Ik ben zo bang... deel 5
zaterdag 31 juli 2010 om 10:15
Deel 5 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
zaterdag 31 juli 2010 om 10:25
Mooie OP Robo, ik hoop ook dat er nog veel mooie, grappige en ontroerende topics volgen.
En het spijt me oprecht dat ik niet in staat ben om je te bezoeken deze zomer. Ik had je graag verliefd laten worden op Tara.
Hier ligt ze lekker op 'haar' plekje in de tuin.
Ik hoop dat je been snel weer normaal wordt!
En het spijt me oprecht dat ik niet in staat ben om je te bezoeken deze zomer. Ik had je graag verliefd laten worden op Tara.
Hier ligt ze lekker op 'haar' plekje in de tuin.
Ik hoop dat je been snel weer normaal wordt!
zaterdag 31 juli 2010 om 13:48
Lieve Bo. Voor jou.
As long as forever
I will stay by your side
I’ll be your companion.
Your friend and your guide
As long as I live
And as long as you care
I’ll do anything for you
I’ll go anywhere
I’ll bring you the sunshine
I’ll comfort your fears
I’ll gather up rainbows
To chase all your tears
As long as forever
My heart will be true
For as long as I live
I’ll always love you.
As long as forever
I will stay by your side
I’ll be your companion.
Your friend and your guide
As long as I live
And as long as you care
I’ll do anything for you
I’ll go anywhere
I’ll bring you the sunshine
I’ll comfort your fears
I’ll gather up rainbows
To chase all your tears
As long as forever
My heart will be true
For as long as I live
I’ll always love you.
zaterdag 31 juli 2010 om 16:30
Eerst even hier reageren
Bo wat een mooie openingspost en Zoeb wat een lief gedicht. Wat een mooie diepe vriendschappen zijn hier ontstaan
En dan even copy pasta van het andere topic:
Zal ik er dan vier van maken
Bo, wat een heerlijke foto's. Heb je veel last van je been? Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
Poehee, nog steeds niets. Ben net als je vriend ondertussen ook zenuwachtig. Stom he, want ik ken je helemaal niet in het echt. Ik heb geen hoofdpijn meer maar ik denk dat het de stress was. Na een goede jankpartij gisteren was het weer weg.
Leo, ik ben benieuwd naar je haar. Love ya to
Zoeb, ik ben nog steeds nieuwsgierig naar je nieuwtje
En angel 6 ik vind je ook een lieverd en een goede angel
Bo wat een mooie openingspost en Zoeb wat een lief gedicht. Wat een mooie diepe vriendschappen zijn hier ontstaan
En dan even copy pasta van het andere topic:
Zal ik er dan vier van maken
Bo, wat een heerlijke foto's. Heb je veel last van je been? Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
Poehee, nog steeds niets. Ben net als je vriend ondertussen ook zenuwachtig. Stom he, want ik ken je helemaal niet in het echt. Ik heb geen hoofdpijn meer maar ik denk dat het de stress was. Na een goede jankpartij gisteren was het weer weg.
Leo, ik ben benieuwd naar je haar. Love ya to
Zoeb, ik ben nog steeds nieuwsgierig naar je nieuwtje
En angel 6 ik vind je ook een lieverd en een goede angel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zaterdag 31 juli 2010 om 16:46
Ik zet mijn posts ook dubbel neer want ik weet niet wanneer de Angel deel 4 gaat sluiten 
We zijn er weer, de auto is niet gedaan want ze hadden achterstand in de garage, dus anders hadden we tot 18u moeten wachten. In dit warme weer geen pretje, dus nu gaan we volgende week terug.
Its, mijn been is hetzelfde: dik en zeurderig pijnlijk. Ben benieuwd wat ze maandag zeggen!
En soms kan huilen zo lekker zijn, ik doe het te weinig maar ik ken dat, dat je stress en hoofdpijn ervan opknappen!
Gelukkeling, ja hè, wat een brainpower heb ik Ik vind Roadie ook leuk!!
We zijn er weer, de auto is niet gedaan want ze hadden achterstand in de garage, dus anders hadden we tot 18u moeten wachten. In dit warme weer geen pretje, dus nu gaan we volgende week terug.
Its, mijn been is hetzelfde: dik en zeurderig pijnlijk. Ben benieuwd wat ze maandag zeggen!
En soms kan huilen zo lekker zijn, ik doe het te weinig maar ik ken dat, dat je stress en hoofdpijn ervan opknappen!
Gelukkeling, ja hè, wat een brainpower heb ik Ik vind Roadie ook leuk!!
zaterdag 31 juli 2010 om 18:57
De boswandeling (ik ben niet hier in het bos geweest) was erg leuk. Sedi heeft gezwommen, Saar natuurlijk nog niet. Maar Saar loopt al zo goed aan de riem.
Ik heb haar zelfs eventjes los gelaten op een rustig pad. Ze liep vol aanbidding de hele tijd achter Sedi aan en ze vond het geweldig. En als ik Sedi riep, volgde Saar gedwee.
Voor herhaling vatbaar. Je kunt zo lekker je hoofd even leeggooien.
Bo nog even en dan kunnen Sam en Joe ook zwemmen.
En met de Vier is het rijden al een vrolijk avontuur.
Op de terugweg reden er vier stoere knullen met petjes in een dikke BMW en die lachten en staken hun duim op. En diegene die reed stak zijn arm door het raam en stak nog even extra zijn duim omhoog. Ik krijg zulke leuke reacties.
Ik heb haar zelfs eventjes los gelaten op een rustig pad. Ze liep vol aanbidding de hele tijd achter Sedi aan en ze vond het geweldig. En als ik Sedi riep, volgde Saar gedwee.
Voor herhaling vatbaar. Je kunt zo lekker je hoofd even leeggooien.
Bo nog even en dan kunnen Sam en Joe ook zwemmen.
En met de Vier is het rijden al een vrolijk avontuur.
Op de terugweg reden er vier stoere knullen met petjes in een dikke BMW en die lachten en staken hun duim op. En diegene die reed stak zijn arm door het raam en stak nog even extra zijn duim omhoog. Ik krijg zulke leuke reacties.
zaterdag 31 juli 2010 om 19:03
Bo, wat een mooie OP....echt iets voor jou om iedereen er bij te betrekken.
Ratteke, wat een lieve foto van Taartje, ik wil ook wel verliefd op haar worden hoor. Heb je vakantie? Ik ben thuis tot 23 augustus!
Bo, wanneer kwam je ook alweer naar Nederland? Dan wil ik je ook graag zien. Hoe dan ook, ik wil je graag zien en dan neem ik mijn kleine auto, die doet het altijd
Zoeb, je bent lief......
Ik schreef in het vorige topic dat mijn haar mooi is geworden. Ik schrik me alleen elke keer kapot als ik mezelf in een spiegel of ruit tegenkom. Heel andere kop!
Ratteke, wat een lieve foto van Taartje, ik wil ook wel verliefd op haar worden hoor. Heb je vakantie? Ik ben thuis tot 23 augustus!
Bo, wanneer kwam je ook alweer naar Nederland? Dan wil ik je ook graag zien. Hoe dan ook, ik wil je graag zien en dan neem ik mijn kleine auto, die doet het altijd
Zoeb, je bent lief......
Ik schreef in het vorige topic dat mijn haar mooi is geworden. Ik schrik me alleen elke keer kapot als ik mezelf in een spiegel of ruit tegenkom. Heel andere kop!