kinderopvang
woensdag 1 september 2010 om 01:32
Help!! Ik wil mijn eigen kinderopvang openen maar weet niet waar ik moet beginnen. financieel is geen probleem! Welke diploma's heb je nodig en waar moet je je aanvraag indienen voor vergunning etc. Ik wil echt serieus ergens mee beginnen ik zit al een jaar zonder baan en wil nu niet meer voor iemand anders werken ik wil iets voor me zelf beginnen vond kinderopvang wel leuk heb ook ervaring met planning en plaatsing van kinderen. Andere tips adviezen ook welkom! mischien heeft iemand een advies voor iets anders. Alles is welkom, ik wil echt zsm. iets voor me zelf beginnen. Alvast bedankt
woensdag 1 september 2010 om 14:44
woensdag 1 september 2010 om 14:51
Hallo allemaal,
Sow fanatiek hoor allemaal! Ik werk niet voor andere klopt helemaal. Mijn man heeft genoeg werkplekken voor mij. Hij heeft genoeg bedrijven waar ik kan werken. Dus maak je daar geen zorgen over. Voor alle duidelijkheid ik heb mijn idee al bedankt voor jullie inzet. Dus reacgeren heeft geen en uhmm kom ook niet met reacties ik breng me kind niet daar heen want ik neem jullie kind niet aan! Ik ga een kdv beginnen voor ALLEEN buitenlanders zodat ze niet gedriscriminieieered worden. Zie je nog meer spelfoten hey ga je dat niet verbeteren?
Sow fanatiek hoor allemaal! Ik werk niet voor andere klopt helemaal. Mijn man heeft genoeg werkplekken voor mij. Hij heeft genoeg bedrijven waar ik kan werken. Dus maak je daar geen zorgen over. Voor alle duidelijkheid ik heb mijn idee al bedankt voor jullie inzet. Dus reacgeren heeft geen en uhmm kom ook niet met reacties ik breng me kind niet daar heen want ik neem jullie kind niet aan! Ik ga een kdv beginnen voor ALLEEN buitenlanders zodat ze niet gedriscriminieieered worden. Zie je nog meer spelfoten hey ga je dat niet verbeteren?
woensdag 1 september 2010 om 14:57
Rete-fanatiek. Dat je het even weet. En weet je waarom?
Omdat ik met de beste wil van de wereld niet kan snappen waarom jij zo boos reageert, en waarom je die idiote discriminatie-kaart moet uitspelen. Niet iedereen stemt PVV hier hoor! En daarbij vind ik dat je de twee allerliefste pedagogisch medewerkers van de hele wereld, nl die van mijn zoon, en ja die hebben toevallig een hoofddoek, met dit soort dingen zó tekort doet...
Als je trouwens dat kdv voor buitenlanders opent, neem ik aan dat je kennis van de Engelse, Franse en Italiaanse taal goed is. Dat zijn tenminste de talen die de buitenlanders in deze stad met name spreken. Alle anderen zijn namelijk gewoon Nederlanders...
Omdat ik met de beste wil van de wereld niet kan snappen waarom jij zo boos reageert, en waarom je die idiote discriminatie-kaart moet uitspelen. Niet iedereen stemt PVV hier hoor! En daarbij vind ik dat je de twee allerliefste pedagogisch medewerkers van de hele wereld, nl die van mijn zoon, en ja die hebben toevallig een hoofddoek, met dit soort dingen zó tekort doet...
Als je trouwens dat kdv voor buitenlanders opent, neem ik aan dat je kennis van de Engelse, Franse en Italiaanse taal goed is. Dat zijn tenminste de talen die de buitenlanders in deze stad met name spreken. Alle anderen zijn namelijk gewoon Nederlanders...
woensdag 1 september 2010 om 15:02
woensdag 1 september 2010 om 15:03
quote:Sevgi schreef op 01 september 2010 @ 14:51:
Dus reacgeren heeft geen en uhmm kom ook niet met reacties ik breng me kind niet daar heen want ik neem jullie kind niet aan! Ik ga een kdv beginnen voor ALLEEN buitenlanders zodat ze niet gedriscriminieieered worden.Je neemt geen Nederlandse kinderen aan? Dát is discriminatie van het zuiverste water, schat.
Dus reacgeren heeft geen en uhmm kom ook niet met reacties ik breng me kind niet daar heen want ik neem jullie kind niet aan! Ik ga een kdv beginnen voor ALLEEN buitenlanders zodat ze niet gedriscriminieieered worden.Je neemt geen Nederlandse kinderen aan? Dát is discriminatie van het zuiverste water, schat.
woensdag 1 september 2010 om 15:04
Sevgi..ik begrijp dat je bedoeling is om ons belachelijk te maken met je opmerkingen. Het enige wat je me geeft is een gevoel van oprecht medelijden met je..volgens mij zit je echt niet lekker in je vel. Hoop dat je snel wat voor jezelf vindt zodat je wat eigenwaarde krijgt zodat je de schuld niet zo bij anderen hoeft neer te gooien.
woensdag 1 september 2010 om 15:05
quote:Sevgi schreef op 01 september 2010 @ 15:03:
Ik had 1 jaar geen baan maar ik zat niet thuis achter de laptop op viva ahaha ik had betere dingen te doen!
Laat me raden: het uitzoeken van de eisen van kdv?
Ik zit achter de laptop op VIVA én ben aan het werk. Stuk effectiever dus
Arme Bergkristal, ik moest ernstig lachen om je suggestie hoor! Maar iets zegt me dat TO dát topic ook vast nog niet heeft kunnen vinden
Ik had 1 jaar geen baan maar ik zat niet thuis achter de laptop op viva ahaha ik had betere dingen te doen!
Laat me raden: het uitzoeken van de eisen van kdv?
Ik zit achter de laptop op VIVA én ben aan het werk. Stuk effectiever dus
Arme Bergkristal, ik moest ernstig lachen om je suggestie hoor! Maar iets zegt me dat TO dát topic ook vast nog niet heeft kunnen vinden
woensdag 1 september 2010 om 15:08
Ahahahah maak je niet zorgen lieve schat! Ik kan zo aan iets komen. Mijn man heeft een groot bedrijf waar ik veel werk kan vinden. Dat is het probleem niet. het probleem is ik kom hier een onderwerp openen om adviezen te vragen aan mensen die daar ervaring mee hebben om te kijken of het wel iets voor mij is. Niet dat ik morgen gelijk kdv ga openen. Het leek me leuk dat wilt niet zeggen morgen geopend. Ik ben aan het kijken wat het beste voor me past. En zulke opmerkingen van jullie was nergens voor nodig
woensdag 1 september 2010 om 15:09
quote:bergkristal schreef op 01 september 2010 @ 14:58:
Is weddingplanner niks voor jou? Heb je geen vergunningen oid bij nodig en je hoeft tenminste niet aan allerlei strenge eisen van GGD enzo te voldoen.Goed idee! Wedding planner voor buitenlanders dan hè, uiteraard. Want anders is het discrimentatie.
Is weddingplanner niks voor jou? Heb je geen vergunningen oid bij nodig en je hoeft tenminste niet aan allerlei strenge eisen van GGD enzo te voldoen.Goed idee! Wedding planner voor buitenlanders dan hè, uiteraard. Want anders is het discrimentatie.
woensdag 1 september 2010 om 15:11
woensdag 1 september 2010 om 15:11
quote:zusenzoo schreef op 01 september 2010 @ 15:06:
Sikter kssst
Zeg, ga jij zelf es vort!
TO, actie roept reactie op. Dat geldt wederzijds, laten we het daar op houden. Jouw reacties waren voor het grootste deel ook niet bepaald netjes te noemen.
Je opmerkingen over je mans bedrijven zijn overigens imho redelijk irrelevant. Jij zoekt werk voor jezelf, dus opscheppen over (ander)mans prestaties is redelijk bezijden het punt. Wat ga je zélf neerzetten?
Sikter kssst
Zeg, ga jij zelf es vort!
TO, actie roept reactie op. Dat geldt wederzijds, laten we het daar op houden. Jouw reacties waren voor het grootste deel ook niet bepaald netjes te noemen.
Je opmerkingen over je mans bedrijven zijn overigens imho redelijk irrelevant. Jij zoekt werk voor jezelf, dus opscheppen over (ander)mans prestaties is redelijk bezijden het punt. Wat ga je zélf neerzetten?
woensdag 1 september 2010 om 15:12
Nou, als ik je OP lees kan ik je ook niet serieus nemen in je plannen die je hebt. Zo start je geen eigen onderneming op. En helemaal niet zoiets als een kinderdagverblijf wat aan allerleid eisen moet voldoen.
Bovendien, als jouw man zogenaamd zoveel bedrijven heeft ga je toch echt neit op het viva forum hulp vragen?
Kortom ik vind je vragen en opmerkingen hier behoorlijke lariekoek!
Bovendien, als jouw man zogenaamd zoveel bedrijven heeft ga je toch echt neit op het viva forum hulp vragen?
Kortom ik vind je vragen en opmerkingen hier behoorlijke lariekoek!
woensdag 1 september 2010 om 15:13