Good Luck!
dinsdag 17 augustus 2010 om 13:34
dinsdag 17 augustus 2010 om 16:34
Er stond vandaag in het schriftje dat Mr J de gymles erg leuk vond en dat hij ook goed meedeed met muziek, maar dat hij af en toe wel huilend naar de juffen gaat arm ventje...hij ligt nu even te tukken op de bank. Nou ja, morgen lekker thuis, kan hij een beetje indrukken verwerken.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 17 augustus 2010 om 18:32
Bevalt hier prima, gisteren en vandaag is het een beetje pet.
Gisteren konden we geen kant op was echt verschrikkelijk weer, maar hebben we ons hier vermaakt met de kinderbingo ( jaja ) en zwemmen.
Vandaag naar Middelburg geweest en de lange Jan beklommen ( mijn hemel, dat doe ik nooit weer....) en vanmiddag naar de imkerij geweest en een rondje paardentram.
Mannen zijn nu zwemmen, en ik zit in de relaxedstand .
Gisteren konden we geen kant op was echt verschrikkelijk weer, maar hebben we ons hier vermaakt met de kinderbingo ( jaja ) en zwemmen.
Vandaag naar Middelburg geweest en de lange Jan beklommen ( mijn hemel, dat doe ik nooit weer....) en vanmiddag naar de imkerij geweest en een rondje paardentram.
Mannen zijn nu zwemmen, en ik zit in de relaxedstand .
dinsdag 17 augustus 2010 om 19:08
Heeej Bam, gezellig! Gelukkig genoeg vertier daar voor regenachtige dagen. Kinderbingo klinkt erg spannend. Nog wat gewonnen?
Dat is ook niet leuk om te lezen Mal... Gelukkig de gym en de muziek wel leuk. Morgen lekker bijkomen samen!
Ragout uit blik Star? En dat voor de vrouw bij wie nog geen aardappelpuree-uit-zakjes in huis komt? Ik zeg maar zo ik zeg maar niks. Sail-in-parade, nee, dan moet ik eerst m'n Gaastra outfit aan.
Dat is ook niet leuk om te lezen Mal... Gelukkig de gym en de muziek wel leuk. Morgen lekker bijkomen samen!
Ragout uit blik Star? En dat voor de vrouw bij wie nog geen aardappelpuree-uit-zakjes in huis komt? Ik zeg maar zo ik zeg maar niks. Sail-in-parade, nee, dan moet ik eerst m'n Gaastra outfit aan.
dinsdag 17 augustus 2010 om 19:37