Hoe laat is het? Deel X

25-08-2010 08:17 3018 berichten
Gezelligheid kent geen tijd.

De tijd heelt alle wonden.

Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.

Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.

Slecht nieuws komt altijd te vroeg.

Met passen en meten wordt veel tijd versleten.

Opruimen kost minder tijd dan zoeken.

Komt tijd, komt raad.

Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.

De tijd zal het leren.

In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.

Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.

Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.

Maar, hoe laat is het nu ook alweer?

Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...

Hoe laat is het nu eigenlijk écht?

En.. waar is het tijd voor?

We willen het nog steeds graag van je weten..

Dus als je iets wilt vertellen op

de normale,

de nachtelijke,

de buitenlandse,

of zelfs de buitenaardse tijdstippen,

ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!

Alle reacties Link kopieren
Hm voor zover ik heb begrepen is Schoonhoven/A'dam de enige school maar kun je wel ook bij een goudsmid in de leer.

Dat heeft me ook altijd leuk geleken, gewoon bij de vakmeester in de leer, net als vroeger

Even nog naar België kijken.

12:03
Jaaa in België zitten er veel! Antwerpen, Leuven, Hasselt. In Kortrijk zit blijkbaar volwassenenonderwijs dus dan zit ik niet meer tussen de 17-jarige meisjes.

12:07
Antwerpen is zoooooooo leuk! Leuven trouwens ook, dat is echt een studentenstad!

12.20
En soms vind ik MBO dan toch een beetje zonde. Ik was bezig met een opleiding waarmee ik me uiteindelijk misschien wel met het beleid van de VN zou kunnen bemoeien. Dat is toch weer heel iets anders sieraden maken.

*Niks mis overigens met MBO, maar voor mezelf vind ik soms dat ik uni MOET omdat ik het kan*

12:21
Oh, mis ik bijna

12.21
quote:Janna_ schreef op 27 augustus 2010 @ 12:21:

Antwerpen is zoooooooo leuk! Leuven trouwens ook, dat is echt een studentenstad!

12.20

Ja, de Belgische studentensteden trekken me sowieso meer dan Nederlandse

12:22
Maar uni kan eigenlijk altijd nog toch? Op dit moment, in hoe je leven nu is, past dan misschien MBO beter. Met alles wat je daarnaast nog hebt lopen erbij...

12.22
quote:Janna_ schreef op 27 augustus 2010 @ 12:21:

Oh, mis ik bijna

12.21

12:22
Je kunt ook zo'n mbo doen en dan ev. een opleiding om een eigen winkel ofzo te beginnen doen? Lijkt me trouwens ook leuk!

12.23
quote:Janna_ schreef op 27 augustus 2010 @ 12:22:

Maar uni kan eigenlijk altijd nog toch? Op dit moment, in hoe je leven nu is, past dan misschien MBO beter. Met alles wat je daarnaast nog hebt lopen erbij...

12.22

Het kan inderdaad altijd nog. Ach ja, eerst maar eens rustig met mijn taalcursusje beginnen

12:23
Ik denk eigenlijk dat je beter een iets makkelijkere opleiding kan doen, zodat je nog ruimte hebt voor andere dingen, om alles onder controle te houden zeg maar, dan dat je op je tenen moet lopen en veel tegelijk doet...

12.24
Oh ja, leuk! Wanneer start het?

12.25
In oktober pas Zou eerst in september beginnen maar wegens persoonlijke omstandigheden van de docent is het verplaatst naar oktober.

Goed, genoeg over mij, hoe is het met jou? Nog leuke plannen voor vandaag?

12:27
Gaat goed. Heb alleen geen zin om te werken, maar dat heb ik vaker en als ik er eenmaal ben vind ik het wel weer best

12.33
Oh ja, jij werkt gewoon

Hoe laat moet je vandaag?

12:35
Yep... 14.30u beginnen.

Heb je al plannen voor het weekend?

12.43
Die telefoon he, dat kan misschien ook wel een call centrum zijn, die zetten je net zolang in de herhaal stand tot je opneemt. Oh, maar jullie hadden al een paar keer opgenomen he... Nou ja, raar!

12.44
Wakker. Dag meisjes!
Goedemorgen middag Friz! Hoe voel je je vandaag?

Janna, er is toevallig net een ander topic over anoniem bellen, het kan ook een computer zijn heb ik begrepen.

12:47
Morgen!!

12.47
Zag dat topic ook net. Ja, dat dacht ik, een soort call centrum.

12.48
anonieme beller achterhalen

Hier is ook nog een (oud) topic erover...

12.49
Dank je Janna. Ik heb me eerst eens aangemeld bij het bel-me-niet-register, dat schijnt ook wel eens te helpen. Gaat het nou nog door zal ik dat andere topic eens doorspitten.

Ik heb nog niet echt plannen voor het weekend, jij wel?

12:57
Ja het gaat wel. Voel me alsof ik watten in mijn hoofd heb vandaag.

Ga lekker kort werken denk ik, en dan met mijn vader meerijden om de auto bij hun op te halen. Kan ik het weekend lekker boodschappen halen en winkelen met de auto. Bovendien moet ik sowieso maandagochtend weer bij hen zijn dus dan kan ik em meteen terugbrengen.

Vanavond vroeg naar huis en bijkomen. Komt er niet zo'n oppervlakkige show op tv? Popstars en HGT? Perfect.
Wij gaan morgen lunchen met m'n vriend z'n ouders en zondagavond bij een vriendin van mij eten. En zometeen werken dus.

Geen idee wat er op tv komt...

13.35

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven