Plotseling baby cavia's!!!!
dinsdag 23 maart 2010 om 21:54
Gaat mijn zoon even de cavia's wat groenvoer geven, hoor ik ineens een enorme gil :MAMAAAAA! Ik heb baby cavia's!!!!!
Ik ren natuurlijk naar boven, roep: Nee, Niet!!!
Maar jawel hoor... daar liepen ze vrolijk rond. Twee volmaakte ieniemienie cavia's. Haar en al, aten zelfs al van de sla!!!
We waren helemaal verbouwereerd... Maar oh... wat schattig!
Wij hebben eind januari twee dames cavia's gekocht. Waarschijnlijk was er toen al 1 zwanger. Maar voor de zekerheid morgen toch even langs de dieren arts om te kijken of die ene niet toevallig toch een mannetje is!!
Hebben we nog mazzel dat het er maar twee zijn....
Wat een leuke ontroerende verrassing.....
Ik ren natuurlijk naar boven, roep: Nee, Niet!!!
Maar jawel hoor... daar liepen ze vrolijk rond. Twee volmaakte ieniemienie cavia's. Haar en al, aten zelfs al van de sla!!!
We waren helemaal verbouwereerd... Maar oh... wat schattig!
Wij hebben eind januari twee dames cavia's gekocht. Waarschijnlijk was er toen al 1 zwanger. Maar voor de zekerheid morgen toch even langs de dieren arts om te kijken of die ene niet toevallig toch een mannetje is!!
Hebben we nog mazzel dat het er maar twee zijn....
Wat een leuke ontroerende verrassing.....
woensdag 25 augustus 2010 om 21:04
quote:lammy schreef op 21 augustus 2010 @ 09:11:
Ik heb altijd cavia's gehouden, vind het schattige diertjes. Het is zo leuk om jongen te hebben. Maar pas wel op , na 6 weken kunnen de dames al weer bevrucht worden.
de dames ?
de moeders ?
echt niet, dat kan al binnen 5 minuten na de bevalling ... !
Ik heb altijd cavia's gehouden, vind het schattige diertjes. Het is zo leuk om jongen te hebben. Maar pas wel op , na 6 weken kunnen de dames al weer bevrucht worden.
de dames ?
de moeders ?
echt niet, dat kan al binnen 5 minuten na de bevalling ... !