The never ending question nr 80!
donderdag 19 augustus 2010 om 10:01
vrijdag 20 augustus 2010 om 15:29
Nee. Al lopen de menigen nog wel uit een of een schimmelinfectie een soa is of niet.
(Hoe toevallig, moet straks de huisarts-assistente terugbellen over een schimmelinfectie vraag. To much information, sorry).
Praat je eerder teveel of te weinig?
(Hoe toevallig, moet straks de huisarts-assistente terugbellen over een schimmelinfectie vraag. To much information, sorry).
Praat je eerder teveel of te weinig?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 20 augustus 2010 om 15:46
vrijdag 20 augustus 2010 om 20:55
Slik.... Als hij het zou willen zou ik dat denk ik wel goed vinden. Hij mag van mij openlijk kijken naar vrouwen en ook tegen mij zeggen als hij een mooie vrouw met lekkere billen ziet of zo. Daar heb ik helemaal geen moeite mee. Ik zou hem nooit verbieden een week op vakantie te gaan met vrienden, maar zou zeker niet balen als de reis op het laatste moment toch niet door zou gaan. Ik denk dat ik heel onzeker zou zijn over vreemdgaan, ondanks het feit dat ik vriend heel erg vertrouw.
Is er een kans dat als jij met vriendinnen op vakantie zou gaan, je daar met een man zou zoenen?
Is er een kans dat als jij met vriendinnen op vakantie zou gaan, je daar met een man zou zoenen?
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:22
Hey Au!
Ja, ik sta altijd op voor ouderen.
(Ik vind het wel een beetje vervelend als ze dan met een chagrijnig hoofd gaan zitten en er geen bedankje ofzo vanaf kan)
Hou je van al je kinderen evenveel?
Vervang kinderen door broers/zussen als je geen kinderen hebt. En als je enig kind bent: hou je evenveel van je vader als van je moeder?
Ja, ik sta altijd op voor ouderen.
(Ik vind het wel een beetje vervelend als ze dan met een chagrijnig hoofd gaan zitten en er geen bedankje ofzo vanaf kan)
Hou je van al je kinderen evenveel?
Vervang kinderen door broers/zussen als je geen kinderen hebt. En als je enig kind bent: hou je evenveel van je vader als van je moeder?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
vrijdag 20 augustus 2010 om 23:09