Burn-out wie ook??? - deel 2

02-04-2010 20:12 802 berichten
Alle reacties Link kopieren
bij deze... part two

Zal hieronder nog even de originele openings post plaatsen:

hoihoi,

Weet sinds aantal weken dat ik 'gezegend' ben

met een burnout/overspannen.

heb medicijnen, en ben inmiddels in mijn hoofd

iets rustiger, maar ook wel heel erg moe.

nou ja dat hoort bij een burnout, maar ik ben toch

opzoek naar mensen die het ook hebben of hebben gehad,

om ervaringen uit te wisselen e.d.

gr. Phoebe

Dat we hier nog maar weer veel ervaringen kunnen delen en steun kunnen vinden bij elkaar!!
.
Ik heb m Honingvogel! En ook mail van Keli! dank je wel !

Ik ga morgenochtend verder ben een beetje moe.. Fijne avond allemaal!
Hoi ladies, ik heb mijn berichten ook gewijzigd ivm privacy.

@ Kelinci en Honingvogel heb jullie gemaild.

@ BEG, weet niet hoe ik jou kan mailen want zie geen e-mail adres zien.
Ik ga nog even nadenken, heb eerder wel eens een forum opgericht. Maar weet niet meer wat de mogelijkheden zijn om dit besloten te houden... Ga ik zondag even onderzoeken. Er is een ieder geval al een hyve tot we een beter alternatief hebben!
Had vanmiddag hier op de site begrepen dat er iets aan de hand was en iedereen eigenlijk alles over je te weten kan komen en alles kan lezen.

Maar we kunnen toch een besloten hyves openen.....weet niet wat voor naam dan hoor. Maar als we die dan besloten houden. Dus dat iemand die hyves opent en wij met diegenen vrienden willen worden en dan dus op die hyves kunnen komen. Dan kun je alleen ons van het burn out topic als vriend maken. Niemand die dan mee kan lezen. Snappie....of is het een beetje wazig. Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen.
.
ohh jullie maken mij helemaal bang. Ik heb er de hele nacht over gepiekerd. Heb ik te veel details weergegeven? Is er rede tot paniek?

Ik wil wel graag met jullie in contact blijven, maar heb geen ervaring met gesloten hyves. Hoe werkt dat? Is dat wel veilig?

Ik mail zo mijn email adres wel naar honingvogel en Summer.
.
Fijn dat iedereen tot nu toe 'voor ' is! Rendiertje maak je geen zorgen, het is meer een voorzorgsmaatregel denk ik, en het zorgt dat we wat vrijer kunnen gaan spreken. Zo zie ik het althans!

Ga vanmiddag een nieuwe Hyves account maken. Tot Krabbels .
Lukt het verder bij iedereen? Anders kan ik op afstand eventueel wel helpen.. Wordt al stil hier iig ..
Saai hé, BEG. Niets meer te beleven hier!

Ik heb een nieuwe hyves nickname aangemaakt en toestemming gevraagd om deel te nemen aan de burnout....groep (weet even niet meer hoe hij heet). Als ik het goed begrijp moet ik nu wachten op toestemming van kelinci. Mijn nieuwe hyves doet een beetje raar. Hij blijft maar aangeven dat ik mijn emailadres moet registreren, maar dit wil hij niet doen. Ik weet het ook niet. Ik wacht het maar even af.
Ze zitten natuurlijk allemaal in de efteling
Hey, ik heb me ook aangemeld maar iedereen is weg idd haha.

Hoop dat het leuk was meiden!

Hm..Had je wel zo'n mailtje gehad met 'registreer je mail adres' ? en wat gebeurd er als je daarop klikt?
Ja heb ik gehad, maar als ik erop druk blijft hij aangeven dat ik hem nog moet registreren. Ik weet het ook niet. Ik kijk wel even of het wel mogelijk is om door kelinci te worden toegevoegd en anders ga ik nog wel even rommelen.

Ga nu nog maar even in de tuin zitten. Er is hier ook niet veel te beleven. Ik denk dat ze het in de efteling beter naar hun zin hebben:)

Fijne avond. Jij wel spannende plannen?
Suc6, als alles goed gaat zien we elkaar morgen wel op die Hyve!

Geniet vd tuin, het is nu nog lekker weer! Ik heb heel veel spannende plannen , maar wordt een avondje vroeg naar bed voor mij ben best wel moe! Wel lekker dagje gehad, weer eind gefietst, boodschapjes, nog even visite van mn oom gehad. Fijne avond!
.
jaa ik ben dr ook ! Wat ben je leuk op de foto Honingvogel!

Nou dit is dan voorlopig mijn laatste post hier .. hopelijk gaat iedereen over op de besloten Hyves!
.
Was nog een btje aan het twijfelen wat ik wilde...

Maar oké, ik ben ook om!!

Nu nog even uit zien te vogelen hoe ik bij die hyves kom....
.
Super!!

Dank je!!
Ik begin maar vast met opruimen, tralala
Kelinci...als het goed is heb je een mailtje van mij gehad. Wil ook op de hyves.
.
weet niet of het lukt. Zou niet weten hoe ik die hyves op moet zoeken. Maar heb kelinci een mailtje gestuurd dat ik ook lid ervan wil worden.

Maar wat nu??????

Kan het met mijn gewone hyves.......alleen jullie komen dan toch op die gemaakte hyves?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven