wat moet ik nu doen?

29-07-2010 14:02 199 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo lezers,

ik heb even jullie mening/advies nodig.

mijn vriend en ik zijn 3 jaar samen. we hebbn een zoontje van 1 jaar.

vandaag had ik gewoon een naar voorgevoel omdat mijn vriend geheimzinnig doet met zijn telefoon dus ik wilde zijn email checken maar hij heeft er een ander wachtwoord op gezet.

toen gingen bij mij de alarmbellen rinkelen en heb op een ander mailadres van hem gekeken en ja hoor ik vond mailtjes..

hij heeft op meerdere sites berichtjes geplaatst dat hij seks wilde eenmalig. ook vond ik een berichtje naar een meid die ik ken dat hij haar graag wil zien als ik er niet bij ben omdat hij haar lekker vind.

ik ben woedend geworden en heb hem via mail alle linkjes doorgestuurd die ik heb gevonden was zelfs nog van een recente datum vorige week..

nu ben ik ook gaan terugdenken en maandag moest hij overwerken hij stuurde mij om 19.00 savonds een berichtje dat hij naar huis toe mocht en hij was pas om 22.00 thuis met het smoesje dat hij nog wat dingetjes moest doen hij was toen ook niet bereikbaar..tja dat zegt mij genoeg..

het ergste vind ik nog dat wij elke dag seks hebben dus hij komt niets te kort en hij wil graag een 2e kindje met mij.

nu probeer ik hem te bereiken want ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben maar hij laat niets van zich horen.

ook weet ik niet hoelaat hij klaar is met werken maar ik wil niet dat hij hier nog binnenkomt als ik niet van te voren weet hoe het zit heb geen zin in ruzie in huis aangezien we een kleine hebben.

wat moet ik nu doen?

het liefst flikker ik al zn spullen naar buiten maar dat is geen goede optie en als ik de deur op slot doe krijg ik ook problemen.
Jij wilt weten waar je aan toe bent? Dat bepaal je toch zeker zelf? Hier zouden die zakken met spullen al op de stoep staan, zeker weten!
Tijd om koffers te pakken...jij mag kiezen van wie.
Je zegt het zelf: het liefst flikker ik al zijn spullen buiten. Lijkt me: probleem opgelost. Of in ieder geval is het hem dan heel duidelijk hoe jij er over denkt.
Hele nare situatie maar het was voor mij ook duidelijk.

Ik ging niet verder, hij kon het lekker uit gaan zoeken!
Je weet toch al waar je aan toe bent en hoe het zit? Trek je conclusies zou ik zeggen.
als ik zijn spullen buiten zou zetten word hij agressief dus dat kan ik niet doen moet ook denken aan de veiligheid van mijn zoontje.

ik ga hier niet weg ik heb niets verkeerd gedaan.

ben zo kwaad. hij laat ook niets van zich horen.

maar ben zo bang dat als ik de deuren op slot doet dat hij dan heel kwaad gaat worden en ruiten oid gaat kapot maken.
hallo, ze heeft een klein kind. eerst praten voordat spullen naar buiten geflikkerd worden lijkt me handig in dit geval.
Is hij eerder aggressief geweest? Nog steeds hetzelfde advies: Flikker hem eruit, maar zorg dat er iemand bij je is. En leg een telefoon paraat om 112 te bellen.
Dan word ie maar boos en maakt ie maar wat stuk Hij heeft zijn relatie met jouw en jullie eerste kind stuk gemaakt met zijn bezopen gedrag.

Ik zou er helemaal klaar mee zijn
Kan je zoontje even naar opa en oma misschien?
quote:bittermoon schreef op 29 juli 2010 @ 14:23:

hallo, ze heeft een klein kind. eerst praten voordat spullen naar buiten geflikkerd worden lijkt me handig in dit geval.En dan? Als er eerst gepraat wordt vóór het spullen naar buiten flikkeren, wordt ie niet boos? Denk dat het resultaat hetzelfde is.
ik heb geen oppas voor mijn zoontje..

en ik weet dus ook niet hoelaat dat die kwal klaar is met werken ben zowat in staat om zn baas te bellen hoelaat hij klaar is zodat ik het weet..

als de buren thuis zijn breng ik mijn zoontje daar naar toe

en maar hopen dat hij niet eerder thuiskomt..

hij is wel eens eerder agressief geweest vooral met spullen slopen...hij heeft ook een deuk in mijn auto gemaakt.

ik zit hier echt te trillen van woede

waarom doet hij me zoveel pijn? ik heb al genoeg ellende in mijn leven meegemaakt.ik dacht dat we een gelukkig waren met ons 3tjes..
quote:Miesjelluh1974 schreef op 29 juli 2010 @ 14:26:

[...]

En dan? Als er eerst gepraat wordt vóór het spullen naar buiten flikkeren, wordt ie niet boos? Denk dat het resultaat hetzelfde is.nee, daar gaat het niet om. maar ik vind dat iedereen recht heeft om een uitleg/verklaring te geven (en krijgen). daarna kun je wel zien wat de volgende stap is. ik denk dat het hebben van een klein kind dingen gecompliceerder maakt. je hebt het dan wel over een 'gezin' en niet alleen 'relatie' meer.
Jeetje, weet je waar ik ook heel erg van schrik? Dat hij dus zich blijkbaar zo heeft gedragen in het verleden dat je bang bent dat hij agressief gaat worden. Dat zou er bij mij echt niet in gaan. Jij en je kind zijn bij zo.n man met agressie?

Kijk wie er op je kind wil passen. Als je die persoon nog niet uit kan leggen waarom, kun je dat ook gewoon zeggen. Dat je graag hun hulp wil en dat je later uitlegd waarom.

Succes!!!
licht idd de buren in, en kies voor jezelf en je kindje;
zie nu dat de meneer in kwestie in het verleden al eens agressief gedrag heeft vertoond. dat vind ik stukken enger dan op zoek naar een neuk buiten de deur.
quote:bittermoon schreef op 29 juli 2010 @ 14:29:

[...]

nee, daar gaat het niet om. maar ik vind dat iedereen recht heeft om een uitleg/verklaring te geven (en krijgen). daarna kun je wel zien wat de volgende stap is. ik denk dat het hebben van een klein kind dingen gecompliceerder maakt. je hebt het dan wel over een 'gezin' en niet alleen 'relatie' meer.Is waar. Nou geloof ik niet dat meneer een type is waar rationeel mee te praten valt als ik de verhalen van TO zo lees, maar da's weer een ander verhaal...
ben het met je eens miesjelluh. ik had dat stukje van agressie pas later gezien.
Ik denk dat jij wel weet wat je "moet" doen.

Kan je er niet voor zorgen dat er iemand bij je is? Vader of moeder, vriend, vriendin, kennis, buurman????

Als hij agressief is dan zou ik dit zeker niet alleen doen.

Heel veel sterkte.
quote:gevondenvoorwerp schreef op 29 juli 2010 @ 14:30:

Jeetje, weet je waar ik ook heel erg van schrik? Dat hij dus zich blijkbaar zo heeft gedragen in het verleden dat je bang bent dat hij agressief gaat worden. Dat zou er bij mij echt niet in gaan. Jij en je kind zijn bij zo.n man met agressie?

Kijk wie er op je kind wil passen. Als je die persoon nog niet uit kan leggen waarom, kun je dat ook gewoon zeggen. Dat je graag hun hulp wil en dat je later uitlegd waarom.

Succes!!!Ja dat dus. En leuk dat 'ie ook nog een 2e kindje met TO wil, maar deze situatie lijkt me voor het eerste kindje (en TO, maar goed zij kiest hier zelf voor) ook niet fantastisch.
Ook als je hem 'er uit flikkert', zal je op één of andere manier met hem verder moeten. Hij is de vader van je kind dus je kan hem niet volledig uit je leven flikkeren.

Ik zou toch een gesprek aan gaan. Zeggen dat hij over je grenzen is gegaan en dat je wilt dat hij weggaat. Maak direct afspraken over wanneer en hoe vaak hij jullie zoontje op kan halen voor omgang.

Je kunt overwegen dit gesprek niet thuis te doen, maar hem te berichten dat je hem zo en zo laat daar en daar treft. De kans op agressie is dan het kleinst.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
jammer genoeg niet nee..

t liefst zou ik vertrekken naar t buitenland met mijn zoontje hoef ik hem nooit meer te zien.

ik hoop dat hij zelf zo verstandig is om vandaag geen herrie hier te komen maken maar ik denk dat hij dat toch gaat doen als ik hem niet naar binnenlaat.

praten heeft geen enkele zin meer hij doet het geen eens nu via de tel of mail..dus dan doet hij het ook niet dmv praten.

hoe durft hij gisteren nog seks met hem gehad op mijn vruchtbaarste dag dat wist hij ook omdat hij nog een kindje met me wilde..

inmiddels heb ik weer een andere site gevonden met een oproepje van hem.

ik vind het zo zielig vor mijn zoontje ik gunde hem een leuke papa in een gezin zoals het hoort.
Waarom zoek je nog verder? Heb je nog niet genoeg bewijs voor jezelf om een beslissing te nemen?
mams, ik denk dat die sex berichtjes secundair zijn. ik vind het feit dat hij agressief gedrag vertoont veel zorgbarender.

snap dat je het zielig voor je zoontje vindt... vandaar ook mijn eerste reactie, maar jouw man is geen leuke papa. een leuke papa sloopt geen spullen van een geliefde.

uit zelfbescherming zou ik weg gaan. en eerst maar es kijken of je telefonisch contact kunt leggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven