Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
maandag 2 augustus 2010 om 09:43
maandag 2 augustus 2010 om 10:35
Gold? Hoe heeft Oudste het gedaan?
Deed ik vroeger ook wel hoor, de kat mee op vakantie. Dus ik vind het heel normaal
Gelfje! Ik kan je maar een advies geven en dat is het maar te laten gebeuren dat je je nu weer minder voelt. Hoe minder je je ertegen verzet, hoe sneller het weg is
Fussie, hoe is het met Skippy, jou en de jeuk? Hoe was het weekend nu helemaal echt als gezin zonder de kraamhulp?
Hoop dat Mamz het naar haar zin heeft in Drenhte!
Druif weer helemaal in het dagelijkse ritme, of houden jullie nog gezellig vakantie verder thuis?
Ik stuur je vanavond even een Hyves berichtje!
Choco, nog iets gezien aan leuke huizen? Wat leuk trouwens dat Etosha jullie reportage gemaakt heeft. Ik ken haar persoonlijk en dat maakt het extra leuk! Ik heb ook reportages gemaakt van mensen op het forum. Binnenkort weer een
Ixsje slaapt, is nu weer koortsvrij, maar dat zal in de loop van de dag wel weer oplopen ben ik bang. Hij is er gelukkig niet heel erg vervelend onder, maar juist erg aanhankelijk. En dát vindt omama dan weer helemaal niet erg!
Deed ik vroeger ook wel hoor, de kat mee op vakantie. Dus ik vind het heel normaal
Gelfje! Ik kan je maar een advies geven en dat is het maar te laten gebeuren dat je je nu weer minder voelt. Hoe minder je je ertegen verzet, hoe sneller het weg is
Fussie, hoe is het met Skippy, jou en de jeuk? Hoe was het weekend nu helemaal echt als gezin zonder de kraamhulp?
Hoop dat Mamz het naar haar zin heeft in Drenhte!
Druif weer helemaal in het dagelijkse ritme, of houden jullie nog gezellig vakantie verder thuis?
Ik stuur je vanavond even een Hyves berichtje!
Choco, nog iets gezien aan leuke huizen? Wat leuk trouwens dat Etosha jullie reportage gemaakt heeft. Ik ken haar persoonlijk en dat maakt het extra leuk! Ik heb ook reportages gemaakt van mensen op het forum. Binnenkort weer een
Ixsje slaapt, is nu weer koortsvrij, maar dat zal in de loop van de dag wel weer oplopen ben ik bang. Hij is er gelukkig niet heel erg vervelend onder, maar juist erg aanhankelijk. En dát vindt omama dan weer helemaal niet erg!
maandag 2 augustus 2010 om 10:57
He Gold, wat jammer zeg voor Oudste... maar inderdaad 3x is scheepsrecht! Ik heb het zelf ook de 3e keer gehaald maar het was natuurlijk wel heel leuk geweest als het nu gewoon gelukt was!
Yonna, lekker knuffelen met Ixsje dan maar.. als ziek klein mannetje is er natuurlijk ook niks fijner als lekker op schoot zitten/hangen....
Yonna, lekker knuffelen met Ixsje dan maar.. als ziek klein mannetje is er natuurlijk ook niks fijner als lekker op schoot zitten/hangen....
maandag 2 augustus 2010 om 10:59
maandag 2 augustus 2010 om 11:30
Hé bah Gold. wat naar nou voor oudste. Moet ze weer in de herhaling.
Marels neemt de kat echt mee. Want ze moest de spullen van de kattenbak nog inladen. Och heeft dat beest ook vakantie aan de Moesel. Zou ze al weg zijn?
Yonna fijn dat Ixsje weer koortsvrij is.
Gelf lekker laten overwaaien die wolk. Hebben we toch allemaal wel eens.
Marels neemt de kat echt mee. Want ze moest de spullen van de kattenbak nog inladen. Och heeft dat beest ook vakantie aan de Moesel. Zou ze al weg zijn?
Yonna fijn dat Ixsje weer koortsvrij is.
Gelf lekker laten overwaaien die wolk. Hebben we toch allemaal wel eens.
maandag 2 augustus 2010 om 15:02
Tja, het was even een tegenvaller, maar ze komt er wel overheen hoor.
Volgende keer zorg ik dat ik iets in huis heb. En het stomme is dat ik het er laatst nog overgehad had met een vriendin die doktersassistente is. Het schijnt heel erg veel voor te komen dat mensen vlak voor een examen bellen voor een pilletje tegen de zenuwen.
Op deze manier doen we het in ieder geval niet meer.
Goldman ligt in bed, die voelde zich slecht heeft heel veel pijn in hoofd en nek (Zwakke plek na auto-ongeluk.)
Troela heeft een vriendin te logeren dus die kamperen in de tuin (we hebben de tent opgezet) en Oudste is met haar Puppy en zijn ouders naar Antwerpen.
En ik ben lui en hang op de bank.
Zo ziet vakantie er uit in Huize Gold.
Volgende keer zorg ik dat ik iets in huis heb. En het stomme is dat ik het er laatst nog overgehad had met een vriendin die doktersassistente is. Het schijnt heel erg veel voor te komen dat mensen vlak voor een examen bellen voor een pilletje tegen de zenuwen.
Op deze manier doen we het in ieder geval niet meer.
Goldman ligt in bed, die voelde zich slecht heeft heel veel pijn in hoofd en nek (Zwakke plek na auto-ongeluk.)
Troela heeft een vriendin te logeren dus die kamperen in de tuin (we hebben de tent opgezet) en Oudste is met haar Puppy en zijn ouders naar Antwerpen.
En ik ben lui en hang op de bank.
Zo ziet vakantie er uit in Huize Gold.
maandag 2 augustus 2010 om 18:40
Wat jammer Goldie! Balen hoor, 3 keer scheepsrecht dan maar.
Lekker toch luieren in de vakantie, jammer alleen van Goldman zijn hoofd.
Gelfje, nog ff een dikke
Kon je nog eerder weg MissM? Ik viond het soms zo lekker een uur of 2 eerder naar huis.
Zit er hier even niet in.
Lekker gewerkt Zoeb, de hele dag al?
Ik iets heel geks doen, ik ga weer 'hard'lopen.
Ben benieuwd of ik mijn spullen nog kan vinden.
Lekker toch luieren in de vakantie, jammer alleen van Goldman zijn hoofd.
Gelfje, nog ff een dikke
Kon je nog eerder weg MissM? Ik viond het soms zo lekker een uur of 2 eerder naar huis.
Zit er hier even niet in.
Lekker gewerkt Zoeb, de hele dag al?
Ik iets heel geks doen, ik ga weer 'hard'lopen.
Ben benieuwd of ik mijn spullen nog kan vinden.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 2 augustus 2010 om 21:13
Het was uiteindelijk maar een uurtje, maar wel fijn. En omdat ik de boodschappen al had gedaan kon ik ook rechtstreeks naar huis
Dadelijk lekker op tijd naar bed. Lekker met een boek, dat is lang geleden.
Het lijkt hier overigens wel herfst, het is al best donker. Wat gaat dit jaar toch snel voorbij...
Dadelijk lekker op tijd naar bed. Lekker met een boek, dat is lang geleden.
Het lijkt hier overigens wel herfst, het is al best donker. Wat gaat dit jaar toch snel voorbij...
maandag 2 augustus 2010 om 22:25
Het is hier al helemaal donker Met de vakantie is ook de herfst gekomen idd.
Gold, balen vna dochter
Gelf, voor jou een Helder nadenken lukt hier even niet dus wijze woorden al helemaal neit.
Jeuk is stuk minder gelukkig. Kan intussen weer een broek aan zonder dat ik helemaal gestoord word.
Skippy slaapt nog steeds veel gelukkig.
Ikzelf knap lang zo snel niet op als dat ik zou willen. Mijn hoofd wil al heel veel maar mijn lijf wil niet mee. Snel moe, snel duizelig, dngen zijn al snel teveel. Is allemaal niet erg en ijzertabletjes slik ik al dus het komt goed. Is alleen frustrerend voor mezelf dat ik te hard wil. Skippy is trouwens wel een zoetje Die voelt kennelijk wel wat zijn mama nodig heeft
Gold, balen vna dochter
Gelf, voor jou een Helder nadenken lukt hier even niet dus wijze woorden al helemaal neit.
Jeuk is stuk minder gelukkig. Kan intussen weer een broek aan zonder dat ik helemaal gestoord word.
Skippy slaapt nog steeds veel gelukkig.
Ikzelf knap lang zo snel niet op als dat ik zou willen. Mijn hoofd wil al heel veel maar mijn lijf wil niet mee. Snel moe, snel duizelig, dngen zijn al snel teveel. Is allemaal niet erg en ijzertabletjes slik ik al dus het komt goed. Is alleen frustrerend voor mezelf dat ik te hard wil. Skippy is trouwens wel een zoetje Die voelt kennelijk wel wat zijn mama nodig heeft
maandag 2 augustus 2010 om 22:55
Ja hé met die regen lijkt het opeens erg vroeg donker. Nee asjeblieft zeg, ik wil nog genieten van het mooie weer in augustus, september en minimaal ook oktober en november er nog bij. Ik haat de winter en ook de herfts mag nog wel een week of 10/12 weg blijven.
Fuske rustig aan joh. Je wilt veel te veel. Geniet van Skippie. Wat fijn dat het zo'n lief en rustig manneke is. Ik wil hem zien. Op de foto is het zo'n mooi manneke. Geniet jij nu nog maar even lekker.
Zoeb
Fuske rustig aan joh. Je wilt veel te veel. Geniet van Skippie. Wat fijn dat het zo'n lief en rustig manneke is. Ik wil hem zien. Op de foto is het zo'n mooi manneke. Geniet jij nu nog maar even lekker.
Zoeb