Jongensnamentopic!
maandag 9 augustus 2010 om 16:31
quote:nolleke schreef op 09 augustus 2010 @ 14:01:
Hoi!
Ik zie dat hier een hoop mensen met inspiratie actief zijn, dus hopelijk zouden jullie voor mij ook eens na willen denken.
Wij weten sinds kort dat we een zoontje krijgen en wij houden van korte, stoere, hollandse namen. Op dit moment staan Sam en Teun resp. op nr 1 en 2 bij ons beiden.
Maar natuurlijk is extra inspiratie altijd welkom.
Hebben jullie leuke ideeen?
Sep(p) /
Dex
Mas
Sil
Tijn
Senn
Hoi!
Ik zie dat hier een hoop mensen met inspiratie actief zijn, dus hopelijk zouden jullie voor mij ook eens na willen denken.
Wij weten sinds kort dat we een zoontje krijgen en wij houden van korte, stoere, hollandse namen. Op dit moment staan Sam en Teun resp. op nr 1 en 2 bij ons beiden.
Maar natuurlijk is extra inspiratie altijd welkom.
Hebben jullie leuke ideeen?
Sep(p) /
Dex
Mas
Sil
Tijn
Senn
maandag 9 augustus 2010 om 17:51
quote:raspberry71 schreef op 09 augustus 2010 @ 16:28:
Sasha vind ik meer een meisjesnaam...Kyan zou ik uitspreken als Kian, dus niet als Ryan, dus geen Kaayen, maar met een i
jep, dat heb ik ook een beetje met sasha
oke dat is idd hoe ik het ook zou uitspreken, Kian zeg maar.. alleen dan vind ik Kyan weer wat mooier.
welke vinden jullie het mooiste?
Kyan / Danel / Felan
Sasha vind ik meer een meisjesnaam...Kyan zou ik uitspreken als Kian, dus niet als Ryan, dus geen Kaayen, maar met een i
jep, dat heb ik ook een beetje met sasha
oke dat is idd hoe ik het ook zou uitspreken, Kian zeg maar.. alleen dan vind ik Kyan weer wat mooier.
welke vinden jullie het mooiste?
Kyan / Danel / Felan
maandag 9 augustus 2010 om 18:39
Wow wat is er veel geschreven.
Er zitten wel hele leuke namen tussen hoor.
Deon vind ik bijvoorbeeld ook wel erg leuk.
Verder was Dévin hier van de baan, maar nu ik weer een reactie lees van ''leuk'' ga ik toch weer twijfelen.
Senn heb ik een dubbele mening over, klinkt als Sem dus leuk! Maar aan de andere kant vind ik Senn niet echt stoer, misschien zelfs wat meisjesachtig.
Aan de naam Finn ben ik de afgelopen weken steeds meer gaan wennen, in de eerste instantie dacht ik.. Finn??? :S maar hij word steeds leuker!
En dan nog de naam Sem. Ik baal zo dat ie zo vaak voorkomt in de rest van het land. Hier ken ik persoonlijk maar 1 jongetje met de naam Sem en daarom heb ik hem nog als optie. Maar ergens weet ik ook dat de rest van Nederland ook al Sem heet.
Jay probeer ik nog steeds aan te wennen. Alhoewel, ik ben inmiddels wel gewend, maar of het nou DE naam is..
Het is ook wel erg moeilijk als je er geen gezichtje bij kan vormen he. Dan kan je een beetje zien welke naam het beste past. Want bij Jay heb ik wel een bepaald beeld voor me, waarbij de naam prima zou passen.
Maar kijk ik dan naar bijvoorbeeld mijn overbuurjongetje dan denk ik.. nee dat past dus gewoon echt niet!!
Moeilijk, moeilijk!
Ik wou trouwens een leuke luiertas bestellen, met de naam op de klep. Ik was helemaal verkocht, weet precies hoe ik hem ga maken.. alleen de naam mist nog. Nouja de echte naam dan he. Ik kan toch geen luiertas bestellen met de naam, als ik me ineens weer bedenk...
Ik moest de luiertas dus nog maar even uitstellen...
Er zitten wel hele leuke namen tussen hoor.
Deon vind ik bijvoorbeeld ook wel erg leuk.
Verder was Dévin hier van de baan, maar nu ik weer een reactie lees van ''leuk'' ga ik toch weer twijfelen.
Senn heb ik een dubbele mening over, klinkt als Sem dus leuk! Maar aan de andere kant vind ik Senn niet echt stoer, misschien zelfs wat meisjesachtig.
Aan de naam Finn ben ik de afgelopen weken steeds meer gaan wennen, in de eerste instantie dacht ik.. Finn??? :S maar hij word steeds leuker!
En dan nog de naam Sem. Ik baal zo dat ie zo vaak voorkomt in de rest van het land. Hier ken ik persoonlijk maar 1 jongetje met de naam Sem en daarom heb ik hem nog als optie. Maar ergens weet ik ook dat de rest van Nederland ook al Sem heet.
Jay probeer ik nog steeds aan te wennen. Alhoewel, ik ben inmiddels wel gewend, maar of het nou DE naam is..
Het is ook wel erg moeilijk als je er geen gezichtje bij kan vormen he. Dan kan je een beetje zien welke naam het beste past. Want bij Jay heb ik wel een bepaald beeld voor me, waarbij de naam prima zou passen.
Maar kijk ik dan naar bijvoorbeeld mijn overbuurjongetje dan denk ik.. nee dat past dus gewoon echt niet!!
Moeilijk, moeilijk!
Ik wou trouwens een leuke luiertas bestellen, met de naam op de klep. Ik was helemaal verkocht, weet precies hoe ik hem ga maken.. alleen de naam mist nog. Nouja de echte naam dan he. Ik kan toch geen luiertas bestellen met de naam, als ik me ineens weer bedenk...
Ik moest de luiertas dus nog maar even uitstellen...
maandag 9 augustus 2010 om 18:45
wij moeten nog een jongens naam hebben, de oudste heet Noah en de jongste heet Joshua, beide hebreeuwse namen, mocht nr 3 ook een jongen worden dan wil ik graag een hebreeuwse naam, maar tja de mooiste zijn al voorzien...... helaas.
Wie heeft er nog ideeen die bij deze twee passen....
zelf dacht ik aan
Jayden
Jonah,,, samenvoegsel van noah en joshua.
en Kayne.
Wie heeft er nog ideeen die bij deze twee passen....
zelf dacht ik aan
Jayden
Jonah,,, samenvoegsel van noah en joshua.
en Kayne.
maandag 9 augustus 2010 om 18:59
maandag 9 augustus 2010 om 20:18
Kijk ik net shownieuws zie ik de naam Jayvi voorbij komen. En dan zon heel lief klein stoer babytje..
Dus hup, meteen op viva natuurlijk hihi.
Ik vind de naam namelijk best leuk, en het heeft toch net even iets meer dan alleen Jay.
Maar goed. Het kan zomaar zijn dat ik morgen denk.. hmm nee...
maar wat vinden jullie?
Ik vind de naam namelijk best leuk, en het heeft toch net even iets meer dan alleen Jay.
maar wat vinden jullie?
maandag 9 augustus 2010 om 20:22
quote:sinojo schreef op 09 augustus 2010 @ 18:45:
Jayden vind ik een beetje een aso-naam. Ik bedoel: een jongen uit een achterbuurt zal eerder zo heten dan een advocaat
Jonah,,, samenvoegsel van noah en joshua. ja, erg mooie naam!
en Kayne. vind ik ook een tikkeltje ordi, beetje hetzelfde als JaydenWat vind je dan van Jonathan, Kai, Lev/Levi, Maxim, Nathan, Ruben & Seth ? Volgens mij zijn dit ook Hebreeuwse namen.
Jayden vind ik een beetje een aso-naam. Ik bedoel: een jongen uit een achterbuurt zal eerder zo heten dan een advocaat
Jonah,,, samenvoegsel van noah en joshua. ja, erg mooie naam!
en Kayne. vind ik ook een tikkeltje ordi, beetje hetzelfde als JaydenWat vind je dan van Jonathan, Kai, Lev/Levi, Maxim, Nathan, Ruben & Seth ? Volgens mij zijn dit ook Hebreeuwse namen.
maandag 9 augustus 2010 om 20:25
quote:zonnetje82 schreef op 09 augustus 2010 @ 18:49:
vince leuk, dit zou mijn 3e keus zijn van jouw rijtje
milo erg leuk! Ik zou absoluut voor Milo gaan!
felan mwah!
liam wel leuk, maar niet de mooiste uit het rijtje
kyan mwah!
Dani wel leuk
syl erg leuk. Dit zou mijn 2e keus zijn.
Danel mwah! Da's wel heel erg apart!
Kiezen jullie maar
ik weet het niet meer hahahaha
vince leuk, dit zou mijn 3e keus zijn van jouw rijtje
milo erg leuk! Ik zou absoluut voor Milo gaan!
felan mwah!
liam wel leuk, maar niet de mooiste uit het rijtje
kyan mwah!
Dani wel leuk
syl erg leuk. Dit zou mijn 2e keus zijn.
Danel mwah! Da's wel heel erg apart!
Kiezen jullie maar
maandag 9 augustus 2010 om 20:28
quote:kloontje schreef op 09 augustus 2010 @ 20:18:
Kijk ik net shownieuws zie ik de naam Jayvi voorbij komen. En dan zon heel lief klein stoer babytje..
maar wat vinden jullie?Ik vind Jayvi geen supermooie naam, maar wel veel origineler dan Jayden. En waarschijnlijk ga je het afkorten naar Jay.
maar wat vinden jullie?Ik vind Jayvi geen supermooie naam, maar wel veel origineler dan Jayden. En waarschijnlijk ga je het afkorten naar Jay.