Wie is er weg?
vrijdag 13 augustus 2010 om 13:16
Goed, op basis van de knopjes, ga ik uiteindelijk ook vertrekken. Desondanks wil ik hier bijhouden wie er allemaal vertrokken is van het forum. In deze openingspost probeer ik het bij te houden. Hieronder kan gemeld worden wie er weg is, een argumentatie en het is een vrij land, dus discussie mag ook. Mijn excuses voor het wellicht wat kromme verhaal, maar ik ben tegelijkertijd ook aan het bellen en ben de slechtste multitasker ooit..
Dit zijn dus de mensen die vertrekken naar aanleiding van recente ontwikkelingen op het forum (de knopjes). Mits dit verandert is er de kans dat ze de beslissing intrekken.
Weg van het forum:
Sgaapie
Etosha
Diaantje1971
Michelle90
Meds
Lindy
Yasmijn
Ayla520
loomii
bettywright
arwen173
paaltje
strawberry86
noahtb
dorinke
Denken aan een mogelijk vertrek
ikbenikenikbenertrotsop
Sanmi
Babsjuh
Jessy
_soleil_
Robin78
nummerzoveel
Komt terug onder nieuwe naam
La vie en rose
Bloempje13
Piba
queenie1
Kabouter23
Jumpsje
Zusenzoo
Mariannanas
yathibiyya
BK66
arthemisDCS
Dit zijn dus de mensen die vertrekken naar aanleiding van recente ontwikkelingen op het forum (de knopjes). Mits dit verandert is er de kans dat ze de beslissing intrekken.
Weg van het forum:
Sgaapie
Etosha
Diaantje1971
Michelle90
Meds
Lindy
Yasmijn
Ayla520
loomii
bettywright
arwen173
paaltje
strawberry86
noahtb
dorinke
Denken aan een mogelijk vertrek
ikbenikenikbenertrotsop
Sanmi
Babsjuh
Jessy
_soleil_
Robin78
nummerzoveel
Komt terug onder nieuwe naam
La vie en rose
Bloempje13
Piba
queenie1
Kabouter23
Jumpsje
Zusenzoo
Mariannanas
yathibiyya
BK66
arthemisDCS
vrijdag 13 augustus 2010 om 14:56
vrijdag 13 augustus 2010 om 14:59
quote:Guinevieve schreef op 13 augustus 2010 @ 14:41:
[...]
Ehm... de manier waarop je het nu formuleert klopt denk ik niet helemaal. Er staat nu min of meer dat GS (gelieve niet volledig te noemen ivm trigger allert....) laster, stalking en geintjes uithaalt met viva-forummers. Wat natuurlijk niet geheel correct is, hoewel er in het verleden wel eens 's iets is voorgevallen.
Volgens mij bedoel je voornamelijk de heksenketel, niet?
O sorry, komma vergeten.
Ik bedoel de heksenketel (laster), eerdere gevallen van pesterij en stalking het afgelopen jaar, maar ook de massahysterie hier bij andere onderwerpen. En de manier waarop GS daar af en toe handig op inspeelt.
[...]
Ehm... de manier waarop je het nu formuleert klopt denk ik niet helemaal. Er staat nu min of meer dat GS (gelieve niet volledig te noemen ivm trigger allert....) laster, stalking en geintjes uithaalt met viva-forummers. Wat natuurlijk niet geheel correct is, hoewel er in het verleden wel eens 's iets is voorgevallen.
Volgens mij bedoel je voornamelijk de heksenketel, niet?
O sorry, komma vergeten.
Ik bedoel de heksenketel (laster), eerdere gevallen van pesterij en stalking het afgelopen jaar, maar ook de massahysterie hier bij andere onderwerpen. En de manier waarop GS daar af en toe handig op inspeelt.
vrijdag 13 augustus 2010 om 15:04
Na het weekend starten ze een poll en aan de hand van de uitslag zullen ze maatregelen nemen, dus wie weet wordt het wel teruggedraaid.
Maar ik denk dat het hele gedoe rond de Heksenketel meer van invloed is geweest op deze vertrekken en dat toestand met de knopjes de druppel is. Anyway, ik zou het jammer vinden als al die forummers zouden vertrekken. (Waar is die leuke smiley?)
Maar ik denk dat het hele gedoe rond de Heksenketel meer van invloed is geweest op deze vertrekken en dat toestand met de knopjes de druppel is. Anyway, ik zou het jammer vinden als al die forummers zouden vertrekken. (Waar is die leuke smiley?)
vrijdag 13 augustus 2010 om 15:08
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 augustus 2010 @ 14:56:
[...]
Natuurlijk Zon, ik zal wel moeten. Hoe moet ik anders de vrijdagavond doorkomen? en alle andere avonden
Je laat me toch niet achter hè?Joepie, Sabeltandcavia! Gelukkig je blijft! Was al bang dat mijn vrijdagavond leeg zou lopen!
[...]
Natuurlijk Zon, ik zal wel moeten. Hoe moet ik anders de vrijdagavond doorkomen? en alle andere avonden
Je laat me toch niet achter hè?Joepie, Sabeltandcavia! Gelukkig je blijft! Was al bang dat mijn vrijdagavond leeg zou lopen!
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
vrijdag 13 augustus 2010 om 15:14
Ik kom trouwens wel terug onder een nieuwe nick, het gaat mij vooral om de technische veranderingen in het forum, waarmee je als forummert steeds minder controle hebt over je eigen posts en je steeds gemakkelijker vindbaar bent.
Dat dingen hier snel in gerel, geroddel en achterklap uitmondt, daar is wel om heen te forummen.
Dat dingen hier snel in gerel, geroddel en achterklap uitmondt, daar is wel om heen te forummen.
vrijdag 13 augustus 2010 om 15:17
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 augustus 2010 @ 15:12:
Laten we een topic openen voor SAK-forummers. Schijt Aan Knopjes!Ik doe mee! Wilde eerst ook andere nick, maar bij nader inzien kan iedereen sowieso altijd al meelezen....Ach ja, en als ze me herkennen: Boeiuh!
Laten we een topic openen voor SAK-forummers. Schijt Aan Knopjes!Ik doe mee! Wilde eerst ook andere nick, maar bij nader inzien kan iedereen sowieso altijd al meelezen....Ach ja, en als ze me herkennen: Boeiuh!
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
vrijdag 13 augustus 2010 om 15:19
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 augustus 2010 @ 14:56:
[...]
Je laat me toch niet achter hè?
Neeee, ik kan helemaal niet zonder jullie, dus ik denk er niet over om te stoppen met forummen hoor
Ik denk er alleen over een soort wedergeboorte als Soleil2 of xSoleilx (stom, maar ja). Andere suggesties zijn meer dan welkom.
Ik denk daar al een poosje over, gewoon, om mijn lange forumgeschiedenis iets minder makkelijk zichtbaar te maken, en dit is misschien wel een mooi moment.
[...]
Je laat me toch niet achter hè?
Neeee, ik kan helemaal niet zonder jullie, dus ik denk er niet over om te stoppen met forummen hoor
Ik denk er alleen over een soort wedergeboorte als Soleil2 of xSoleilx (stom, maar ja). Andere suggesties zijn meer dan welkom.
Ik denk daar al een poosje over, gewoon, om mijn lange forumgeschiedenis iets minder makkelijk zichtbaar te maken, en dit is misschien wel een mooi moment.
vrijdag 13 augustus 2010 om 15:24
quote:Bergje65 schreef op 13 augustus 2010 @ 15:22:
Het zal wel aan mijn haarkleur liggen, maar ik begrijp echt niet hoe onze privacy nu in het gedrang komt. Wil iemand mij dat uitleggen?
Kijk maar even in het mod topic. Staat een link naar twitter en er wordt al druk getwitterd over het viva-forum en er worden zelfs forumnamen genoemd
Wie weet ook alweer waar ik naar toe moet mailen om mn nick off line te laten zetten?
Het zal wel aan mijn haarkleur liggen, maar ik begrijp echt niet hoe onze privacy nu in het gedrang komt. Wil iemand mij dat uitleggen?
Kijk maar even in het mod topic. Staat een link naar twitter en er wordt al druk getwitterd over het viva-forum en er worden zelfs forumnamen genoemd
Wie weet ook alweer waar ik naar toe moet mailen om mn nick off line te laten zetten?
Perfectionisme is niet perfect...
vrijdag 13 augustus 2010 om 15:29
quote:yathibiyya schreef op 13 augustus 2010 @ 15:24:
[...]
Kijk maar even in het mod topic. Staat een link naar twitter en er wordt al druk getwitterd over het viva-forum en er worden zelfs forumnamen genoemdMaar als ik mijn forumnaam alleen al Google, komen er al ik weet niet hoeveel "hits" binnen. Verder heb ik geen Hyves/Faceboek of wathever. Is er dan iets dat ik mis... ik snap er geen hout van!
[...]
Kijk maar even in het mod topic. Staat een link naar twitter en er wordt al druk getwitterd over het viva-forum en er worden zelfs forumnamen genoemdMaar als ik mijn forumnaam alleen al Google, komen er al ik weet niet hoeveel "hits" binnen. Verder heb ik geen Hyves/Faceboek of wathever. Is er dan iets dat ik mis... ik snap er geen hout van!
vrijdag 13 augustus 2010 om 15:33
quote:yasmijn schreef op 13 augustus 2010 @ 15:25:
forum@viva.nl
Die mailbox zal wel tjokvol zitten.Ja inderdaad. Hoe lang gaat dat duren?
forum@viva.nl
Die mailbox zal wel tjokvol zitten.Ja inderdaad. Hoe lang gaat dat duren?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
vrijdag 13 augustus 2010 om 15:50
vrijdag 13 augustus 2010 om 15:54
Ik ben meer een meelezer dan een reageerder, maar als ik zie wie er allemaal weg gaan.... . (Meds, je maakt me vaak aan het lachen!)
Ik kom zelf terug onder een nieuwe nick, ik heb toch best wat informatie onder deze nick gepost, en bovendien zijn er al een aantal Artemissen hier, dit is een mooie gelegenheid om dat te veranderen.
Ik kom zelf terug onder een nieuwe nick, ik heb toch best wat informatie onder deze nick gepost, en bovendien zijn er al een aantal Artemissen hier, dit is een mooie gelegenheid om dat te veranderen.