Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
Ik heb een tijdje geleden een vraag op dit topic achtergelaten. Heb er geen reactie op terug gekregen, maar dat geeft niet hoor.

Ik zat eerder met een andere nickname op dit forum. Ik vroeg mij af hoe het zit met de topics waarop ik eerder wel eens een bericht achter liet. Bijvoorbeeld het topic over het achtergrondmeisje. Als ik daar nu met deze nick op schrijf, valt dat dan onder dubbelnicken?
Als je ons per mail dat even laat weten en je oude nick niet meer gebruikt is dat geen probleem verder.
Thanks!

Ik heb je een mail gestuurd.
Angel, als ik het Afscheidstopic zou zoeken zou ik niet kunnen raden dat die nu Heksenketel is genoemd. Wilde vragen om het hier te vermelden maar na deze posting hoeft het niet meer .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
MV, aan de snelheid van het topic te zien denk ik dat de meesten het wel al wisten .

Ik mis de mailadressen van Yathibiyya en Pooky. Dat had ik op het andere mod-topic ook al gemeld maar dat is een beetje ondergesneeuwd. Dames, melden jullie je per mail, anders riskeer je morgen een permaban.
Hi Viva, dat is gek, wantt ik heb onlangs nog met Naomi een mail wisseling gehad. dat was op 22-07-2010.

En mijn email is niet veranderd! Naar wat en wie moet ik nu mailen?
Het wordt Spooky, pooky
Leuke avatar DNM!

Ik weet echt niet waarom dit nou zo is, ik heb echt al 10 jaar dit email adres. Ik heb ook al getest en mijn email doet het gewoon.....Spooky indeed!
Angel,

zodra ik thuis ben mail ik je!
Perfectionisme is niet perfect...
Ik heb een mail verzonden, graag verneem ik of alles nu goed is.

Groetjes, Pooky
Ik heb ook een mail verzonden en ook ik verneem graag of alles in orde is.

Gr.

Yath
Mailadres Pooky is binnen en ook beantwoord. Yathibiyya wacht ik nog wel even af.
Ik heb een hele goede mail gehad van 6! Thanks 6!
En nog even voor de speculanten onder ons, het heeft echt niks te maken met het heksenketeltopic.
Ik had een foutje in het emailadres gemaakt. Hoop dat ie nu wel is aangekomen..
Vievke, ik heb je gemaild
Hoi engel,

Misschien zou je het meetingtopic even willen opschonen? Ik geloof dat je nu een paria bent als je naar een meeting wilt....
Tuurlijk ben je geen paria als je wilt gaan. Maar ga je daar nog onbevangen naar toe dan? Kan het me nauwelijks voorstellen (mits je alles gevolgd hebt dan)
Ik geloof niet dat ik verantwoording hoef af te leggen, maar als de meeting nog doorgaat wil ik daar wel heen ja.
Ik bedoelde niet dat je verantwoording hoefde af te leggen Kip.

Sorry, laat maar gaan. Ik heb me al genoeg opgewonden vandaag...
Eens met Kip, onnodig aldaar
Is ook zo. En hier ook trouwens.

Hup weer terug naar de heksenketel
Ik mag toch hopen dat de mensen die het leuk vinden om te gaan, dat doen omdat er nog 50 (?) anderen zijn aangemeld, en omdat daar forummers tussen zitten die ze graag eens willen ontmoeten. Elkaar daar op ´afrekenen´ is dus echt onnodig.
Eeeh, ik hoop toch niet dat je het tegen mij hebt? Ik reken helemaal niemand ergens op af. Dat is althans zeker niet mijn bedoeling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven