Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zaterdag 24 juli 2010 om 21:25
We gaan sowieso naar Duitsland, naar de Moezel. Ik ben bezig met een soort plan de campagne; ik ben aan het uitzoeken naar welk dorp/camping we eerst toe gaan en vanuit daar kijken we wel verder.
Heb een heel leuk campinkje gevonden, en goedkoop, maar daar kunnen we niet fietsen, want die ligt nogal hoog, met een 12% helling.....
Heb een heel leuk campinkje gevonden, en goedkoop, maar daar kunnen we niet fietsen, want die ligt nogal hoog, met een 12% helling.....
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 24 juli 2010 om 21:51
En daar hebben we hem weer; Hotel New York dus
Maar nu nog even niet, ik ben aan de bedelstaf. Ik moet twee weken onbetaald verlof opnemen wegens geen vrije dagen, dus ik ben arm.
Gelukkig wil arm tegenwoordig zeggen dat ik gewoon goed op moet passen, het is niet meer zo tragisch als vroegah, maar dan moet ik even geen high tea's plannen. Maar ik vind dat ook echt iets voor de herfste enzo.
Lekker binnen theemeuten als het buiten stormt en regent.
Maar goed, ik ben het zat, dus ik sluit af. Tot morgen, of niet
Maar nu nog even niet, ik ben aan de bedelstaf. Ik moet twee weken onbetaald verlof opnemen wegens geen vrije dagen, dus ik ben arm.
Gelukkig wil arm tegenwoordig zeggen dat ik gewoon goed op moet passen, het is niet meer zo tragisch als vroegah, maar dan moet ik even geen high tea's plannen. Maar ik vind dat ook echt iets voor de herfste enzo.
Lekker binnen theemeuten als het buiten stormt en regent.
Maar goed, ik ben het zat, dus ik sluit af. Tot morgen, of niet
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 24 juli 2010 om 23:41
zondag 25 juli 2010 om 00:06
zondag 25 juli 2010 om 10:23
goedemorgen
ik was er weer, gisteren een heerlijke en gezellige dag gehad. Vandaag mag ik mezelf verwennen met LUSH als ik alles op mijn lijstje afheb. Dus ik moet zo hard aan de slag
Ik zie allemaal ideeën voor een high tea voorbij komen. Ik hou me altijd aanbevolen
Nu eens even mijn thee opslurpen en aan het werk. Wat kunnen mensen toch een rommel maken in een week
ik was er weer, gisteren een heerlijke en gezellige dag gehad. Vandaag mag ik mezelf verwennen met LUSH als ik alles op mijn lijstje afheb. Dus ik moet zo hard aan de slag
Ik zie allemaal ideeën voor een high tea voorbij komen. Ik hou me altijd aanbevolen
Nu eens even mijn thee opslurpen en aan het werk. Wat kunnen mensen toch een rommel maken in een week
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 25 juli 2010 om 10:32
zondag 25 juli 2010 om 10:43
Mogguh...
Regen?
Waar?
Hier niet hoor.
Geen zon, maar dat is ook wel eens fijn.
Ik hoop dat we het droog houden vandaag.
Ik zou vanavond wel willen bbq-en met de hele bups.
MissM, wat leuk dat Mmeetje het goed doet tijdens zijn logeerpartij.
Ik hoef vandaag weinig te bezemen (behalve Mount Everwash).
Troela wil huishoudelijke klusjes doen om zo geld te verdienen om mee te nemen als we deze week in B gaan Sale-shoppen.
Ik ga zometeen wel even bij Oudste broodjes kopen bij C1000.
En even om een pak snelbeton bij de Karwei. Dan kan Goldman mijn droogmolen 'planten'.
Regen?
Waar?
Hier niet hoor.
Geen zon, maar dat is ook wel eens fijn.
Ik hoop dat we het droog houden vandaag.
Ik zou vanavond wel willen bbq-en met de hele bups.
MissM, wat leuk dat Mmeetje het goed doet tijdens zijn logeerpartij.
Ik hoef vandaag weinig te bezemen (behalve Mount Everwash).
Troela wil huishoudelijke klusjes doen om zo geld te verdienen om mee te nemen als we deze week in B gaan Sale-shoppen.
Ik ga zometeen wel even bij Oudste broodjes kopen bij C1000.
En even om een pak snelbeton bij de Karwei. Dan kan Goldman mijn droogmolen 'planten'.