Tetterettes tetteren de zomer door!
vrijdag 30 juli 2010 om 23:03
HOERA, ons 10e Tettertopicl!
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
zondag 1 augustus 2010 om 21:05
quote:itsme26 schreef op 01 augustus 2010 @ 21:01:
ik denk dat er toch doorheen moeten hoe vervelend het er ook aan toe gaat helaas ADM. Het is niet makkelijk, ik zou het ook helemaal niet zo leuk vinden
Lenzen snijden met uiten is trouwens een uitkomst
Itske je spreekt in raadselen.
Ik heb nog nooit gehoord dat een oudere kat een kitten iets aan doet. Maar dan zou ik toch voorzichtig zijn. Maar ze wennen vast wel aan elkaar.
Hier de beloofde spam. ik heb ze ook al bij Robo geplaatst maar wat is Saar toch een dot om te zien.
ik denk dat er toch doorheen moeten hoe vervelend het er ook aan toe gaat helaas ADM. Het is niet makkelijk, ik zou het ook helemaal niet zo leuk vinden
Lenzen snijden met uiten is trouwens een uitkomst
Itske je spreekt in raadselen.
Ik heb nog nooit gehoord dat een oudere kat een kitten iets aan doet. Maar dan zou ik toch voorzichtig zijn. Maar ze wennen vast wel aan elkaar.
Hier de beloofde spam. ik heb ze ook al bij Robo geplaatst maar wat is Saar toch een dot om te zien.
zondag 1 augustus 2010 om 21:05
De kleine gaat apart vannacht dat was al de bedoeling. Zo ie zo de eerste periode in een aparte kamer als we er niet zijn. Huis is te groot.
Het is idd meer kabaal dan echt vechten maar ze besluipt hem wel... vind het eng en niet leuk..
Wel eerder een kitten bij een oudere kat gedaan maar dat ging heel anders. Had dit ook niet van haar verwacht.
Ik heb poes al geaaid en dan wordt ze rustiger maar kleine blijft grommen en achter de gordijnen zitten.
Wat is nu wijsheid dit nog even zo laten gaan of hem nu al apart zetten??
Het is idd meer kabaal dan echt vechten maar ze besluipt hem wel... vind het eng en niet leuk..
Wel eerder een kitten bij een oudere kat gedaan maar dat ging heel anders. Had dit ook niet van haar verwacht.
Ik heb poes al geaaid en dan wordt ze rustiger maar kleine blijft grommen en achter de gordijnen zitten.
Wat is nu wijsheid dit nog even zo laten gaan of hem nu al apart zetten??
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
zondag 1 augustus 2010 om 21:06
Zelf zie ik het dat jezelf nog boven hun staat. Maar Poes nu corrigeren gaat ze die kleine haten, ze moet even laten weten dat het haar huis is en dat zij de baas is. Geloof me, ik heb altijd kittens gehad, het is even een nare dag maar blijf erbij en zie het aan tot morgen. Ze is even overstuur. Komt goed.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb bij Blanche gewoon het bakje open gezet en zij ging wat rondlopen en blazen naar mijn kat.
Was heel snel klaar.
Mystique ging ook eerst blazen.
Tipsy zat weggedoken, de andere katten kwamen even onder de bank snuffelen etc. Zij had eerst meer contact met mijn katten dan met mij. De katten zijn heel lief voor haar geweest en het heeft meer moeite gekost om Tipsy aan mij te laten wennen dan aan de rest van de katten
Aankomende woensdag komt er een nieuwe kater bij. Ik wil eigenlijk alle katten binnen hebben op het moment dat die kat binnenkomt in zn bakkie zodat ze allemaal zien dat hij nieuw is maar gewenst is in huis.
Wat ik dénk dat er gebeurd is ADM, is dat jouw kat denkt dat Charlie gewoon een indringer is die ook helemaal geen toestemming heeft om in haar huis te lopen. Ik heb mijn rode poes wel eens tekeer zien gaan tegen een vreemde kat die even kwam buurten... zo heeft ze zich nóóit gedragen tegenover een kat die ze uit een bakje zag komen in huis.
Was heel snel klaar.
Mystique ging ook eerst blazen.
Tipsy zat weggedoken, de andere katten kwamen even onder de bank snuffelen etc. Zij had eerst meer contact met mijn katten dan met mij. De katten zijn heel lief voor haar geweest en het heeft meer moeite gekost om Tipsy aan mij te laten wennen dan aan de rest van de katten
Aankomende woensdag komt er een nieuwe kater bij. Ik wil eigenlijk alle katten binnen hebben op het moment dat die kat binnenkomt in zn bakkie zodat ze allemaal zien dat hij nieuw is maar gewenst is in huis.
Wat ik dénk dat er gebeurd is ADM, is dat jouw kat denkt dat Charlie gewoon een indringer is die ook helemaal geen toestemming heeft om in haar huis te lopen. Ik heb mijn rode poes wel eens tekeer zien gaan tegen een vreemde kat die even kwam buurten... zo heeft ze zich nóóit gedragen tegenover een kat die ze uit een bakje zag komen in huis.
ADM, als toevoeging op de andere tips: wees voorzichtig met het oppakken van ´Charlie´ als poes kwaad is op hem. Je hebt kans dat poes dan in jouw kuiten gaat hangen.
Hebben wij 1 keer gehad, toen we kat van man en die van mij bij elkaar zetten. Man pakte mijn kat om hem in een andere kamer te zetten en had vervolgens een best indrukwekkende en bloederige klauw in zijn kuit staan....
(goh, het komt langzaam bovendrijven dat ik dus ook wel eens 2 katten bij elkaar heb gezet! Helemaal vergeten.)
Hebben wij 1 keer gehad, toen we kat van man en die van mij bij elkaar zetten. Man pakte mijn kat om hem in een andere kamer te zetten en had vervolgens een best indrukwekkende en bloederige klauw in zijn kuit staan....
(goh, het komt langzaam bovendrijven dat ik dus ook wel eens 2 katten bij elkaar heb gezet! Helemaal vergeten.)
zondag 1 augustus 2010 om 21:08
Niet apart zetten. Ze zal toch aan hem moeten wennen. Dus je stelt het alleen maar uit. Je bent er nu bij dus katten bij elkaar laten, probeer ze te lokken met lekker eten. Geef Poes veel aandacht, maar ook die kleine dat die niet te bang gaat worden. Verdeel de aandacht.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 1 augustus 2010 om 21:09
quote:Wat ik dénk dat er gebeurt is ADM, is dat jouw kat denkt dat Charlie gewoon een indringer is die ook helemaal geen toestemming heeft om in haar huis te lopen
Dat denk ik ook, want poes heeft Charlie helemaal niet binnen zien komen natuurlijk.
Ik zou ze nog even een uurtje bij elkaar laten ADM. Nu hebben ze elkaar misschien een kwartiertje gezien oid?
Dat denk ik ook, want poes heeft Charlie helemaal niet binnen zien komen natuurlijk.
Ik zou ze nog even een uurtje bij elkaar laten ADM. Nu hebben ze elkaar misschien een kwartiertje gezien oid?
zondag 1 augustus 2010 om 21:12
Misschien is Poes ook nog wat van slag omdat lieverd weg is (en weer terug komt hoor!!!). Ga idd niet té veel scheidsrechter spelen, voor Charlie is het ook allemaal erg wennen hoor. Net uit Griekenland en dan in een nieuw huis met een poes die niet zo zeer op hem zit te wachten. Utkomtgoed, utkomtgoed!!
Haai Zoeb, wat een plaaaaaaaatje is Saar toch!!
Haai Zoeb, wat een plaaaaaaaatje is Saar toch!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
zondag 1 augustus 2010 om 21:13
Ik baalde al dat poes buiten was toen we thuis kwamen. Maar vraag me af of het dan anders was gegaan.
Poes zit nu op de trap.. kleine achter het gordijn..
Vind het voor beide zielig.... en alleen omdat ik persé een kat erbij moest hebben
Vind het voor beide zielig.... en alleen omdat ik persé een kat erbij moest hebben
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.

zondag 1 augustus 2010 om 21:14
Ik zou ze ook nog gewoon laten lopen, zolang jullie nog op zijn. Ik dacht eerder begrepen te hebben dat ze hem echt aanviel, maar dat valt dus wel mee? Meppen, blazen en grommen hoort er gewoon bij. Laat ze nog een uurtje lopen en zet de kleine dan apart. Tegen die tijd is dat beessie bekaf van alle avonturen van vandaag.

zondag 1 augustus 2010 om 21:15
quote:AnneDaisyMay schreef op 01 augustus 2010 @ 21:13:
Ik baalde al dat poes buiten was toen we thuis kwamen. Maar vraag me af of het dan anders was gegaan.
Vind het voor beide zielig.... en alleen omdat ik persé een kat erbij moest hebben Nee joh, maak je geen zorgen. Komt allemaal goed!
Vind het voor beide zielig.... en alleen omdat ik persé een kat erbij moest hebben Nee joh, maak je geen zorgen. Komt allemaal goed!
zondag 1 augustus 2010 om 21:17
ADM de aanhouder wint he..
Hier heeft het een dikke week geduurt eer mijn verwende troelen Zwart Monster accepteerden maar veel klappen,blazen en zelfs gillen later is het toch goedgekomen.
Niet (zo min mogelijk iig) mee bemoeien!
En wat Olijf ook al zei; zeker niet Banjer toeschreeuwen of straffen als ze Charlie mept.
Beetje beschermen kan geen kwaad maar ze moeten hier toch doorheen..
Hier heeft het een dikke week geduurt eer mijn verwende troelen Zwart Monster accepteerden maar veel klappen,blazen en zelfs gillen later is het toch goedgekomen.
Niet (zo min mogelijk iig) mee bemoeien!
En wat Olijf ook al zei; zeker niet Banjer toeschreeuwen of straffen als ze Charlie mept.
Beetje beschermen kan geen kwaad maar ze moeten hier toch doorheen..
zondag 1 augustus 2010 om 21:18
quote:delphicat schreef op 01 augustus 2010 @ 21:06:
Hee, de ere-forummer vereert ons met een spam-bezoekje
Nogmaals gefeliciteerd, Zoeb! Leuk dat je zo in het zonnetje wordt gezet.
En Saar is inderdaad een poppetje.
Dank jullie lieverds. (slijm, slijm, ben te lang niet meer hier geweest. Shame on me).
ADM zolang je erbij bent kun je de poezen toch bij elkaar laten?
Maar het lijkt me erg moeilijk en onzeker.
Saar ziet eruit als een engeltje, maar 't is een bengel. (zonder ie hoor Bengelie).
Maar ze is een stuk liever geworden nadat Sedi haar eens royaal op haar plek heeft gezet. Het was ook wel nodig. Nu moet Siep nog even laten blijken dat hij ook de baas is. Die slappe uithaaltjes zonder nagels zetten geen zoden aan de dijk. Saar blijft Siep vervelen.
Hee, de ere-forummer vereert ons met een spam-bezoekje
Nogmaals gefeliciteerd, Zoeb! Leuk dat je zo in het zonnetje wordt gezet.
En Saar is inderdaad een poppetje.
Dank jullie lieverds. (slijm, slijm, ben te lang niet meer hier geweest. Shame on me).
ADM zolang je erbij bent kun je de poezen toch bij elkaar laten?
Maar het lijkt me erg moeilijk en onzeker.
Saar ziet eruit als een engeltje, maar 't is een bengel. (zonder ie hoor Bengelie).
Maar ze is een stuk liever geworden nadat Sedi haar eens royaal op haar plek heeft gezet. Het was ook wel nodig. Nu moet Siep nog even laten blijken dat hij ook de baas is. Die slappe uithaaltjes zonder nagels zetten geen zoden aan de dijk. Saar blijft Siep vervelen.