klantonvriendelijkheid attractie
zondag 22 augustus 2010 om 17:20
vandaag in Alkmaar op de kermis geweest met de kids. Bij een aatractie kaartje gekocht maar helaas durfde mijn kind opeens niet meer.
bij het proberen terug te geven van het kaartje wezen ze op de achterkant 'geen teruggave"". op zich kan ik dat begrijpen maar bij een kinderattractie mogen ze toch wel wat klantvriendelijker zijn. Bij andere kinder attracties gaan ze er wel wat flexibeler mee om.
Kortom deze verdiend wat mij betreft geen prijs voor klantvriendelijkheid
bij het proberen terug te geven van het kaartje wezen ze op de achterkant 'geen teruggave"". op zich kan ik dat begrijpen maar bij een kinderattractie mogen ze toch wel wat klantvriendelijker zijn. Bij andere kinder attracties gaan ze er wel wat flexibeler mee om.
Kortom deze verdiend wat mij betreft geen prijs voor klantvriendelijkheid
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 22-08-2010 22:34
Reden: naam verwijderd -> smaad/laster
Reden: naam verwijderd -> smaad/laster
% gewijzigd
zondag 22 augustus 2010 om 17:51
zondag 22 augustus 2010 om 17:56
Dus, beste forumvriendinnen, laat je kind nóóit meer bij Tiekes uit Hoorn in de autootjes rijden. Want dat is immers een klantonvriendelijke tent. Boehoe, wat is dat voor een raar iets, ze zetten dan wel op de achterkant dat ze geen geld teruggeven, maar voor mijn kind, voor MIJ behoren ze gewoon een uitzondering te maken Het geld groeit me potandorie niet op m'n rug...
Aldus TS.
Aldus TS.
zondag 22 augustus 2010 om 17:59
quote:Prima_Vera schreef op 22 augustus 2010 @ 17:57:
In zo'n geval zou ik het kaartje aan een ander hebben gegeven.
Ik heb wel een keer meegemaakt dat ik zelf kaartjes moest kopen om met mijn dreumes mee te draaien. Dat vond ik wel belachelijk.Waarom is dat belachelijk?
In zo'n geval zou ik het kaartje aan een ander hebben gegeven.
Ik heb wel een keer meegemaakt dat ik zelf kaartjes moest kopen om met mijn dreumes mee te draaien. Dat vond ik wel belachelijk.Waarom is dat belachelijk?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 22 augustus 2010 om 18:00
quote:Erwt schreef op 22 augustus 2010 @ 17:56:
Hoeveel kost zo'n kaartje voor botsauto's eigenlijk tegenwoordig?
*is al honderd jaar niet naar een kermis geweest*Potje doperwten? Of is het tegenwoordig al 2 potjes erwtjes?
Hoeveel kost zo'n kaartje voor botsauto's eigenlijk tegenwoordig?
*is al honderd jaar niet naar een kermis geweest*Potje doperwten? Of is het tegenwoordig al 2 potjes erwtjes?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 22 augustus 2010 om 18:02
quote:dangeensuus schreef op 22 augustus 2010 @ 17:46:
Ik was laatst in de efteling en vond er ook geen bal aan, heb de droomvlucht gedaan, oersaai, bootje schommelen , ook geen biet aan. Stomme poppencarnaval, en het sprookjesbos ook al 1000 keer gezien.
Wilde ook mijn geld terug, maar helaas pindakaas
Mensch... durf te leven
wij zijn een paar maanden geleden met de kids geweest, ik had dat stomme carnaval al uit mijn systeem geband tot ik vanmiddag ineens vanaf de achterbank hoor: tè tettetè tette tetterde! (jongste dochter van 21 maanden)
Ik was laatst in de efteling en vond er ook geen bal aan, heb de droomvlucht gedaan, oersaai, bootje schommelen , ook geen biet aan. Stomme poppencarnaval, en het sprookjesbos ook al 1000 keer gezien.
Wilde ook mijn geld terug, maar helaas pindakaas
Mensch... durf te leven
wij zijn een paar maanden geleden met de kids geweest, ik had dat stomme carnaval al uit mijn systeem geband tot ik vanmiddag ineens vanaf de achterbank hoor: tè tettetè tette tetterde! (jongste dochter van 21 maanden)