Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]

Kom alleen even zwaaien, want keelpijn = omgeslagen in griep. Koorts, leger snottebellen in mijn holtes en energie is echt ver te zoeken.

MOET beter worden, want vrijdag is de bruiloft van een vriendinnetje, ben getuige en heb geen matching zakdoeken bij mijn jurk
Gelukkig geen lastigheid met ziekmelden, want ben momenteel even in between jobs. Maandag een 2e gesprek, superspannend en nog een reden om snel weer fit te zijn!
Oooooh Springstof: als je getuige bent, ben je dus ECHT een heule goede vriendin van de bruid (ik heb althans mijn beste vriendin gevraagd ). Ik hoop dat je snel beter bent. Laat springstofman sinaasappels persen ofzo.

@Piekjuh: geen idee of dat werkt, dat kussen. Heb het wel eens vaker gehoord. Maar ik denk dat P-man me voor gek verklaart als hij me zo ziet liggen...

@Assie: bedacht me ineens nog iets over toen ik stopte met de pil. Ik ben een keer om helemaal niks in huilen uitgebarsten net toen ik gestopt was. Bij wijze van omdat vriend zei dat ik twee verschillende sokken aan had. Dus ik geloof zeker dat je er tijdelijk zeg maar labiel van kan worden. Je trekt wel weer bij
Hallo ladies,

Ook ik lees al een tijdje mee, en wil nu ook graag meeschrijven!! M'n eierstokken rammelen enorm!!! Gelukkig ben ik al zo ver dat ik vorige week m'n laatste pil heb genomen, dus dat is al een stap in de goede richting!! Ben wel enorm onrustig, veel bezig met kinderen krijgen & ontzettend emotioneel als ik hoor dat er weer iemand zwanger is in m'n naaste omgeving!! Daarom ga ik morgen ook acupunctuur doen. Ze schijnt 'rammelende eierstokken' goed te kunnen verhelpen. Dus ben heeeel benieuwd!! Vooral omdat vriendlief gestoord van me wordt! Hij wil wel kinderen, maar hij hoopt dat het niet meteen 'raak' is, terwijl ik het liefst nu al zwanger zou zijn.. Volgende week gaan we op vakantie, en hoop ik dat ik het onderwerp kinderen dan een beetje kan laten rusten.. Zodat we allebei kunnen genieten..
Oeioei Springstof, dat klinkt niet echt lekker! Heel veel beterschap dan alvast voor vrijdag, en anders doen een leger aspirientjes en neusspray ook wel een hoop goeds (voor 1 dagje dan)...

Assie, ik denk dat het vanzelf wat minder wordt hoor, die emo reactie op de zwangerschap van andere mensen. En Assieman reageert misschien nu niet zo leuk op jouw emo-uitbarsting, het laat hem wel zien dat je het wachten beu bent. Ik kan trouwens helemaal meeleven met jouw reactie, ik heb dat ook (iets minder heftig nu), al vanaf begin dit jaar. Geen pil-ontwenningsverschijnsel bij mij hoor, ik had tot vorige week de mirena. Eerst reageerde Pauley-man geergerd, vervolgens maakte hij er grapjes over, maar nu reageert hij wel lief, zo van "nog eventjes geduld, en dan mag Pauley ook een kindje krijgen..."
@moimoi: spannend hoor! Succes...

@janine: tsja volgens mij wordt het dan inderdaad tijd voor een andere auto. Wel goed dat je zo zuinig bent geweest, maar je veiligheid (en die van je kindjes) gaat voor.

@springstof: alles uit de kast trekken om vrijdag beter te zijn dus..hoop voor je dat het helpt.

@frutje: klinkt als een superleuke dag! Geniet nog lekker na.
@springstof: heee, ik heb vrijdag ook een bruiloft! Het zou toch niet... Nou ja, het is natuurlijk wel trouw-hoogseizoen

@moimoi: we duimen met z'n allen...! (...dat je het gemiddelde van dit topic niet al te veel omhoog brengt ) Fijne vakantie!

@piekjuh: wat leuk dat je man zo meedenkt! Dat soort mannen kennen we niet zo veel hier...

@janine, jij bent toch van de tabel? Zou je mijn start willen veranderen naar voorjaar 2011? (Helaas...)
hoi allemaal,

weer even een berichtje van mij.

heeft even geduurd less ondertussen wel flink mee. is wel moeilijk bij te houden er wordt ontzettend veel gekletst.

heb begrepen dat de meeste zwangeren ondertussen al flink op weg zijn en dat zelfs de laatsten al een buikje beginnen te krijgen.

heerlijk lijkt me dat zou zeggen geniet ervan dames.

@frutje: van harte gefeliciteerd met je huwelijk.

moet zeggen dat het adfgelopen zaterdag ook echt een stralend mooie dag was in zeeland.

geniet ontzettend van je huwelijksreis.

@pipo: beginnen de zenuwen al een beetje te komen of kun je nog rustig slapen.

Hoe lang duurt het nog tot de grote dag?

begin je daarna ook gelijk aan de eerste ronde of wachten jullie nog even?

@springstof: veel beterschap hoop voor je dat je idd voor de bruiloft van je vriendin weer fatsoenlijk op de been bent.

hoe zat het ook al weer met jouw situatie?

wil springstof man kinderen?

Hier toch wel een beetje verdrietig. lavenderman ziet het nog niet zo zitten om te stoppen met de pil.

geloof dat hij echt vet tegen veranderingen op ziet.

op het werk moeten we ongelooflijk flexibel kunnen zijn en ddan is dat af en toe moeilijk om thuis ook nog eens veranderingen door te voeren. dan wil je toch eigenlijk een beetje vastigheid.

heb nu maar het boek `zwanger worden´ handboek voor kinderwensers en twijfelaars besteld. ben benieuwd hoe hij daar op reageerd.

hoop dat hij daardoor eindelijk tot een duidelijke keuze komt.

heb namelijk niet eeuwig de tijd.

word ookal 33 eind van het jaar.

werk ze allemaal vandaag.

weerberichten zijn in lek geval positief voor het komende weekend
@Lavender: vervelend dat Lavenderman nog niet helemaal mee wil werken... Sommige mannen zullen er denk ik nooit klaar voor zijn en moeten zich maar gewoon in het diepe storten! Het juiste moment komt toch nooit, er is altijd wel wat en je weet toch ook nooit helemaal waar je aan begint. Bovendien vind ik dat leeftijd van de vrouw etc. op een gegeven moment ook echt serieus genomen moet worden als argument en ik heb het idee dat sommige mannen dat een beetje wegwuiven. Dat boek heb ik ook Ben van plan het binnenkort aan P-man te laten lezen (een deel dan) want volgens mij heeft hij echt nul kaas gegeten van eisprongen e.d. Hij hoeft natuurlijk niet alles in detail te weten maar het is wel handig als hij weet dat je maar ongeveer een dag per maand vruchtbaar bent (wat weinig eigenlijk!)

Met de zenuwen gaat het slecht! Vannacht zat ik om 1 uur klaarwakker in de kamer boven mijn TODO list. Zou ik een echte Bridezilla zijn ?

@Dotje: welkom! Het lijkt me een sterk verhaal dat acupunctuur zou helpen tegen rammelende eierstokken... Maar wie weet, hou ons maar op de hoogte. Wie weet dat er mede-rammelaars wat aan kunnen hebben.

Hatsjoe!

Goedemorgen ladies,

gelukkig alweer een minieme verbetering te zien, alleen heb ik er nu een ontstoken ooglid bijgekregen, haha, ik word echt de lelijkste getuige EVER op deze manier. Schraal neusje, rood ooglid...

Gelukkig is mijn jurk rozerood, dus matcht dat wel lekker

Pipo:

Ben een van de 2 beste vriendinnetjes (klinkt lekker kleuterschool, maar is wel zo) dus ben echt onwijs vereerd. Heb er ook superveel zin in!!!

Orchis:

Ik heb een bruiloft in Brabant, met het feest in de tuin van de ouders (hebben een heeeerlijke tuin daarvoor). Jij ook?

Het is inderdaad wel trouwhoogseizoen, want volgende week vrijdag heb ik OOK een bruiloft, in de betuwe. Anyone? ;)

Lavender:

Springstofman is de liefste man van de wereld, maar ook de meest vastbesloten man van de wereld. Ik moet eerst afstuderen (planning: juni 2011) en dan wil hij er pas over praten.

Heb ook mijn NUNUNU-wens even vooruit geschoven ivm sollicitaties, want een stabiele werkomgeving is wel zo prettig.

Aan de andere kant kan ik de gedachte maar niet loslaten dat het toch zo een half jaar duurt voordat het eenmaal zover is. Hoewel... als je op de forum schrijft, kan het ineens erg snel gaan. Ik wil meer cheering poppetjes zien!!!

Assie: Ik leef met je mee en herken ongeveer alle gevoelens die je omschrijft

Thanx voor de beterschapswensen allemaal!

Ik ga nog even googlen om er achter te komen hoe ik van mijn ontstoken oog afkom en dan weer lekker op de bank met een dvd,
@pipo: dat vind ik dus ook. het lijkt idd nooit het goede moment. Je moet gewoon een keer kunnen zeggen ´en NU spring ik in het diepe´. Jem erkt dan vanzelf wanneer het goede moment is. (zo gauw je die positieve test in je handen hebt)

@springstof: moet niet gekker worden nu ook nog onstoken oog.

zit niet echt mee. hopen dat het vrijdag over is.

jullie gaan dus als het meezit in juni/juli 2011 beginnen?

@orchis: waarom wordt je startdatum verlaat als ik vragen mag. dat heb ik even gemist
pfff moet het ff weer kwijt.. die ene krabbel die ik van E (vriendin van ex) had gelezen was de subtiele krabbel die andere heb ik nooit gelezen.

Dit is reactie van onze gezame.lijke hyvesvriendin

Ja, net nu we haar een beetje beginnen te leren kennen, gaat ze dit soort dingen doen. Raar mens hoor. Wij zeiden ook al; ten eerste, waar maakt ze zich druk om??? Moet de ex van B, jij dus, toch lekker zelf weten of ze een kind wil of niet? En dan nog, waar je al druk om kunt maken. Move on!

Die eerste krabbel was vervelend ja, erg gemeen, maar ja, wat je zegt, ze zal wel last hebben van zichzelf. En waarom ze mijn site leest????Om jou in de gaten te houden????? Raar hoor, beetje mijn site bevuilen met die onzin.

Nogmaals, live your life, and enjoy!

groetjes
@spingstof: nee, dan gaan we elkaar toch niet tegenkomen, de mijne is rond Utrecht. Ik hoop dat je je toch weer een beetje beter voelt vrijdag, en dat je er een beetje uitziet. Stel je voor dat je als een vaatdoek op de trouwfoto's van je beste vriendin staat

@Lavender: al bijna 33... dan is leeftijd echt een van de beste argumenten die je je man kan geven. Vraag hem eens heel lief of hij er zo veel zin in heeft om, als hij wel aan kinderen toe is, regelmatig met je naar het ziekenhuis te gaan voor alle hormoonbehandelingen die dan nodig zijn om jullie toch nog aan een kindje te helpen. En of hij dan aub wel heel lief voor je zal zijn, aangezien die behandelingen een ware aanslag op je lijf en je emotionele stabiliteit zijn. En of hij daar alvast voor kan gaan sparen, want er worden maar een paar behandelingen vergoed. (valt volgens mij wel mee, maar de waarheid een beetje verdraaien voor het goede doel kan geen kwaad, toch? )

Sorry als dit wat vals en negatief over komt, maar zo is het gewoon! Meid, biologisch gezien was 18-25 onze meest vruchtbare tijd...

Ik heb onze startdatum uitgesteld omdat ik in september begin met een nieuwe baan, een hele uitdaging, maar ook vreselijk veel werk. En met een jaarconctract en zo veel werk is het wellicht handiger om niet meteen zwanger te worden. En ook fijner voor mijn werkgever, die heeft me niet aangenomen om binnen een half jaar alsweer naar een vervanger op zoek te moeten gaan.
@Janine: sorry maar ik volg je verhaal even niet... Wat zou jij precies gedaan hebben? Als ik het goed intepreteer zit jouw 'vriendin' over jou te roddelen met de nieuwe vriendin (E.)van je ex ?
@orchis: dat is idd wel een goede om eens voor zijn neus te bengelen. had ik nog niet aan gedacht.

ondanks dat je er niet op hoopt zijn dat natuurlijk reeele mogelijkheden. (hij heeft dan natuurlijk wel het voorbeeld van zijn zus die op haar 41ste nog is bevallen van een gezonde 2e)

kan me idd voorstellen dat je het nog even uitsteld nu je overstapt naar een nieuwe baan. dan heb je wel genoeg aan je hoofd om mee bezig te zijn. de tijd gaat op het moment toch snel genoeg en voor je het weet is het alweer 2011
pipo: nee, die nieuwe vriendin van B (ex) zit over mij te roddelen dat ik een hekel aan kinderen schijn te hebben (zie eerder post). Maar gezamelijke vriendin van E ook een beetje raar... (is oude vriendin zit in vriendengroep van B)..

ach ingewikkeld ook.. niet belangrijk.
Ja, ik ben ook heeel benieuwd of het helpt! Ga er voor meerdere klachten heen, dus alles wat helpt is mooi meegenomen. Maar hou jullie op de hoogte! Lijkt me trouwens wel heel raar als ze 'ineens niet meer zouden rammelen'. Aangezien ze nu heel erg rammelen, zeker nu er zo'n 10 mensen om me heen zwanger zijn, waaronder m'n jongere zusje!! Maar goed, baat het niet, dan schaadt het niet, zullen we maar denken..
Maar Dotje, wil je dan eigenlijk stoppen met rammelen? Het is toch niet 'erg' om een kinderwens te hebben?

@Janine: ingewikkeld ja! Gewoon sch*t aan hebben als je het mij vraagt. Of laten merken dat je het gelezen hebt en er niet van gediend bent.
Assieeeeeeeeeeeeeee...?!

Nukje.........?!

JOEHOE, hier ben ik!!

@ Janine: pffff, wat een gezeik met dat geroddel. Aan de andere kant, ik ben de laatste die zal zeggen dat het makkelijk is om zoiets naast je neer te leggen. Ben zelf ook nogal haatdragend, verzin in mijn hoofd altijd allerlei wraakacties die ik zou kunnen ondernemen (al voer ik ze natuurlijk nooit uit ).

@ Assie: alweer tante! Gefeliciteerd! Wel vervelend dat je er zo'n nare droom bij krijgt; zo snel mogelijk vergeten!!

@ Springstof: en? al een beetje boven water?

@ Pipo: Ja, ik vind dat je je kunt ziekmelden als je er helemaal doorheen zit. Mensen die dat niet doen raken overspannen of krijgen een burn-out en dan ben je nog verder van huis, toch?

@ Verkademeisje: ik wil dat het liefst ook, zo lang mogelijk blijven werken voordat m'n verlof in gaat. Vooral omdat ik na mijn verlof direct in de zomerperiode zit, en dan is er - zoals bekend - helemaal NIETS te doen hier binnen de organisatie. Dus hoe langer ik na mijn bevalling nog thuis kan zijn, hoe beter.

@ Dotje: welkom! Maar meteen even een vraag: waarom zou je je rammelende eierstokken willen 'verhelpen' met acupunctuur?? Klinkt een beetje alsof het een afwijking of een ziekte is ofzo...

@ Pauley: gaat de goede kant op met de instelling van Pauley-man!! Ik zie het helemaal goedkomen!

Hier geen nieuws. Nog een week te gaan tot mijn eerste vk afspraak en echo. Ik kan niet wachten...! Ook omdat ik dat als een moment zie waarop ik te weten kom of alles nu echt in orde is. En ik het eindelijk op m'n werk kan gaan vertellen.
Boefje meld zich ook weer even.

Ben nu heerlijk aan het genieten van mijn verlof!! De geboortekaartjes zijn besteld, bed staat op kratjes, babykleertjes en beddegoed is gewassen en ik lig nu weer heerlijk op de bank afleveringen Grey's Anatomy te kijken!! Nog 4,5 week te gaan...

Moet alleen nog mijn ziekenhuistasje klaarmaken en 2 sept wordt de kinderwagen bezorgd.

@ Frutje: Wat een mooie dag....zucht. Klinkt echt mega romantisch. Fijne honeymoon!!

Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar ga snel verder met mijn aflevering...is mega spannend hahaha
Ha boefje van het goede leven Dat klinkt goed!

@dotje: ik snap het ook niet helemaal, leg eens uit?

@nukje: nog een week, en dan heb je duidelijkheid! Spannend hoor, kan me goed voorstellen dat je daar erg naar uit ziet.

@janine: adem in.... adem uit.... en laat je hoofd niet zo vol zitten met mensen die jouw gedachten niet waard zijn.

Maar kan het me wel voorstellen hoor, irritant!
Ja, ik ben er weer!!! Had vandaag een vrije dag om mijn bruilofts outfit compleet te maken. En pffttt het was een lange shop dag en ik weet nog steeds niet wat ik aan ga doen.

Kan iemand die twijfelstand uitzetten???

Heb bij de juwelier een mooie ketting en bijpassende oorbellen gekocht die bij beide jurkjes mooi staat.....dus heb zo 2 outfits helemaal compleet, maar kan niet kiezen. Doet Assieman er gewoon een schepje bovenop en zegt dat hij de derde jurk (die ik niet voor de bruiloft had gekocht) het mooiste vindt. Maar daar passen mijn nieuwe schoenen en sierraden niet bij.....

Dus heb mezelf in alle outfits gehezen, primitief foto's van mezelf in de spiegel gemaakt en naar mijn moeder gemaild. ......zegt zij dat ze ze allebij heel leuk vindt. Tja, wat moet ik nou??? haha

Janine: inderdaad rustig in en uit ademen en het proberen naast je neer te leggen. Soms is hyves echt heel vervelend.....ik zie bijvoorbeeld alleen maar bekenden die zwanger zijn of al kinderen hebben.

Acupunctuur.....als het helpt wil ik het wel graag weten....misschien dat ik mijn rammelen een paar maanden kan bevriezen

Lavender: wat vervelend zeg.....dat hij nog niet overtuigd is! Inderdaad nog maar eens met leeftijd proberen. Maar Assieman zegt dan ook doodleuk dat ...... (vul een willekeurige bekende Nederlander in van rond de 40) ook een kind heeft gekregen, dus dat er nog voldoende tijd is. Maar erbij stil staan dat dat niet bij iedereen gelijk is, het ook tijd kost om zwanger te worden en te zijn......en je misschien wel meer dan 1 kind wilt....ja, dat komt dan even niet in hem op. Mannen.....heel lief, maar af en toe ook om gek van te worden.

Springstof: wel snel beter worden hoor!!!! Voor vrijdag en maandag. Zaterdag en zondag kan je weer even bijtanken
Haha, Assie! Moeten wij meestemmen? Welke outfit zit het lekkerst? Waar beweeg je je het prettigst in en voel je je het meest op je gemak? Die jurk kun je kiezen, als je ze allebei even mooi vindt.

Boef, heerlijk genieten! En gelijk heb je, ik las net je verhaal voor aan lief, en hij vond ook echt dat je er nog even van moest genieten. Tijd voor jezelf en je hoeft toch niets te doen?

Wij hebben vandaag een lodger wrapper opgehaald (via marktplaats), een heerlijke deken waar de uk straks meteen in gewikkeld kan worden. Leuk hoor, die dingetjes kopen Maar goed dat ik voor mezelf vrijwel niets meer koop sinds ik zwanger ben
@Assie: heeft Assieman niet een bijpassende das? Dan kun je het daarop afstemmen misschien. Misschien kun je ook rekening houden met de smaak van de bruid/bruidegom?

@VK meisje: het lijkt mij ook zo leuk om al die spullen aan te schaffen. Ik kijk stiekem al wel eens op marktplaats wat er is. Lijkt me wel een sport om zo goedkoop mogelijk mooie spullen te verzamelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven