3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Truste Egel.
Truste lief-Egeltje



Alle reacties Link kopieren
oh Bi, dat klinkt nie goed nie!

Snap nu je behoefte aaan de 3 RRRen!
Ik haat lijstjes. Ik heb ook geen agenda. Zelfs op mijn oude dag, doe ik heel stoer alles uit mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
achgossie arme ihildhuit!

en arme Mama!



*ksst en nu weg hier egel, morgen heb je spijt!!*
Alle reacties Link kopieren
agossie arme Ihildehuit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Bi dat lijkt me rete irritant! Snap dat je dr moe ban bent! Succes ermee



Haaaai roosje!



Aah floor, dat lijkt me echt naar.. Beterschap en ook succes..



Truste egel!



En ik heb genoeg te melden maar moe, lees: net hard ge-yogaat Dus ik ga ook richting bed. Misschien reageer ik zo nog en anders tot morgen.
Ik haat ook lijstjes... die lijstjes komen vanzelf goed uit het systeem... MITS iedereen alles consequent en goed invult! Maar ja... met 7 meiden op de afdeling... en 7 showrooms door het land die ook nog het een en ander afspreken en (niet)-invullen wil dat niet altijd (lees: altijd niet) goed uit het systeem komen. Lelijk irritant in elk geval!
Alle reacties Link kopieren
truste Egeltje en Bianc
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Maar goed... ik ben er van tussen... truste allemaal en tot morgen!!



Vergeet niet te duimen voor IBI en HIH !!!!



Alle reacties Link kopieren
ben er nog hoor.. was even druk met iets anders..
Alle reacties Link kopieren
trusten bi
Alle reacties Link kopieren
en trusten egeltje!
Alle reacties Link kopieren
genoeg gezondigd, ik ben er vandoor:)
Alle reacties Link kopieren
trusten sgaap!
Truste allemaal!



Zit ik hier in mijn uppie, zonder Moos!

Alle reacties Link kopieren
Ik wilde moos roepen maar die is natuurlijk op vakantie



Lekker naar bed floor, de slaap zal je nodig hebben met zieke ihildehuit!
Alle reacties Link kopieren
ik ben er nog even hoor Floor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Gelukkig, jullie zijn er nog!

Ik ben ook weg. Ik ga naar Ihildehuit. Ze wil nu even niet bij Papa, dus mama gaat de trucendoos maar opentrekken.
Alle reacties Link kopieren
roos houd je dus gezelschap. ik ga ook proberen te skapen.

trusten al vast!
Alle reacties Link kopieren
Floor, zou klick klack niet helpen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 31 augustus 2010 @ 23:26:

Floor, zou klick klack niet helpen?

Vast wel, maar baby kennende zit ik dan vervolgens iedere avond om 23:30 uur aan de click clack.

Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 23:28:

[...]



Vast wel, maar baby kennende zit ik dan vervolgens iedere avond om 23:30 uur aan de click clack.

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
ik hoop dat jullie allemaal een beetje kunnen slapen vannacht, sterkte





ik ga ook slapen, morgen naar UWV voor keuring
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven