eten vandaag.

Mijn pa was jarig van de week, vandaar.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Nikki, over wat voor K*T-programma waar ik aan mee moest doen had jij het gisteren?
Kom je nog een bakkie doen als je in B bent Goldie?



Hier regent het best door. :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven