3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 25 augustus 2010 @ 20:25:

hey Pop, klinkt als een leuke middag, alleen rug is minder



vandaag veel gedoe bij therapie, nogal veel rumoer in de groep Het lijkt het forum wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 25 augustus 2010 @ 20:24:

Duitsland tegen Belgie Chris??? Of een Duitse club tegen een Belgische?Dat eerste! Hoop dat ze beter spelen dan tegen Denemarken onlangs.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 25 augustus 2010 @ 20:26:

[...]





Het lijkt het forum wel!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Rosanna, mag ik jou wat vragen over therapie. Niets persoonlijks hoor, maar iets algemeens?
Alle reacties Link kopieren
Zal ik gaan roken?
Spannend Chris... is t een oefenwedstrijd? En tegen Denemarken heb ik ook niks van gehoord/gezien.
Alle reacties Link kopieren
vraag maar Christiane
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:miss_understood schreef op 25 augustus 2010 @ 20:28:

Zal ik gaan roken? Hoeveel heb je dr nog?
Alle reacties Link kopieren
10
Nu eentje.... vanavond nog 2... dan heb je dr nog 7 voor morgen! Lukt dat?
Alle reacties Link kopieren
Uuuh ja denk het wel

*rookt sigaret*





Ik ga denk ik ff msnen
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg binnenkort (vanaf volgende week maandag) ook therapie. Ik ga een dagbehandeling van drie dagen doen erop gericht om weer mee te kunnen doen in de maatschappij. Ik heb last van endogene depressies en ben de laatste depressie qua depressie wel te boven gekomen, maar het lukt me dus niet meer om op een normaal level te functioneren (lees: studeren, werken, concentreren, etc).

Ik krijg daar dus hulp bij. Ik krijg 3 dagdelen in de week een aantal therapievormen. Wat kan ik precies verwachten?

Ik vind het eerlijk gezegd best eng.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 25 augustus 2010 @ 20:28:

Spannend Chris... is t een oefenwedstrijd? En tegen Denemarken heb ik ook niks van gehoord/gezien.Yep. Tegen Denemarken 2-2. Niet wat ik van ze gewend ben.
Alle reacties Link kopieren
Nog 10 MU?



even rekenen, je rookt er ong 1 per half uur?



Slapen is 8 uur,

wc/tandenpoetsen 0,5 uur



tot je weer geld hebt nog 16 uur

16 - 8,5 uur = 7,5 uur : 2 = genoeg sigaretten
Voor MU

quote:Christiane04 schreef op 25 augustus 2010 @ 20:33:

[...]





Yep. Tegen Denemarken 2-2. Niet wat ik van ze gewend ben.Niet wat je gewend bent? Jij ziet de voetbal-wereld door een roze bril !
Oh Chris, kan me voorstellen dat dat spannend voor je is Wel goed dat je die stap zet!!
Alle reacties Link kopieren
ik volg zelf dagtherapie, 4 dagen in de week en ik heb verschillende soorten therapie zoals beeldende therapie, cognitieve therapie, PMT en directieve therapie. Iedere therapie richt zich op een deel van jouzelf en bij ons is het een wisselwerking tussen therapeut, groep en jezelf.

Wat vind je er eng aan? Wat stel je je er van voor?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Oeh spannend idd Chris.

Veel succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
*is druk bezig maar wil heul ff reageren*



Chris, weet je wat de modules zijn? Wij hebben bv 4 groepen met totaal andere modules..



*leest zo wel weer bij*
Even tussendoor:



Rakker (mamskat) is gek! Die zat net gewoon op een tuinstoel in de regen te zitten
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 25 augustus 2010 @ 20:35:

Oh Chris, kan me voorstellen dat dat spannend voor je is Wel goed dat je die stap zet!!Ja, en het is gewoon nodig. Ik sta stil in mijn leven. Wil graag weer gewoon werken, studeren, etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg in ieder geval PMT (waar ik bij de gedachte alleen al van ga rillen), creatieve therapie en nog wat andere dingen. Ze noemen het een resocialisatiegroep.

Wat ik eng vind? Met name het onbekende. Het label dat je opgeplakt krijgt als je in therapie bent.
anoniem_37416 wijzigde dit bericht op 25-08-2010 20:43
Reden: Citaat verwijderd.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
waarom krijg je de rillingen van PMT, wat voor idee heb je erbij?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 25 augustus 2010 @ 20:38:

Chris, weet je wat de modules zijn? Wij hebben bv 4 groepen met totaal andere modules..

Nee, weet niet wat modules zijn. Waar ik naar toe ga zijn wel meerdere groepen met verschillende aanpakken. Maar of ze dat modules noemen, dat weet ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven