Wie is er weg?

13-08-2010 13:16 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, op basis van de knopjes, ga ik uiteindelijk ook vertrekken. Desondanks wil ik hier bijhouden wie er allemaal vertrokken is van het forum. In deze openingspost probeer ik het bij te houden. Hieronder kan gemeld worden wie er weg is, een argumentatie en het is een vrij land, dus discussie mag ook. Mijn excuses voor het wellicht wat kromme verhaal, maar ik ben tegelijkertijd ook aan het bellen en ben de slechtste multitasker ooit..

Dit zijn dus de mensen die vertrekken naar aanleiding van recente ontwikkelingen op het forum (de knopjes). Mits dit verandert is er de kans dat ze de beslissing intrekken.

Weg van het forum:

Sgaapie

Etosha

Diaantje1971

Michelle90

Meds

Lindy

Yasmijn

Ayla520

loomii

bettywright

arwen173

paaltje

strawberry86

noahtb

dorinke

Denken aan een mogelijk vertrek

ikbenikenikbenertrotsop

Sanmi

Babsjuh

Jessy

_soleil_

Robin78

nummerzoveel

Komt terug onder nieuwe naam

La vie en rose

Bloempje13

Piba

queenie1

Kabouter23

Jumpsje

Zusenzoo

Mariannanas

yathibiyya

BK66

arthemisDCS

Ga je weg?

Totaal aantal stemmen: 146

Ik vertrek! (8%)
Ik kom terug onder nieuwe nick! (11%)
Ik blijf (60%)
Ik weet het nog niet (21%)
quote:_Soleil_ schreef op 13 augustus 2010 @ 14:20:

Caaf, jij blijft toch wel? Natuurlijk Zon, ik zal wel moeten. Hoe moet ik anders de vrijdagavond doorkomen? en alle andere avonden

Je laat me toch niet achter hè?
Ik vind hier dingen van.
quote:Guinevieve schreef op 13 augustus 2010 @ 14:41:

[...]

Ehm... de manier waarop je het nu formuleert klopt denk ik niet helemaal. Er staat nu min of meer dat GS (gelieve niet volledig te noemen ivm trigger allert....) laster, stalking en geintjes uithaalt met viva-forummers. Wat natuurlijk niet geheel correct is, hoewel er in het verleden wel eens 's iets is voorgevallen.

Volgens mij bedoel je voornamelijk de heksenketel, niet?

O sorry, komma vergeten.

Ik bedoel de heksenketel (laster), eerdere gevallen van pesterij en stalking het afgelopen jaar, maar ook de massahysterie hier bij andere onderwerpen. En de manier waarop GS daar af en toe handig op inspeelt.
Na het weekend starten ze een poll en aan de hand van de uitslag zullen ze maatregelen nemen, dus wie weet wordt het wel teruggedraaid.

Maar ik denk dat het hele gedoe rond de Heksenketel meer van invloed is geweest op deze vertrekken en dat toestand met de knopjes de druppel is. Anyway, ik zou het jammer vinden als al die forummers zouden vertrekken. (Waar is die leuke smiley?)
Als het teruggedraaid wordt, blijf ik, anders peer ik hem. En dat meen ik.

Het heksenketelgedoe heeft ook impact op mij. Dat mensen hier tot zulke dingen in staat zijn.
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 augustus 2010 @ 14:56:

[...]

Natuurlijk Zon, ik zal wel moeten. Hoe moet ik anders de vrijdagavond doorkomen? en alle andere avonden

Je laat me toch niet achter hè?Joepie, Sabeltandcavia! Gelukkig je blijft! Was al bang dat mijn vrijdagavond leeg zou lopen!
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Laten we een topic openen voor SAK-forummers. Schijt Aan Knopjes!
Ik vind hier dingen van.
Mis ik iets?? Want ik hoor iedereen over een heksenketeltopic??

Wat is er allemaal gebeurd? Ik kom 1 dag niet op het forum en heb zeker een hoop gemist???
Nou, in het andere topic staat dat we na het weekend een poll krijgen, we mogen dus stemmen over of we wel of geen knopjes willen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik kom trouwens wel terug onder een nieuwe nick, het gaat mij vooral om de technische veranderingen in het forum, waarmee je als forummert steeds minder controle hebt over je eigen posts en je steeds gemakkelijker vindbaar bent.

Dat dingen hier snel in gerel, geroddel en achterklap uitmondt, daar is wel om heen te forummen.
Ik loop weer eens achter de feiten aan.. Welke knopjes?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Domme vraag van mijn kant: welke knopjes?
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 augustus 2010 @ 15:12:

Laten we een topic openen voor SAK-forummers. Schijt Aan Knopjes!Ik doe mee! Wilde eerst ook andere nick, maar bij nader inzien kan iedereen sowieso altijd al meelezen....Ach ja, en als ze me herkennen: Boeiuh!
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 augustus 2010 @ 14:56:

[...]

Natuurlijk Zon, ik zal wel moeten. Hoe moet ik anders de vrijdagavond doorkomen? en alle andere avonden

Je laat me toch niet achter hè?

Neeee, ik kan helemaal niet zonder jullie, dus ik denk er niet over om te stoppen met forummen hoor

Ik denk er alleen over een soort wedergeboorte als Soleil2 of xSoleilx (stom, maar ja). Andere suggesties zijn meer dan welkom.

Ik denk daar al een poosje over, gewoon, om mijn lange forumgeschiedenis iets minder makkelijk zichtbaar te maken, en dit is misschien wel een mooi moment.
@Mirlo, je hebt mij in je OP onder het verkeerde kopje geplaatst. Ik stop niet met forummen hoor Dan zou ik ineens een echte hobby moeten zoeken joh

Ik denk alleen aan een kleine nickchange.
Het zal wel aan mijn haarkleur liggen, maar ik begrijp echt niet hoe onze privacy nu in het gedrang komt. Wil iemand mij dat uitleggen?
quote:Bergje65 schreef op 13 augustus 2010 @ 15:22:

Het zal wel aan mijn haarkleur liggen, maar ik begrijp echt niet hoe onze privacy nu in het gedrang komt. Wil iemand mij dat uitleggen?

Kijk maar even in het mod topic. Staat een link naar twitter en er wordt al druk getwitterd over het viva-forum en er worden zelfs forumnamen genoemd

Wie weet ook alweer waar ik naar toe moet mailen om mn nick off line te laten zetten?
Perfectionisme is niet perfect...
forum@viva.nl

Die mailbox zal wel tjokvol zitten.
quote:yathibiyya schreef op 13 augustus 2010 @ 15:24:

[...]

Kijk maar even in het mod topic. Staat een link naar twitter en er wordt al druk getwitterd over het viva-forum en er worden zelfs forumnamen genoemdMaar als ik mijn forumnaam alleen al Google, komen er al ik weet niet hoeveel "hits" binnen. Verder heb ik geen Hyves/Faceboek of wathever. Is er dan iets dat ik mis... ik snap er geen hout van!
Ik wil weg maar ze willen blijkbaar mijn account niet de-activeren voordat mijn stalkende ex me getraceerd heeft via hyves/fb/twitter. Goffer zeg
Heb ik dat?!
Ik kom terug onder een andere naam.
quote:yasmijn schreef op 13 augustus 2010 @ 15:25:

forum@viva.nl

Die mailbox zal wel tjokvol zitten.Ja inderdaad. Hoe lang gaat dat duren?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ik zwaai ook uit

Dag en succes ermee.
Misschien een wat raar idee, maar het werkt uitstekend voor het bewaren van privacy:

Waarom zou je niet af en toe met iemand anders van nick ruilen? Vooral niet aankondigen wanneer je ruilt en gewoon lekker door blijven reageren, komt helemaal goed dan.
Ik ben meer een meelezer dan een reageerder, maar als ik zie wie er allemaal weg gaan.... . (Meds, je maakt me vaak aan het lachen!)

Ik kom zelf terug onder een nieuwe nick, ik heb toch best wat informatie onder deze nick gepost, en bovendien zijn er al een aantal Artemissen hier, dit is een mooie gelegenheid om dat te veranderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven