Terug van weg geweest

31-08-2010 13:40 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na ruim een jaar niet op het forum te zijn geweest vond ik het wel weer leuk om eens te kijken.

Ik zag naast veel "oude bekenden" vooral veel nieuwe namen.

Mijn vraag is: zijn jullie ook weleens langere tijd van het forum geweest en weer terug gekomen. En zoja deden jullie dat met je eigen of een nieuwe nick. Ik heb i.v.m. met privacy een nieuwe gekozen. Vonden jullie het mee of tegen vallen na zo'n lange tijd weer terug op het forum. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen.

Ik hoor het graag.



Groetjes,

Isay
Wat is het nut van melden dat je er weer bent als we toch niet weten wie je bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:LovelyRebel schreef op 31 augustus 2010 @ 15:00:

[...]



Waarom vestig je dan gelijk de aandacht op jezelf, vraag ik me af.Wat een warm welkom .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ja, als je anoniem wilt blijven zou je juist lekker met de massa mee moeten gaan, en jezelf niet expliciet in de spotlights zetten. Heeft verder niet zoveel te maken met een warm welkom, wat mij betreft is iedereen welkom
Alle reacties Link kopieren
quote:milo schreef op 31 augustus 2010 @ 15:01:

Wat is het nut van melden dat je er weer bent als we toch niet weten wie je bent.



Het halve forum doet het bij het openen van nieuwe topics met de tekst dat ze een oudgediende zijn maar even hiervoor een andere nick hebben aangemaakt.



Na de knopjesgate herken ik de helft niet meer maar iedereen roept dat ze er al zaten dus zit je ook te bedenken wie het geweest kan zijn.



Dat is toch ook hetzelfde?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 14:56:

[...]



Hoelang schrijf je hier al? Hoe lang denk je ?
quote:isay schreef op 31 augustus 2010 @ 14:49:

[...]





Wat wil je weten, hoewel, ik wil nu juist helemaal anoniem blijven





Het ligt er ook aan hoe actief jij vroeger forumde. Schreef je mee op bepaalde topics, had je forumvriendinnen, ontmoet(te) je VF'ers IRL, etc..



Kan me voorstellen dat forummers met wie jij het voorheen goed kon vinden, het zouden waarderen dat jij aan hen zou laten weten wie je bent.
quote:mylenevalerie schreef op 31 augustus 2010 @ 15:03:

[...]

Het halve forum doet het bij het openen van nieuwe topics met de tekst dat ze een oudgediende zijn maar even hiervoor een andere nick hebben aangemaakt.



Dat is toch ook hetzelfde?Dat vind ik ook al zo nutteloos om te melden.
anoniem_17376 wijzigde dit bericht op 31-08-2010 15:08
Reden: halve quote vergeten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is dus iemand die graag in de schijnwerpers staat, hmmm.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiepapa schreef op 31 augustus 2010 @ 14:44:

Ja, hoor Twis. Sowwy.



Het zij je vergeven!



Isay, zou je mijn vraag misschien willen beantwoorden? Waarom ben je terug gekomen? Wat mis(te) je zo aan het VF?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:nouschi schreef op 31 augustus 2010 @ 15:11:

Het is dus iemand die graag in de schijnwerpers staat, hmmm.
Al ideeën Nouschi?
Alle reacties Link kopieren
quote:Twister2010 schreef op 31 augustus 2010 @ 15:14:

[...]





Het zij je vergeven!



Isay, zou je mijn vraag misschien willen beantwoorden? Waarom ben je terug gekomen? Wat mis(te) je zo aan het VF?ik denk de altijd leuke lieve gezellige niet bitch-achtige schatten van forummers die wij allen zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al gezegd dat ik i.v.m. privacy niet teveel van mezelf wil vertellen. Ik was gewoon nieuwsgierig en heb daarom een aantal vragen in de OP gezet.



Bedankt, aan de mensen die mij wel een warm welkom geven
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug isay!
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:luna30v schreef op 31 augustus 2010 @ 15:15:

[...]





ik denk de altijd leuke lieve gezellige niet bitch-achtige schatten van forummers die wij allen zijn Tja, het wordt weer kouder, zit weer vaker binnen en zo kwam ik weer op het VF terecht. Hier en daar wat topics doorgelezen en toen toch weer aangemeld.
Om eerlijk te zijn stuitte deze zin van je me tegen de borst.



Isay: "Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen."



Dan zoek je die namen toch op en gaat verder lezen waar je een jaar geleden gestopt bent?
Alle reacties Link kopieren
quote:Claudia2010 schreef op 31 augustus 2010 @ 15:17:

Welkom terug isay!Bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:milo schreef op 31 augustus 2010 @ 15:20:

Om eerlijk te zijn stuitte deze zin van je me tegen de borst.



Isay: "Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen."



Dan zoek je die namen toch op en gaat verder lezen waar je een jaar geleden gestopt bent?



Ik zag alleen Robo haar topic nog staan. Voor de rest niet en ik weet niet alle namen meer.

En nogmaals, het is niet om op te vallen maar meer een vraag of andere mensen dit ook wel eens gedaan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wel eens weggeweest en gewoon met mijn eigen nick teruggekomen. En, om je vraag te beantwoorden, dat viel reuze mee.



Geloof dat ik niet paranoia interessant genoeg ben om te denken dat het hele wereldwijde web weet wie ik ben als ik mijn nick niet af en toe verander.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet waarom je niet gewoon mee gaat babbelen zonder erbij te moeten zeggen dat je een oude bekende bent.. Als je toch niet herkent wil worden?

En andere forummers die terug van weggeweest zijn onder een andere nick zullen zich hier dus niet gaan prijsgeven..
Alle reacties Link kopieren
quote:mylenevalerie schreef op 31 augustus 2010 @ 15:03:

[...]





Het halve forum doet het bij het openen van nieuwe topics met de tekst dat ze een oudgediende zijn maar even hiervoor een andere nick hebben aangemaakt.



Na de knopjesgate herken ik de helft niet meer maar iedereen roept dat ze er al zaten dus zit je ook te bedenken wie het geweest kan zijn.



Dat is toch ook hetzelfde?Wat is de knopjesgate?
Alle reacties Link kopieren
Robo staat onder psyche, niet onder gezondheid....
Alle reacties Link kopieren
quote:luna30v schreef op 31 augustus 2010 @ 15:24:

Ik snap niet waarom je niet gewoon mee gaat babbelen zonder erbij te moeten zeggen dat je een oude bekende bent.. Als je toch niet herkent wil worden?

En andere forummers die terug van weggeweest zijn onder een andere nick zullen zich hier dus niet gaan prijsgeven..



Omdat er situatie zullen zijn waarin terug gegrepen wordt naar oude topics, waarover ik mee kan en wil praten.

Verder kan ik mij ook voorstellen dat ik op een bepaalde manier reageer op forummers, terwijl je dat niet doet als je hier voor het eerst bent.





Waarom niet prijsgeven?
Alle reacties Link kopieren
quote:luna30v schreef op 31 augustus 2010 @ 15:24:

Ik snap niet waarom je niet gewoon mee gaat babbelen zonder erbij te moeten zeggen dat je een oude bekende bent.. Als je toch niet herkent wil worden?

En andere forummers die terug van weggeweest zijn onder een andere nick zullen zich hier dus niet gaan prijsgeven..

Bovendien moet je hier wel hele opvallende dingen hebben geschreven om na een jaar überhaupt nog door mensen herkent te worden.



Welkom terug, Toon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven