Zomergasten 2010
zaterdag 24 juli 2010 om 19:31
Volgens mij nog geen topic over.
Laat ik nou een zwak hebben voor Jelle Brandt Corstius. Ik weet niet wat het is met die man, maar ik ben dol op hem haha...
Goed nieuws dus voor mij want vanaf morgen presenteert hij 'Zomergasten 2010'.
Van 25 juli tot en met 29 augustus 2010 zal presentator Jelle Brandt Corstius de volgende Zomergasten ontvangen:
Zondag 25 juli: politicus Jan Marijnissen
Zondag 1 augustus: schrijver en bioloog Maarten ’t Hart
Zondag 8 augustus: schrijfster en cabaretiere Paulien Cornelisse
Zondag 15 augustus: actrice Annet Malherbe
Zondag 22 augustus: filmregisseur Paul Verhoeven
Zondag 29 augustus: fotograaf Erwin Olaf
Wie kijkt er mee? Is het niet voor Jelle, dan wel voor de gasten?
Laat ik nou een zwak hebben voor Jelle Brandt Corstius. Ik weet niet wat het is met die man, maar ik ben dol op hem haha...
Goed nieuws dus voor mij want vanaf morgen presenteert hij 'Zomergasten 2010'.
Van 25 juli tot en met 29 augustus 2010 zal presentator Jelle Brandt Corstius de volgende Zomergasten ontvangen:
Zondag 25 juli: politicus Jan Marijnissen
Zondag 1 augustus: schrijver en bioloog Maarten ’t Hart
Zondag 8 augustus: schrijfster en cabaretiere Paulien Cornelisse
Zondag 15 augustus: actrice Annet Malherbe
Zondag 22 augustus: filmregisseur Paul Verhoeven
Zondag 29 augustus: fotograaf Erwin Olaf
Wie kijkt er mee? Is het niet voor Jelle, dan wel voor de gasten?
zondag 8 augustus 2010 om 23:25
quote:Ann Liv schreef op 08 augustus 2010 @ 23:19:
[...]
In de lijn van de avond hadden ze er alleen niet bij moeten lachen.
idd jammer.
Domme opmerkingen die ik nog weet was over de vakantieman. Paulien vond het zo mooi dat er zo serieus met klachten werd omgegaan en toen zei Jelle : ja en alsof die bende er nog staat! Terwijl dat juist de waarschuwing was dat ze er idd stonden. Ze wist ook niet hoe ze daar weer op moest ingaan.
[...]
In de lijn van de avond hadden ze er alleen niet bij moeten lachen.
idd jammer.
Domme opmerkingen die ik nog weet was over de vakantieman. Paulien vond het zo mooi dat er zo serieus met klachten werd omgegaan en toen zei Jelle : ja en alsof die bende er nog staat! Terwijl dat juist de waarschuwing was dat ze er idd stonden. Ze wist ook niet hoe ze daar weer op moest ingaan.
zondag 8 augustus 2010 om 23:27
quote:Yaksha schreef op 08 augustus 2010 @ 23:25:
[...]
idd jammer.
Domme opmerkingen die ik nog weet was over de vakantieman. Paulien vond het zo mooi dat er zo serieus met klachten werd omgegaan en toen zei Jelle : ja en alsof die bende er nog staat! Terwijl dat juist de waarschuwing was dat ze er idd stonden. Ze wist ook niet hoe ze daar weer op moest ingaan.O kijk, díe had ik gemist. Maar was dat om indruk te maken?
[...]
idd jammer.
Domme opmerkingen die ik nog weet was over de vakantieman. Paulien vond het zo mooi dat er zo serieus met klachten werd omgegaan en toen zei Jelle : ja en alsof die bende er nog staat! Terwijl dat juist de waarschuwing was dat ze er idd stonden. Ze wist ook niet hoe ze daar weer op moest ingaan.O kijk, díe had ik gemist. Maar was dat om indruk te maken?
zondag 8 augustus 2010 om 23:45
quote:Yaksha schreef op 08 augustus 2010 @ 23:36:
je zal het aan Jelle moeten vragen of het zo was. Het kwam op mij zo over. Dat eerst uur kwam hij op mij erg eager over. Maar nogmaals, het kan aan mij gelegen hebben.Ik hou wel van dat soort analyses. We zullen volgende week zien hoe hij Annet Malherbe bejegent, kijken of het een patroon is.
je zal het aan Jelle moeten vragen of het zo was. Het kwam op mij zo over. Dat eerst uur kwam hij op mij erg eager over. Maar nogmaals, het kan aan mij gelegen hebben.Ik hou wel van dat soort analyses. We zullen volgende week zien hoe hij Annet Malherbe bejegent, kijken of het een patroon is.
zondag 8 augustus 2010 om 23:46
Het kon mij vanavond, helaas, niet erg boeien. De fragmenten wel, maar de gesprekken kwamen op mij erg saai over. Alsof ze zich vreselijk anders voordeden dan ze waren of alles al eerder tegen elkaar hadden gezegd en nu - in de herhaling - alles een slap aftreksel geworden was.
Hoop volgende week op meer diepgang.
Hoop volgende week op meer diepgang.
Everything you see I owe to spaghetti!
maandag 9 augustus 2010 om 00:21
Ik vind dat je daar wel gelijk in hebt Anna. Maar ik vind Zomergasten sowieso een programma dat aanstaat op de achtergrond.
Jelle had hier meer uit kunnen halen denk ik. Meer achtergrond van haar humor, het bleef oppervlakkig, terwijl de ingrediënten meer beloofden. En toch heb ik me wel goed vermaakt. (En ben ik nog van de film aan het genieten.)
Jelle had hier meer uit kunnen halen denk ik. Meer achtergrond van haar humor, het bleef oppervlakkig, terwijl de ingrediënten meer beloofden. En toch heb ik me wel goed vermaakt. (En ben ik nog van de film aan het genieten.)
maandag 9 augustus 2010 om 09:02
Ik vond het wel een leuke uitzending, goed er kunnen altijd dingen anders of beter. Ik weet nu niet echt meer over Paulien als ik deze uitzending niet had gezien.
Maarrr echt hoor, dat fragment van Bob. Ik heb vannacht mijn slaapkamerdeur op slot geslapen, brr.
En als ik 's nachts moet plassen ben ik ook altijd zo bang dat er ineens iemand in de spiegel achter mij verschijnt. Ik dacht dat ik de enige daarin was.
Maarrr echt hoor, dat fragment van Bob. Ik heb vannacht mijn slaapkamerdeur op slot geslapen, brr.
En als ik 's nachts moet plassen ben ik ook altijd zo bang dat er ineens iemand in de spiegel achter mij verschijnt. Ik dacht dat ik de enige daarin was.
maandag 9 augustus 2010 om 11:19
Ik heb het uitgezeten en ik ben terug bij mijn vooroordeel: ik vind haar een oninteressant iemand die op alle slakken zout legt.
Of liever gezegd: ze boeit me mateloos weinig!
Uit dr verhalen komt naar voren dat ze het erg belangrijk vindt om erbij te horen.
Maar de momenten dat ze uitdrukkelijk bij het woordgebruik van Jelle stilstaat en zich iedere keer afvraagt: `Zeg ik dat goed?´, dát vind ik toch zo humorloos
Ik vind haar quasi-intellectueel. En bovendien heel erg gewoon. Niet eens irritant, maar niet boeiend wat mij betreft.
Of liever gezegd: ze boeit me mateloos weinig!
Uit dr verhalen komt naar voren dat ze het erg belangrijk vindt om erbij te horen.
Maar de momenten dat ze uitdrukkelijk bij het woordgebruik van Jelle stilstaat en zich iedere keer afvraagt: `Zeg ik dat goed?´, dát vind ik toch zo humorloos
Ik vind haar quasi-intellectueel. En bovendien heel erg gewoon. Niet eens irritant, maar niet boeiend wat mij betreft.
Viva naar de knoppen.
maandag 9 augustus 2010 om 11:30
maandag 9 augustus 2010 om 14:21
maandag 9 augustus 2010 om 15:16
Ik vond het een leuke uitzending! Zowel de fragmenten als de gesprekken. Het is leuk om af en toe iemand van je eigen generatie te zien in dat programma, nu zowel de presentator als de gast. Vorig jaar was Carice ook leuk, een paar jaar geleden vond ik de uitzending met Katja Schuurman erg tegenvallen. Vraagje: Zijn er ook mannelijke gasten geweest van na 1975?
maandag 9 augustus 2010 om 17:59
Wat mij vooral opviel is dat Paulien, als ze iets grappigs zei of iets grappigs vond ze erbij keek alsof er net iemand dood was! Heel apart! Heb haar maar een paar keer ene beetje zien lachen......ik moet zeggen dat ik niet continue gekeken heb.
Soms is het wel grappig als iemand heel serieus een droge grappige opmerking maakt, maar bij haar vond ik het op ene gegeven moment allemaal heel ernstig qua mimiek! Viel jullie dat niet op?
Soms is het wel grappig als iemand heel serieus een droge grappige opmerking maakt, maar bij haar vond ik het op ene gegeven moment allemaal heel ernstig qua mimiek! Viel jullie dat niet op?
maandag 9 augustus 2010 om 18:06