Het gesticht
zondag 15 augustus 2010 om 15:01
Wie kan ook niet tegen verandering?
Wie draait er ook helemaal door van al die nieuwe nicks, nickswappen, non actiefs
Wie is helemaal van slag?
Kom in het gesticht!
De veilige plek voor alle forummers die er gek van geworden zijn.
Regel van het gesticht:
Hier mogen alleen forummers in hun originele gedaante posten, of forummers met een zeer kleine aanpassing maar de originele versie nog steeds heel duidelijk is.
Dit is een plek om te herstellen en weg te vluchten naar het normale forumleven waar alles blijft zoals het was.
Gelieve het herstel niet belemmeren voor deze doorgedraaide forummers.
Wij danken u voor het begrip
Wie draait er ook helemaal door van al die nieuwe nicks, nickswappen, non actiefs
Wie is helemaal van slag?
Kom in het gesticht!
De veilige plek voor alle forummers die er gek van geworden zijn.
Regel van het gesticht:
Hier mogen alleen forummers in hun originele gedaante posten, of forummers met een zeer kleine aanpassing maar de originele versie nog steeds heel duidelijk is.
Dit is een plek om te herstellen en weg te vluchten naar het normale forumleven waar alles blijft zoals het was.
Gelieve het herstel niet belemmeren voor deze doorgedraaide forummers.
Wij danken u voor het begrip
maandag 16 augustus 2010 om 21:54
quote:apppel schreef op 16 augustus 2010 @ 21:01:
Waar is de hoofdzuster?
Ja, nou komt de aap uit de mouw hè. Zie je nu dat ik gelijk had?
Ze is niet geschikt voor haar beroep. T'is jammer maar zo gaat het niet langer natuurlijk.
*Schrijft brief naar tuchtcollege.*
Waar is de hoofdzuster?
Ja, nou komt de aap uit de mouw hè. Zie je nu dat ik gelijk had?
Ze is niet geschikt voor haar beroep. T'is jammer maar zo gaat het niet langer natuurlijk.
*Schrijft brief naar tuchtcollege.*
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
maandag 16 augustus 2010 om 22:14
Joehoe!!!! Shahla, ik help je wel met opruimen hoor, ik ben dól op kasten!
Ben m'n spullen al aan het pakken en ga zo op de taxi wachten. Laterzzzzzz!!
*Opgewonden rondhuppelen doet*
dana wijzigde dit bericht op 16-08-2010 22:16
Reden: Plaatje plakken wat lastig in huidige stemming: m'n hele vingers onder de lijm
Reden: Plaatje plakken wat lastig in huidige stemming: m'n hele vingers onder de lijm
% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 16 augustus 2010 om 22:38
Na de maaltijd wil ik jullie wat vertellen. Het is namelijk zo dat er naast jullie nog meer mensen in de war raken van het forum. Onze lieve Naomi heeft dan ook iets geopend waarbij je mag kiezen. Of je kiest nee ik wil niet in de war raken of je kiest ja ik wil graag in de war raken.
Voor de de duidelijkheid jullie moeten klikken op nee ik wil niet in de war raken. Het is wel buiten het gesticht maar het is niet echt eng.
Ik hoop echt dat iedereen het even doet
Voor de de duidelijkheid jullie moeten klikken op nee ik wil niet in de war raken. Het is wel buiten het gesticht maar het is niet echt eng.
Ik hoop echt dat iedereen het even doet
maandag 16 augustus 2010 om 22:41
quote:bankje schreef op 16 augustus 2010 @ 18:14:
[...]
Ikke, maar ik heb het water aan laten branden dus helaas is er alleen maar brood vanavondIk heb dit vernomen maar wilde je laten weten dat de moeite die je ervoor gedaan hebt en het plezier dat je erin had vele malen belangrijker is dan het resultaat. Goed gedaan!
[...]
Ikke, maar ik heb het water aan laten branden dus helaas is er alleen maar brood vanavondIk heb dit vernomen maar wilde je laten weten dat de moeite die je ervoor gedaan hebt en het plezier dat je erin had vele malen belangrijker is dan het resultaat. Goed gedaan!
maandag 16 augustus 2010 om 22:44
quote:Dana schreef op 16 augustus 2010 @ 22:14:
Joehoe!!!! Shahla, ik help je wel met opruimen hoor, ik ben dól op kasten![afbeelding]
Jij gaat helemaal nergens heen! Zonder mijn toestemming kom je hier niet weg. Dus uitpakken die handel en naar bed.
Over bedden gesproken ik heb weten te regelen dat er vanaf morgen ook een bed staat in de snoezelkamer
Joehoe!!!! Shahla, ik help je wel met opruimen hoor, ik ben dól op kasten![afbeelding]
Jij gaat helemaal nergens heen! Zonder mijn toestemming kom je hier niet weg. Dus uitpakken die handel en naar bed.
Over bedden gesproken ik heb weten te regelen dat er vanaf morgen ook een bed staat in de snoezelkamer
maandag 16 augustus 2010 om 23:11
quote:dezuster schreef op 16 augustus 2010 @ 22:44:
[...]
Over bedden gesproken ik heb weten te regelen dat er vanaf morgen ook een bed staat in de snoezelkamer [afbeelding]
Zuster, bedankt! Wat een groots gebaar.
Ik neem aan dat je alleen je string aan mag in bed, omdat je jezelf anders kan verwonden. Toch?
Waar kan ik me omkleden?
[...]
Over bedden gesproken ik heb weten te regelen dat er vanaf morgen ook een bed staat in de snoezelkamer [afbeelding]
Zuster, bedankt! Wat een groots gebaar.
Ik neem aan dat je alleen je string aan mag in bed, omdat je jezelf anders kan verwonden. Toch?
Waar kan ik me omkleden?
dinsdag 17 augustus 2010 om 10:43
dinsdag 17 augustus 2010 om 10:46
Jij mag ook komen, hoor. Je moet je gewoon niet steeds verstoppen. Wij kunnen niet ruiken dat je gevonden wil worden als we niet weten dat we je moeten zoeken hè. Spelletjes doen is leuk maar het is dan wel handig als je anderen mee laat doen. En niet in je eentje gaat spelen.
(Iranian version)
dinsdag 17 augustus 2010 om 10:50
quote:dezuster schreef op 16 augustus 2010 @ 22:36:
Zo ik heb alsnog even gekookt voor jullie
[afbeelding]Mmmmm lekker, mogen voor mij de volgende keer de aardappeltjes iets bruiner gebakken worden of ben ik nou een zeur?
Zo ik heb alsnog even gekookt voor jullie
[afbeelding]Mmmmm lekker, mogen voor mij de volgende keer de aardappeltjes iets bruiner gebakken worden of ben ik nou een zeur?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 17 augustus 2010 om 11:13
dinsdag 17 augustus 2010 om 11:21
Klaagzang 1: mijn scherm net naar de kloten geslagen, dacht dat het een echte vlieg was.
Klaagzang 2: wie is in hemelsnaam wie?
Klaagzang 3:
-WIE GAAT NIET WEG MAAR NEEMT WEL EEN NIEUWE NICK?
-WIE GAAT NIET WEG EN NEEMT GEEN NIEUWE NICK?
in het rijtje topictitels mis is nog: wie gaat weg maar neemt toch een nieuwe nick?
Als dit is opgehelderd, wil ik graag verder werken aan mijn issues.
Maar... kleine stapjes, babystapjes..
Zit ik in het parallelle-forum-universum?
Klaagzang 2: wie is in hemelsnaam wie?
Klaagzang 3:
-WIE GAAT NIET WEG MAAR NEEMT WEL EEN NIEUWE NICK?
-WIE GAAT NIET WEG EN NEEMT GEEN NIEUWE NICK?
in het rijtje topictitels mis is nog: wie gaat weg maar neemt toch een nieuwe nick?
Als dit is opgehelderd, wil ik graag verder werken aan mijn issues.
Maar... kleine stapjes, babystapjes..
Zit ik in het parallelle-forum-universum?
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 17 augustus 2010 om 12:06
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 17 augustus 2010 @ 10:53:
Sha, we deden toch verstoppertje? Ik zat in de kruipkelder
Hm, vraagt zich nu af of ze misschien toch meedeed aan verstoppertje maar dat mijn kortetermijngeheugen dat ff vergeten was.
In dat geval, excuus. Zal ik een taxi sturen want 5 km lopen is een crime, weet er alles van, vorige nacht twee keer die afstand afgelegd.
O, voor de andere overgebleven 'bewoners'. Het is nu wat leeg bij jullie dus als je last van verlatingsangst krijgt, mijn deur staat altijd open. Letterlijk dus ik krijg 's nachts ook wel eens ander bezoek, maar goed, alleen is anders ook maar alleen hè.
Sha, we deden toch verstoppertje? Ik zat in de kruipkelder
Hm, vraagt zich nu af of ze misschien toch meedeed aan verstoppertje maar dat mijn kortetermijngeheugen dat ff vergeten was.
In dat geval, excuus. Zal ik een taxi sturen want 5 km lopen is een crime, weet er alles van, vorige nacht twee keer die afstand afgelegd.
O, voor de andere overgebleven 'bewoners'. Het is nu wat leeg bij jullie dus als je last van verlatingsangst krijgt, mijn deur staat altijd open. Letterlijk dus ik krijg 's nachts ook wel eens ander bezoek, maar goed, alleen is anders ook maar alleen hè.
(Iranian version)