Good Luck!
dinsdag 27 juli 2010 om 09:50
Ik dacht dat mijn kinderen een piemelfase door maakte maar dat is niets vergeleken met wat ik hier lees
Bridges, nog niet bijgelezen op de groep maar hier alvast een knuffel
Star, ik was in maart in de zeehondencreche op Texel en vond het erg leuk. Vooral ook het aquarium binnen. Kinderen vonden het ook leuk.
Dat ding in Groningen daar ergens vond ik niets aan.
Ben even de namen kwijt. Pieterburen en Ecomare heb je toch? Maar welke waar is weet ik even niet.
Zo even met frum naar Bamstad ehhh dorp.
Vamorgen een klein setje buikspieroefeningen gedaan trouwens, hoera .
Bridges, nog niet bijgelezen op de groep maar hier alvast een knuffel
Star, ik was in maart in de zeehondencreche op Texel en vond het erg leuk. Vooral ook het aquarium binnen. Kinderen vonden het ook leuk.
Dat ding in Groningen daar ergens vond ik niets aan.
Ben even de namen kwijt. Pieterburen en Ecomare heb je toch? Maar welke waar is weet ik even niet.
Zo even met frum naar Bamstad ehhh dorp.
Vamorgen een klein setje buikspieroefeningen gedaan trouwens, hoera .
dinsdag 27 juli 2010 om 09:56
Balen Star. Welke voedingen geef je nog? B wilde ook niet meer, maar 's ochtends in bed zonder verdere afleiding nog wel.
Dus mss teveel te zien en te doen om haar heen? Sprongetje?
Over sprongetjes: moet weer eens op zoek naar Oei ik groei. Suf maar toch stiekem wel handig, zal de zolder eens opduiken.
Dus mss teveel te zien en te doen om haar heen? Sprongetje?
Over sprongetjes: moet weer eens op zoek naar Oei ik groei. Suf maar toch stiekem wel handig, zal de zolder eens opduiken.
dinsdag 27 juli 2010 om 09:59
dinsdag 27 juli 2010 om 10:01
Moet jij ons iets vertellen Star?!? Jij was toch braaf aan de pil?
Maar als dat een mogelijkheid zou kunnen zijn moest je maar eens een restje doen. Anders is wat Amaal zegt misschien het geval: teveel afleiding? Hier is het ook een stuk onrustiger maar avond en ochtend lopen nog wel lekker. Anders kolven zodat ze het via flesje krijgt?
Of is ze verkouden? M wil dan alleen zittend drinken.
Maar als dat een mogelijkheid zou kunnen zijn moest je maar eens een restje doen. Anders is wat Amaal zegt misschien het geval: teveel afleiding? Hier is het ook een stuk onrustiger maar avond en ochtend lopen nog wel lekker. Anders kolven zodat ze het via flesje krijgt?
Of is ze verkouden? M wil dan alleen zittend drinken.
dinsdag 27 juli 2010 om 10:04
dinsdag 27 juli 2010 om 10:06
dinsdag 27 juli 2010 om 10:07