Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
maandag 26 juli 2010 om 20:13
Ehhh Wat heb ik op mijn nachtkastje:
Drie boeken. De getuigenis van Anita Schreve, De Granaatappel van Linda Holeman en de Blauwe slaapkamer van Rosamunde Pilcher. Allemaal aanraders trouwens. Drie boekenleggers, want ik val altijd in slaap met mijn boek, dus moet ik weer eens zoeken waar ik was gebleven. Die boekenleggers dienen dus nergens voor. Verder de wekker, een leesbril, een foto van onze boot en stof.
Drie boeken. De getuigenis van Anita Schreve, De Granaatappel van Linda Holeman en de Blauwe slaapkamer van Rosamunde Pilcher. Allemaal aanraders trouwens. Drie boekenleggers, want ik val altijd in slaap met mijn boek, dus moet ik weer eens zoeken waar ik was gebleven. Die boekenleggers dienen dus nergens voor. Verder de wekker, een leesbril, een foto van onze boot en stof.
maandag 26 juli 2010 om 20:37
Nou ben ik ook wel heel benieuwd naar het mysterie van de kookwekker
Mijn nachtkastje is ook computermeubel (tsjA, je moet creatief zijn als je klein woont ).
Dus staat er een beeldscherm op, muis en toetsenbord. Verder een lampje, de wekker en de babyfoon. Momenteel lees ik in "oei, ik groei" en een boek voor het werk. Saai dus.
Ik duik dadelijk mijn bed in, ik ben moe!
Mijn nachtkastje is ook computermeubel (tsjA, je moet creatief zijn als je klein woont ).
Dus staat er een beeldscherm op, muis en toetsenbord. Verder een lampje, de wekker en de babyfoon. Momenteel lees ik in "oei, ik groei" en een boek voor het werk. Saai dus.
Ik duik dadelijk mijn bed in, ik ben moe!
maandag 26 juli 2010 om 21:30
quote:Marels schreef op 26 juli 2010 @ 21:27:
Er past bij mij echt geen zonnebank op mijn slaapkamer. Dus ik kom niet eens op zulke dingen
Ik vond mijn oplossing leukerder.
Bij ons past het ook niet goed, we hebben zo'n opklapbare. Vandaar die kookwekker, bij die van Yonna heb je die niet nodig.
Jouw oplossing was ook spannender!
Er past bij mij echt geen zonnebank op mijn slaapkamer. Dus ik kom niet eens op zulke dingen
Ik vond mijn oplossing leukerder.
Bij ons past het ook niet goed, we hebben zo'n opklapbare. Vandaar die kookwekker, bij die van Yonna heb je die niet nodig.
Jouw oplossing was ook spannender!
Erik is de Mol en HPL de Lul.