Terug van weg geweest
dinsdag 31 augustus 2010 om 13:40
Na ruim een jaar niet op het forum te zijn geweest vond ik het wel weer leuk om eens te kijken.
Ik zag naast veel "oude bekenden" vooral veel nieuwe namen.
Mijn vraag is: zijn jullie ook weleens langere tijd van het forum geweest en weer terug gekomen. En zoja deden jullie dat met je eigen of een nieuwe nick. Ik heb i.v.m. met privacy een nieuwe gekozen. Vonden jullie het mee of tegen vallen na zo'n lange tijd weer terug op het forum. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen.
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Isay
Ik zag naast veel "oude bekenden" vooral veel nieuwe namen.
Mijn vraag is: zijn jullie ook weleens langere tijd van het forum geweest en weer terug gekomen. En zoja deden jullie dat met je eigen of een nieuwe nick. Ik heb i.v.m. met privacy een nieuwe gekozen. Vonden jullie het mee of tegen vallen na zo'n lange tijd weer terug op het forum. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen.
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Isay
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:03
quote:milo schreef op 31 augustus 2010 @ 15:01:
Wat is het nut van melden dat je er weer bent als we toch niet weten wie je bent.
Het halve forum doet het bij het openen van nieuwe topics met de tekst dat ze een oudgediende zijn maar even hiervoor een andere nick hebben aangemaakt.
Na de knopjesgate herken ik de helft niet meer maar iedereen roept dat ze er al zaten dus zit je ook te bedenken wie het geweest kan zijn.
Dat is toch ook hetzelfde?
Wat is het nut van melden dat je er weer bent als we toch niet weten wie je bent.
Het halve forum doet het bij het openen van nieuwe topics met de tekst dat ze een oudgediende zijn maar even hiervoor een andere nick hebben aangemaakt.
Na de knopjesgate herken ik de helft niet meer maar iedereen roept dat ze er al zaten dus zit je ook te bedenken wie het geweest kan zijn.
Dat is toch ook hetzelfde?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:06
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 14:49:
[...]
Wat wil je weten, hoewel, ik wil nu juist helemaal anoniem blijven
Het ligt er ook aan hoe actief jij vroeger forumde. Schreef je mee op bepaalde topics, had je forumvriendinnen, ontmoet(te) je VF'ers IRL, etc..
Kan me voorstellen dat forummers met wie jij het voorheen goed kon vinden, het zouden waarderen dat jij aan hen zou laten weten wie je bent.
[...]
Wat wil je weten, hoewel, ik wil nu juist helemaal anoniem blijven
Het ligt er ook aan hoe actief jij vroeger forumde. Schreef je mee op bepaalde topics, had je forumvriendinnen, ontmoet(te) je VF'ers IRL, etc..
Kan me voorstellen dat forummers met wie jij het voorheen goed kon vinden, het zouden waarderen dat jij aan hen zou laten weten wie je bent.
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:07
quote:mylenevalerie schreef op 31 augustus 2010 @ 15:03:
[...]
Het halve forum doet het bij het openen van nieuwe topics met de tekst dat ze een oudgediende zijn maar even hiervoor een andere nick hebben aangemaakt.
Dat is toch ook hetzelfde?Dat vind ik ook al zo nutteloos om te melden.
[...]
Het halve forum doet het bij het openen van nieuwe topics met de tekst dat ze een oudgediende zijn maar even hiervoor een andere nick hebben aangemaakt.
Dat is toch ook hetzelfde?Dat vind ik ook al zo nutteloos om te melden.
anoniem_17376 wijzigde dit bericht op 31-08-2010 15:08
Reden: halve quote vergeten
Reden: halve quote vergeten
% gewijzigd
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:14
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:15
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:19
quote:luna30v schreef op 31 augustus 2010 @ 15:15:
[...]
ik denk de altijd leuke lieve gezellige niet bitch-achtige schatten van forummers die wij allen zijn Tja, het wordt weer kouder, zit weer vaker binnen en zo kwam ik weer op het VF terecht. Hier en daar wat topics doorgelezen en toen toch weer aangemeld.
[...]
ik denk de altijd leuke lieve gezellige niet bitch-achtige schatten van forummers die wij allen zijn Tja, het wordt weer kouder, zit weer vaker binnen en zo kwam ik weer op het VF terecht. Hier en daar wat topics doorgelezen en toen toch weer aangemeld.
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:22
quote:milo schreef op 31 augustus 2010 @ 15:20:
Om eerlijk te zijn stuitte deze zin van je me tegen de borst.
Isay: "Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen."
Dan zoek je die namen toch op en gaat verder lezen waar je een jaar geleden gestopt bent?
Ik zag alleen Robo haar topic nog staan. Voor de rest niet en ik weet niet alle namen meer.
En nogmaals, het is niet om op te vallen maar meer een vraag of andere mensen dit ook wel eens gedaan hebben.
Om eerlijk te zijn stuitte deze zin van je me tegen de borst.
Isay: "Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen."
Dan zoek je die namen toch op en gaat verder lezen waar je een jaar geleden gestopt bent?
Ik zag alleen Robo haar topic nog staan. Voor de rest niet en ik weet niet alle namen meer.
En nogmaals, het is niet om op te vallen maar meer een vraag of andere mensen dit ook wel eens gedaan hebben.
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:24
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:24
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:27
quote:mylenevalerie schreef op 31 augustus 2010 @ 15:03:
[...]
Het halve forum doet het bij het openen van nieuwe topics met de tekst dat ze een oudgediende zijn maar even hiervoor een andere nick hebben aangemaakt.
Na de knopjesgate herken ik de helft niet meer maar iedereen roept dat ze er al zaten dus zit je ook te bedenken wie het geweest kan zijn.
Dat is toch ook hetzelfde?Wat is de knopjesgate?
[...]
Het halve forum doet het bij het openen van nieuwe topics met de tekst dat ze een oudgediende zijn maar even hiervoor een andere nick hebben aangemaakt.
Na de knopjesgate herken ik de helft niet meer maar iedereen roept dat ze er al zaten dus zit je ook te bedenken wie het geweest kan zijn.
Dat is toch ook hetzelfde?Wat is de knopjesgate?
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:33
quote:luna30v schreef op 31 augustus 2010 @ 15:24:
Ik snap niet waarom je niet gewoon mee gaat babbelen zonder erbij te moeten zeggen dat je een oude bekende bent.. Als je toch niet herkent wil worden?
En andere forummers die terug van weggeweest zijn onder een andere nick zullen zich hier dus niet gaan prijsgeven..
Omdat er situatie zullen zijn waarin terug gegrepen wordt naar oude topics, waarover ik mee kan en wil praten.
Verder kan ik mij ook voorstellen dat ik op een bepaalde manier reageer op forummers, terwijl je dat niet doet als je hier voor het eerst bent.
Waarom niet prijsgeven?
Ik snap niet waarom je niet gewoon mee gaat babbelen zonder erbij te moeten zeggen dat je een oude bekende bent.. Als je toch niet herkent wil worden?
En andere forummers die terug van weggeweest zijn onder een andere nick zullen zich hier dus niet gaan prijsgeven..
Omdat er situatie zullen zijn waarin terug gegrepen wordt naar oude topics, waarover ik mee kan en wil praten.
Verder kan ik mij ook voorstellen dat ik op een bepaalde manier reageer op forummers, terwijl je dat niet doet als je hier voor het eerst bent.
Waarom niet prijsgeven?
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:34
quote:luna30v schreef op 31 augustus 2010 @ 15:24:
Ik snap niet waarom je niet gewoon mee gaat babbelen zonder erbij te moeten zeggen dat je een oude bekende bent.. Als je toch niet herkent wil worden?
En andere forummers die terug van weggeweest zijn onder een andere nick zullen zich hier dus niet gaan prijsgeven..
Bovendien moet je hier wel hele opvallende dingen hebben geschreven om na een jaar überhaupt nog door mensen herkent te worden.
Welkom terug, Toon!
Ik snap niet waarom je niet gewoon mee gaat babbelen zonder erbij te moeten zeggen dat je een oude bekende bent.. Als je toch niet herkent wil worden?
En andere forummers die terug van weggeweest zijn onder een andere nick zullen zich hier dus niet gaan prijsgeven..
Bovendien moet je hier wel hele opvallende dingen hebben geschreven om na een jaar überhaupt nog door mensen herkent te worden.
Welkom terug, Toon!