Klootzak dat ik ben
donderdag 29 juli 2010 om 15:42
Ik ben een klootzak, ik heb tegen m'n (ex-)vriendin gelogen (niet vreemdgegaan) en zij is er zelf achtergekomen.
Dat is wat er gebeurt is.
Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.
Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.
Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
Dat is wat er gebeurt is.
Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.
Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.
Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
donderdag 29 juli 2010 om 21:43
quote:Taha schreef op 29 juli 2010 @ 21:42:
Dan doe ik het ingewikkeld. Ik zoek een plaatje en zet het op mijn bureaublad en upload het via tinypic. Dan krijg ik een kant en klare code voor op forums en zo, dat kopieer ik en plaats ik hier....hm...
Wuiles, mooi plaatje!Ik weet zeker dat Rider het ook een heel mooi plaatje vindt.
Dan doe ik het ingewikkeld. Ik zoek een plaatje en zet het op mijn bureaublad en upload het via tinypic. Dan krijg ik een kant en klare code voor op forums en zo, dat kopieer ik en plaats ik hier....hm...
Wuiles, mooi plaatje!Ik weet zeker dat Rider het ook een heel mooi plaatje vindt.
vrijdag 30 juli 2010 om 00:45
quote:wuiles schreef op 29 juli 2010 @ 20:42:
[...]
Nou nou, ik heb ruzie met Google en probeer hier steeds plaatjes van wendende zigeunerjongetjes te plaatsen. Daar is het echt een heel handig topic voor.
*blijft proberen*Ik weet dat dit topic zich daar eigenlijk niet voor leent, want het is te triest voor woorden dit verhaal, maar damn Wuiles hier moest ik even echt gieren van het lachen (mijn man schrok zich een hoedje van me....)
[...]
Nou nou, ik heb ruzie met Google en probeer hier steeds plaatjes van wendende zigeunerjongetjes te plaatsen. Daar is het echt een heel handig topic voor.
*blijft proberen*Ik weet dat dit topic zich daar eigenlijk niet voor leent, want het is te triest voor woorden dit verhaal, maar damn Wuiles hier moest ik even echt gieren van het lachen (mijn man schrok zich een hoedje van me....)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 30 juli 2010 om 10:07
Het is allemaal opgelost? Volgens mij krijgt ze nog steeds geld van jou en iets zegt me dat je ook je moeder nog steeds niet terugbetaald hebt. Wat een ontzettend sneu verhaal, allemachtig. En nu kom je hier in de hoop dat ze jouw gejank leest en je terug wil.
Maar je ging niet vreemd (al was je blijkbaar wel verliefd op een ander).
*gaat maar even koffie zetten*
Maar je ging niet vreemd (al was je blijkbaar wel verliefd op een ander).
*gaat maar even koffie zetten*
Opinions are like assholes. Everybody has one.
zaterdag 31 juli 2010 om 15:22
Al die pagina's adviezen..allemaal eenduidig: gun haar de ruimte die ze vraagt..
Waarom ga je haar nu op haar topic lastig vallen?
Laat haar joh.
(Voor de soap zou het trouwens leuk zijn als je moeder hier ook een topic opende..ook in het kader van volledigheid
Valt dat te regelen denk je? Ik denk dat zij wel wat hulp kan gebruiken
)
Waarom ga je haar nu op haar topic lastig vallen?
Laat haar joh.
(Voor de soap zou het trouwens leuk zijn als je moeder hier ook een topic opende..ook in het kader van volledigheid
zondag 1 augustus 2010 om 11:59
Er is zelden een goede reden om te liegen, alleen als ik denk dat de ander manipulatief is. Maar ik geloof niet dat Posel's vriendin dat is.
Trouwens... als iemand mij bedreigt, zal ik hem dat wel even betaald zetten. Als ik een relatie met zo iemand heb, is het beëindigen van de relatie het eerste wat ik zou doen. Misschien zijn er daarnaast nog meerdere manieren om iemand terug te pakken. Echt... iemand die mij bedreigt, is nog niet klaar met mij. Gelukkig is mij dat één keer in het hele leven voorgekomen (maar met die persoon had ik geen relatie).
Trouwens... als iemand mij bedreigt, zal ik hem dat wel even betaald zetten. Als ik een relatie met zo iemand heb, is het beëindigen van de relatie het eerste wat ik zou doen. Misschien zijn er daarnaast nog meerdere manieren om iemand terug te pakken. Echt... iemand die mij bedreigt, is nog niet klaar met mij. Gelukkig is mij dat één keer in het hele leven voorgekomen (maar met die persoon had ik geen relatie).
World of Warcraft: Legion