Help :(
donderdag 26 augustus 2010 om 17:23
quote:meisje2486 schreef op 26 augustus 2010 @ 17:21:
De gemiddelde man komt thuis, gooit zijn schoenen ergens in de hoek ploft neer op de bank en roept ''HOELAAT ETEN WE''
Naar het eten kijken ze voetbal of liggen te snurken
Nu heb ik het misschien wel heel zwart wit neer gezet maar ik kan me eigen echt niet indenken dat als mijn vriend (die ook in de bouw werkt) thuis komt vervolgens gaat lopen stoffen stofzuigen dweilen ramen zemen, de douche flink soppen ondertussen ook nog eens de aardappels schilt,vlees braden vervolgens gaatie ook nog ff met de wc borstel door de wc!
en tijdens de voetbal strijken?
Ik denk dat ik dan heel snel alleenstaand ben!
Misschien moet je ook eens naar de dokter je bent zoveel moe!
Meid ik wil niet zeggen dat jij je eigen aansteld.
Maar volgens ben je meer geestelijk moe!
Thuis werd alles voor je gedaan bij je ouders kan je het smoesje moe gebruiken, maar als je samen woond met je vriend,zorg je samen dat alles draaid!
En als je er echt te moe/lui geen zin in heb neem je een werkster!
Gebruik niet je vriend als loop jongen, ik zou persoonlijk al aan me ex gevraagd hebben of ik alsjeblieft terug mag komen als ik jou viend was.
Het is een spiraal waar alleen jij kan uitkomen, en voor mij als nuchtere hollander zonder geloof of wat dan ook heeft misschien wel makkelijk praten!
Maar ik leef maar 1 keer, dus dan maak ik er zelf maar het beste van!
Vooral voor mezelf, want anders wordt ik denk ik heel erg depesief met de nodige gevolgen!
En iedereen maakt fouten maar jij bent er voor jou gevoel, zoals je praat al zo klaar ermee dat het geen fout meer is als je eenmaal getrouwd ben en het gaat mis, dan is het eigen schuld dikke buld!
Als je zelfs al klaagt dat hij lief doet en intiem en dan denkt dat hij het letterlijk doet om er even op te mogen dan is het voor mij al heel duidelijk voor jou is het al over.
Hoe werkt het dan volgens jou? Dat begrijp ik niet helemaal?
Als een man echt niets om iemand geeft dan gaatie echt niet uren lopen knuffelen,zoenen neee dan ist paar kusjes en een knuffel snel snel en daarna weer afstandelijk.
Maar zoals iemand anders al zei misschien kunnen mensen uit dezelfde cultuur je het uitleggen,of helpen,advies geven!
Sterkte meid!
Antwoord even op de dames, we steken allemaal wat tijd in je wel zo aardig om even te antwoorden toch?
De gemiddelde man komt thuis, gooit zijn schoenen ergens in de hoek ploft neer op de bank en roept ''HOELAAT ETEN WE''
Nu heb ik het misschien wel heel zwart wit neer gezet maar ik kan me eigen echt niet indenken dat als mijn vriend (die ook in de bouw werkt) thuis komt vervolgens gaat lopen stoffen stofzuigen dweilen ramen zemen, de douche flink soppen ondertussen ook nog eens de aardappels schilt,vlees braden vervolgens gaatie ook nog ff met de wc borstel door de wc!
en tijdens de voetbal strijken?
Ik denk dat ik dan heel snel alleenstaand ben!
Misschien moet je ook eens naar de dokter je bent zoveel moe!
Meid ik wil niet zeggen dat jij je eigen aansteld.
Maar volgens ben je meer geestelijk moe!
Thuis werd alles voor je gedaan bij je ouders kan je het smoesje moe gebruiken, maar als je samen woond met je vriend,zorg je samen dat alles draaid!
En als je er echt te moe/lui geen zin in heb neem je een werkster!
Gebruik niet je vriend als loop jongen, ik zou persoonlijk al aan me ex gevraagd hebben of ik alsjeblieft terug mag komen als ik jou viend was.
Het is een spiraal waar alleen jij kan uitkomen, en voor mij als nuchtere hollander zonder geloof of wat dan ook heeft misschien wel makkelijk praten!
Maar ik leef maar 1 keer, dus dan maak ik er zelf maar het beste van!
Vooral voor mezelf, want anders wordt ik denk ik heel erg depesief met de nodige gevolgen!
En iedereen maakt fouten maar jij bent er voor jou gevoel, zoals je praat al zo klaar ermee dat het geen fout meer is als je eenmaal getrouwd ben en het gaat mis, dan is het eigen schuld dikke buld!
Als je zelfs al klaagt dat hij lief doet en intiem en dan denkt dat hij het letterlijk doet om er even op te mogen dan is het voor mij al heel duidelijk voor jou is het al over.
Hoe werkt het dan volgens jou? Dat begrijp ik niet helemaal?
Als een man echt niets om iemand geeft dan gaatie echt niet uren lopen knuffelen,zoenen neee dan ist paar kusjes en een knuffel snel snel en daarna weer afstandelijk.
Maar zoals iemand anders al zei misschien kunnen mensen uit dezelfde cultuur je het uitleggen,of helpen,advies geven!
Sterkte meid!
Antwoord even op de dames, we steken allemaal wat tijd in je wel zo aardig om even te antwoorden toch?
donderdag 26 augustus 2010 om 18:09
quote:meisje2486 schreef op 26 augustus 2010 @ 17:23:
Mijn man is gelukkig heel anders en ik denk dat er heel veel mannen zijn die zich niet zo gedragen. Wij werken allebei (net als Dewia en haar vriend) en verdelen de taken. Dewia zegt ook niet dat haar vriend te weinig doet in het huishouden. Het gaat haar om heel andere dingen zoals vertrouwen, liefde, passie, aandacht voor elkaar en gelukkig zijn.
Mijn man is gelukkig heel anders en ik denk dat er heel veel mannen zijn die zich niet zo gedragen. Wij werken allebei (net als Dewia en haar vriend) en verdelen de taken. Dewia zegt ook niet dat haar vriend te weinig doet in het huishouden. Het gaat haar om heel andere dingen zoals vertrouwen, liefde, passie, aandacht voor elkaar en gelukkig zijn.
donderdag 26 augustus 2010 om 18:53
Wat ik eigenlijk na 9 pagina's niet begrijp...
Je bent 22, of 25 dat weet ik niet meer precies..
Hoe komt het dat je altijd moe bent?
Ik ben 37, werk 44 uur in de week, sport 5x per week, ga uit in het weekend en heb nog energie over...
Wat maakt jou dan precies zo moe?
Ik ben 37, werk 44 uur in de week, sport 5x per week, ga uit in het weekend en heb nog energie over...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 26 augustus 2010 om 19:02
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2010 @ 18:53:
OKee, respect...
(of heb je zittend beroep? Kan nogal schelen)
OKee, respect...
This is not kosher!
donderdag 26 augustus 2010 om 19:27
quote:Wellhello schreef op 26 augustus 2010 @ 19:02:
[...]
OKee, respect...
Haha, nee hoor, maar ik heb ook geen lichamelijk zware baan.
Ben veel onderweg...en ik denk gewoon een hoog energie level
Maar dan nog...TO is nog piepjong
EN heeft een secretariële job...
Dan ben je toch niet na een 40 urige werkweek niet doodop?
40 uur is toch een normale werkweek?
[...]
OKee, respect...
Haha, nee hoor, maar ik heb ook geen lichamelijk zware baan.
Ben veel onderweg...en ik denk gewoon een hoog energie level
Maar dan nog...TO is nog piepjong
EN heeft een secretariële job...
Dan ben je toch niet na een 40 urige werkweek niet doodop?
40 uur is toch een normale werkweek?
donderdag 26 augustus 2010 om 19:34
quote:Wellhello schreef op 26 augustus 2010 @ 19:29:
Tja, dat lijkt me ook wel Summerdance. Zeker als je daarnaast niets hoeft/wilt doen.
Vermoedelijk is er sprake van een tekort aan peper in derriere...
Das ook een beetje mijn idee Welhello
Vandaar mijn vraag....TO waar ben je zo moe van dan?
Tja, dat lijkt me ook wel Summerdance. Zeker als je daarnaast niets hoeft/wilt doen.
Vermoedelijk is er sprake van een tekort aan peper in derriere...
Das ook een beetje mijn idee Welhello
Vandaar mijn vraag....TO waar ben je zo moe van dan?
donderdag 26 augustus 2010 om 21:55
quote:bittermoon schreef op 26 augustus 2010 @ 16:32:
dewia, jij realiseert je toch wel dat als je die bruiloft door gaat zetten dat jij straks ook in je eentje die scheiding mag regelen?
sorry hoor, maar jouw aanstaande klinkt nou niet echt als een lot uit de loterij. 'maar hij is lief' -- kun je ook een hond nemen.Nou.......ik weet niet of je iets van het topic hebt gelezen, maar je vindt TO wel een lot uit de loterij?
dewia, jij realiseert je toch wel dat als je die bruiloft door gaat zetten dat jij straks ook in je eentje die scheiding mag regelen?
sorry hoor, maar jouw aanstaande klinkt nou niet echt als een lot uit de loterij. 'maar hij is lief' -- kun je ook een hond nemen.Nou.......ik weet niet of je iets van het topic hebt gelezen, maar je vindt TO wel een lot uit de loterij?
donderdag 26 augustus 2010 om 22:53
*piep...piep...,piep.....piep.....*
TO, das de wekker, je kan je nu met een gerust hart van de bank naar het bed begeven.
Mocht je nou ergens morgen even geen vermoeidheidswegtrekker hebben....zou je dan nog even de beleefdheid kunnen opbrengen om antwoord te geven op onze vragen....
Weltrusten!
TO, das de wekker, je kan je nu met een gerust hart van de bank naar het bed begeven.
Mocht je nou ergens morgen even geen vermoeidheidswegtrekker hebben....zou je dan nog even de beleefdheid kunnen opbrengen om antwoord te geven op onze vragen....
Weltrusten!
donderdag 26 augustus 2010 om 23:33
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2010 @ 22:53:
Weltrusten!
Ik ben nog nooit zo 180 graden gedraaid bij een topic.
Weltrusten!
Ik ben nog nooit zo 180 graden gedraaid bij een topic.
This is not kosher!
donderdag 26 augustus 2010 om 23:40
vrijdag 27 augustus 2010 om 12:10
quote:musicath schreef op 26 augustus 2010 @ 22:07:
Meisje2486 quote:
[...]
Als mijn vriend die huishoudelijke klussen wel van mij verwacht als ik thuiskom na een werkdag, dan is hij ook heel snel alleenstaand. Wat een vreselijke post zeg!
wat pas vreselijk is, is dat haar vriend dit elke dag moet doen!
weet niet wat er erger is?
Meisje2486 quote:
[...]
Als mijn vriend die huishoudelijke klussen wel van mij verwacht als ik thuiskom na een werkdag, dan is hij ook heel snel alleenstaand. Wat een vreselijke post zeg!
wat pas vreselijk is, is dat haar vriend dit elke dag moet doen!
weet niet wat er erger is?