Stedentrip Herfstvakantie

09-08-2010 12:13 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

In de herfstvakantie kunnen lief en ik 4 dagen weg. Nu lijkt mij een stedentrip wel een goed idee.

Parijs, Rome, Londen en Barcelona vallen af. (Zijn we al geweest)

Iemand een andere tip? Riga? Dublin? iets anders?

Groetjes 30-
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Berlijn.
Berlijn, absoluut leuk om naartoe te gaan,

cultuur, uitgaan, geschiedenis, winkelen alles!!

en niet lang reizen
Ik weet niet waar jullie van houden, veel bekijken, cultuur, architectuur of gewoon mooi weer, lekker eten, relaxen?

Wil je met het vliegtuig of met de auto?

Madrid? Istanbul? Marakech? Berlijn?

Of lekker een paar dagen rondrijden in de Franse Elzas, Normandie, Provence?
Lief is al 5 x in Berlijn geweest. Alhoewel dat met de LoveParade was dus of hij veel gezien heeft behalve hossende mensen?

Marokko trekt mij niet zo. Istanbul weer wel. Zal eens kijken of ik er een topic over kan vinden.

Normandie is ook een optie. Wij willen altijd nog een keer naar de stranden toe. Oktober zal wel te koud zijn om te kamperen of niet? Dus een leuke chambre d'hotes zoeken dan.
ff romantisch wegwaaien op de waddeneilanden is ook leuk. iets heel anders. strandwandeling met miezer en dan in het hotel lekker samen warm douchen en elkaar in bed opwarmen
is niet zo ver reizen aangezien je maar 4 dagen hebt
Madrid of Lissabon? (vooral tweede errug leuk!)
Lissabon?

Praag!
Normandie is inderdaad prachtig en qua reizen ook goed te doen. Ik ben zelf niet zo'n kampeerder dus wij doen altijd chambre d'hotes in Frankrijk.

Als je nog een leuke tip wilt hiervoor, kijk dan eens op

deze site, een echte aanrader! Van hieruit kun je alle bezienswaardigheden makkelijk bereiken, en het is er prachtig, charmant en je kunt er zalig eten.
Dank Virginia. Ik zal het doorsturen naar lief. Ziet er super uit! Lissabon nooit zo aan gedacht eigenlijk. Gezellig?

Praag valt af, al geweest en niet echt mijn ding.
Boedapest is ook erg leuk!
antwerpen, brussel, seveilla, nice, athene,newyork,madrid,

florance,pisa,venetie.
wenen
amsterdam
Amsterdam is erg bekend
Wenen, Salzburg
Jersey is ook heel leuk. Geen echte stad, maar wel genoeg te zien en te beleven.
quote:dertigmin schreef op 09 augustus 2010 @ 13:29:

Amsterdam is erg bekend Maastricht dan
Ook al

NL steden vallen af. Dus echt iets in het buitenland. NY zou ik graag heen willen, maar voor 4 dagen vind ik dat te duur en te kort.

Ik zit al in Oostenrijk met de wintersport dus dat is genoeg Oostenrijk voor mij.

Jersey lijkt me super leuk, ook omdat je daar kan surfen. Maar zal dat nog kunnen in oktober? En wat zijn de kosten om met de boot over te gaan vanuit Frankrijk?
Dertigmin, Jersey is subtropisch gematigd zeeklimaat. Heb alleen geen idee van de vervoerskosten. Maar het is wel lekker dichtbij.
¤ 320 met de boot (inclusief auto) retour. Best veel geld. Volgens mij zijn er geen goedkope vluchten op Jersey. Dat ook maar even checken.
Ja, goedkoop is Jersey niet. Ik weet niet wat jouw budget is maar wellicht is een vliegstedentrip aantrekkelijker, bijv naar Lissabon, of Milaan, of Florence.
Voor 5 dagen vind ik 320 euro, 100 euro benzinekosten en 60 euro tol (480) veel geld.

Dan kan je inderdaad net zo goed gaan vliegen.

Voor 4 a 5 dagen heb ik 600 euro over. Exclusief leefgeld ter plekke.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven