Good Luck!
zondag 25 juli 2010 om 14:12
Mal een hele dikke kus voor jou en Mr J! Wat naar dat hij elke keer van die aanvallen heeft. En minder/niet slapen is echt niet fijn voor je humeur
Enne..wat is dat met je avatar?
Jinny, fijn dat je weer terug bent? Leuk gehad op het eiland?
Bridges, gewoon een hele tas vergeten.Pff.. fijn dat er wat is opgestuurd!
Suze zit ze ook een beetje schuin met haar hoofd? haha..gek zeg allemaal aan 1 kant!
Star, om de 3 uur drinken? Heftig nog wel! En s nachts gaat het wel goed?
Hier een beetje suffe zondag. Heb al van allerlei spelletjes zitten doen met Tobias en Robin keutelt er een beetje tussen. Die vermaakt zich prima alleen.
Nu heb ik maar een pot thee gemaakt, op een waxinnelichtje. Het lijkt wel herfst hier. Tobias is ook gezellig aan de thee met koekje. Naatieman aan de koffie met tompouche ( we vierde gister onze 12.5 jaar verkering ) en ik alleen aan de thee, je moet afvallen of niet
Enne..wat is dat met je avatar?
Jinny, fijn dat je weer terug bent? Leuk gehad op het eiland?
Bridges, gewoon een hele tas vergeten.Pff.. fijn dat er wat is opgestuurd!
Suze zit ze ook een beetje schuin met haar hoofd? haha..gek zeg allemaal aan 1 kant!
Star, om de 3 uur drinken? Heftig nog wel! En s nachts gaat het wel goed?
Hier een beetje suffe zondag. Heb al van allerlei spelletjes zitten doen met Tobias en Robin keutelt er een beetje tussen. Die vermaakt zich prima alleen.
Nu heb ik maar een pot thee gemaakt, op een waxinnelichtje. Het lijkt wel herfst hier. Tobias is ook gezellig aan de thee met koekje. Naatieman aan de koffie met tompouche ( we vierde gister onze 12.5 jaar verkering ) en ik alleen aan de thee, je moet afvallen of niet
zondag 25 juli 2010 om 16:43
Naatie, goed van die alleen thee! Volhouden! Klinkt wel gezellig jullie herfstige zomerdag. Jongste sliep vanmiddag, Jinnyman leren en ik ben met oudste naar de speeltuin geweest buiten. Hij was helemaal in zijn element. Gefeliciteerd met 12,5 jaar verkering!
Mal, klinkt beroerd jullie nacht. Al wat bijgekomen?
Mal, klinkt beroerd jullie nacht. Al wat bijgekomen?
zondag 25 juli 2010 om 18:30
Heerlijk die aap van jou! Daar komt ie na de pubertijd wel van terug!
Mijn aap blijft maar in de waaromfase kleven, vermoeiend!
Waarom heb ik maar één pappa en één mamma en wel meer opa´s en oma´s?
Waarom is tante x wel leuk en tante y niet? (pijnlijk)
Waarom moet je in een bus geen gordel en in een auto wel?
Waarom moet je in een auto wel een gordel en in een bus niet? (dat het je net ook al gevraagd oudste. Zegt ie: nee mamma, je moet ook luisteren, net had ik het andersom gevraagd), pff.
Waarom moet je in een auto wel een gordel en in een bus niet? (dat het je net ook al gevraagd oudste. Zegt ie: nee mamma, je moet ook luisteren, net had ik het andersom gevraagd), pff.
zondag 25 juli 2010 om 18:39
O, ik heb even een week een schaapavatar (is iets van de Tetteraars). Het gaat vandaag wel hoor. We hebben elkaar afgelost met slapen vanmorgen.
Vanmiddag naar de verjaardag geweest van Sjimmie, en dat was heel leuk!
Jinny, haha, wat een vragen, vooral over die tantes
O Bam, wat een draak, dat hij een andere mama wil, en dat hij naar de oordokter moet
Vanmiddag naar de verjaardag geweest van Sjimmie, en dat was heel leuk!
Jinny, haha, wat een vragen, vooral over die tantes
O Bam, wat een draak, dat hij een andere mama wil, en dat hij naar de oordokter moet
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 25 juli 2010 om 19:29
quote:Jinny schreef op 25 juli 2010 @ 18:30:
Dat is ook zeer vermoeiend.
Kreeg vanochtend de vraag waarom ik geen piemel heb
Dat is ook zeer vermoeiend.
Kreeg vanochtend de vraag waarom ik geen piemel heb