Fleurtje is (even?) terug!
Anoniem_15888
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:31
Zo dan maar, om niet verder offtopic te gaan elders
Fleurrrrrr hoe is het met je???? Fijn je weer te zien!!!
Anoniem_16655
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:51
Alle reacties
Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 06 augustus 2010 @ 16:45:
[...]
Minny, ik denk dat jij mijn Joego's onderschat.Zou je even on topic willen blijven? Het ging hier helemaal niet over Joego's. Dank u beleefd.
.
Anoniem_15888
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:52
quote:Mariannanas schreef op 06 augustus 2010 @ 16:51:
[...]
Zou je even on topic willen blijven? Het ging hier helemaal niet over Joego's. Dank u beleefd.*grinnik!*
Anoniem_6491bdc7537f8
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:52
quote:Mariannanas schreef op 06 augustus 2010 @ 16:51:
[...]
Zou je even on topic willen blijven? Het ging hier helemaal niet over Joego's. Dank u beleefd.
Anoniem_17856
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:53
Alle reacties
Link kopieren
Ik denk dat jij ze onderschat, als je ze niet eens ff alleen durft te laten!
Anoniem_6491bdc7537f8
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:53
quote:Arthemis schreef op 06 augustus 2010 @ 16:50:
Heb je een ban gehad?IK een ban? Welnee! Ik ken mn grenzen hoor
molie
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:55
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_16655
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:56
Alle reacties
Link kopieren
quote:Sarah Scott schreef op 06 augustus 2010 @ 16:52:
[...]
*grinnik!*Dat geldt ook voor jou, Sarah. Foei.
.
Zuigstengel
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:57
Alle reacties
Link kopieren
Fleur meid, wat leuk!! ik heb je bijdrage echt gemist!!
Anoniem_15888
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:58
*moet uitkijken voor de toorn van Marie Annanas*
Anoniem_54027
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:58
quote:fleurtje schreef op 06 augustus 2010 @ 16:40:
Hahahaha, ik heb op een gegeven moment iederéén uit mn Hyves gepleurd, behalve mensen waar ik niet onderuit kon Ik doe niet meer echt Hyves, Hyves is zooooo tweede helft 2008 :-)Bedankt he?
Anoniem_16655
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:59
Alle reacties
Link kopieren
quote:Sarah Scott schreef op 06 augustus 2010 @ 16:58:
*moet uitkijken voor de toorn van Marie Annanas*
Fijn dat we dat maar even duidelijk hebben, Sarah.
.
Anoniem_85386
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:07
Alle reacties
Link kopieren
Dag Fleur........ fijn dat je er weer bent.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
molie
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:11
Alle reacties
Link kopieren
Idd star, ook even checken of ik er nog bijhoor of dat ze er niet onderuit kon.
Anoniem_15888
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:15
quote:Mariannanas schreef op 06 augustus 2010 @ 16:59:
[...]
Fijn dat we dat maar even duidelijk hebben, Sarah.
Whahaha
Anoniem_59362
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:15
Alle reacties
Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 06 augustus 2010 @ 16:32:
Woehahahaaaaa!Haaaaaaaaaaaaaai Fleur
Anoniem_82004
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:27
Alle reacties
Link kopieren
We kennen elkaar nog niet maar toch: hooooooooooooooooooooooooooooooooooi fleur en welkom terug
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Anoniem_8170
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:34
Alle reacties
Link kopieren
Hey wat leuk. Heb me regelmatig afgevraagd waar je gebleven was!
Anoniem_37704
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:34
Alle reacties
Link kopieren
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
rascalles
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:35
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_84174
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:39
Hoi Fleurtje... Ik hoop toch dat je weer wat vaker post.
Nouschi
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:49
Alle reacties
Link kopieren
Heey Fleur, leuk dat je er weer bent!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Anoniem_78638
vrijdag 6 augustus 2010 om 18:16
Fleur!!!! Een hele, hele, hele tijd geleden vroeg ik mij ook publiekelijk af waar je was gebleven en toen zeiden dat je met vakantie was in Thailand. Hoe was het? En inderdaad ik mis je bijdrages!
Anoniem_2774
vrijdag 6 augustus 2010 om 18:26
Alle reacties
Link kopieren
Haai Fleur, u werdt gemist.
Anoniem_54567
vrijdag 6 augustus 2010 om 18:28
Alle reacties
Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 06 augustus 2010 @ 16:40:
Hahahaha, ik heb op een gegeven moment iederéén uit mn Hyves gepleurd, behalve mensen waar ik niet onderuit kon Ik doe niet meer echt Hyves, Hyves is zooooo tweede helft 2008 :-)Oh ja, dat weet ik nog. Erg onaardige actie van je Fleurtje! Ik dacht dat wij hyves dinnetjes waren enzo, maar jij dacht er dus tóch anders over dan ik.....
Anoniem_54567
vrijdag 6 augustus 2010 om 18:29
Alle reacties
Link kopieren
Kom je nu weer wat vaker posten hier trouwens? Vond het altijd erg leuk je te lezen!
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder