***APRIL 2007***
woensdag 12 september 2007 om 21:11
naamleef-
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
donderdag 15 november 2007 om 20:00
Leen wat zijn sommige mensen toch dom! beetje oordelen over een kind terwijl ze zelf er geen ene moer verstand verstand van hebben! kan mij daar ècht boos om maken!
Weet zeker dat zo'n helmpje echt superlief staat!
Ook behoefte aan gratis condooms???? www.zerocondooms.nl
En jajaja dames het was echt zo! Ik kwam thuis na de echo en daar lag de dikke (discrete) envelop Nou ja, goed tot 2012!
weet alleen niet of ik ooit nog op condooms durf te vertrouwen.
Lievelust die kleur staat je echt geweldig! met die knalblauwe ogen, echt heel mooi!
Brigitte balen dat je zo moe bent! ik totaal niet...vorige zwangerschap wel 12wk en daarna niet meer (bij mij ging die fabel wel op) Wanneer heb jij weer een echo? ben je al lid van onze msn??wij willen foto's zien!!!(nou ja, ik dan vooral!!)
Swissie is finn al wat beter?
vanavond weer kijken naar "Babyboom" 20:30 NCRV tja, das weer helemaal mijn wereldje nu!
Weet zeker dat zo'n helmpje echt superlief staat!
Ook behoefte aan gratis condooms???? www.zerocondooms.nl
En jajaja dames het was echt zo! Ik kwam thuis na de echo en daar lag de dikke (discrete) envelop Nou ja, goed tot 2012!
weet alleen niet of ik ooit nog op condooms durf te vertrouwen.
Lievelust die kleur staat je echt geweldig! met die knalblauwe ogen, echt heel mooi!
Brigitte balen dat je zo moe bent! ik totaal niet...vorige zwangerschap wel 12wk en daarna niet meer (bij mij ging die fabel wel op) Wanneer heb jij weer een echo? ben je al lid van onze msn??wij willen foto's zien!!!(nou ja, ik dan vooral!!)
Swissie is finn al wat beter?
vanavond weer kijken naar "Babyboom" 20:30 NCRV tja, das weer helemaal mijn wereldje nu!
donderdag 15 november 2007 om 20:20
He weer een boel geschreven de laatste dagen.
Leen: wat een botte opmerking kreeg je in de stad zeg!! Heb jij eigenlijk een foto van luna op de msn staan? ben erg benieuwd. ga snel even kijken.
Ik lees dat jullie allemaal pap geven. Ik heb dat al een eeuwigheid niet meer gedaan omdat ik nog steeds geen goede speen heb. Bovendien heb ik niet echt de indruk dat ze het nodig heeft, dus ik hou het lekker bij de flesjes melk. We hebben wel gisteren en vandaag de eerste hapjes yoghurt gegeven en dat vindt ze gelukkig lekker.
Ik ga snel even op msn neuzen want ik zag dat er weer een boel nieuws is!!! Volgende week ben ik lekker veel vrij en kom ik weer een weekje meekletsen. Deze week en dit weekend ben ik nauwelijks thuis (helaas....)
Leen: wat een botte opmerking kreeg je in de stad zeg!! Heb jij eigenlijk een foto van luna op de msn staan? ben erg benieuwd. ga snel even kijken.
Ik lees dat jullie allemaal pap geven. Ik heb dat al een eeuwigheid niet meer gedaan omdat ik nog steeds geen goede speen heb. Bovendien heb ik niet echt de indruk dat ze het nodig heeft, dus ik hou het lekker bij de flesjes melk. We hebben wel gisteren en vandaag de eerste hapjes yoghurt gegeven en dat vindt ze gelukkig lekker.
Ik ga snel even op msn neuzen want ik zag dat er weer een boel nieuws is!!! Volgende week ben ik lekker veel vrij en kom ik weer een weekje meekletsen. Deze week en dit weekend ben ik nauwelijks thuis (helaas....)
donderdag 15 november 2007 om 20:32
dropneus, een weekje vrij lijkt mij voor jou niet verkeerd! even lekker thuis!
gezellig, zien we je hier ook nog eens...
Uiteraard wil ik weten wat het gaat worden! Gok op een jongen!
en welke papspeen is niet goed dan? die avent ook niet?
Ik ga Tommy zeker pap blijven voeden want hij was iets onder zijn gewicht in verhouding met zijn lengte zei het CB
73 cm 8335gram lange spriet dus!
gezellig, zien we je hier ook nog eens...
Uiteraard wil ik weten wat het gaat worden! Gok op een jongen!
en welke papspeen is niet goed dan? die avent ook niet?
Ik ga Tommy zeker pap blijven voeden want hij was iets onder zijn gewicht in verhouding met zijn lengte zei het CB
73 cm 8335gram lange spriet dus!
donderdag 15 november 2007 om 20:45
Ik heb de driestandenspeen van Avent. Met rijstebloem (2,5e schep op 210 water en 6 scheppen Nutrilon 2) gaat dat prima.
Welke pap ga je geven? En zit hij onder de curve? Of is hij qua lengte hoog en qua gewicht laag op de curve?
Dat had Max de vorige keer en toen vond ik hem tenger. Nu vind ik hem toch eigenlijk wel wat dunnig, dus ben benieuwd wat hij morgen blijkt te wegen.
Max zit al op 5 flessen vandaag (waarvan 2 met pap). Ik snap er niks van en om 23:00 krijgt hij ook nog een voeding. Morgen ook maar eens bespreken, vragen wat het cb vindt van die extra flessen.
Welke pap ga je geven? En zit hij onder de curve? Of is hij qua lengte hoog en qua gewicht laag op de curve?
Dat had Max de vorige keer en toen vond ik hem tenger. Nu vind ik hem toch eigenlijk wel wat dunnig, dus ben benieuwd wat hij morgen blijkt te wegen.
Max zit al op 5 flessen vandaag (waarvan 2 met pap). Ik snap er niks van en om 23:00 krijgt hij ook nog een voeding. Morgen ook maar eens bespreken, vragen wat het cb vindt van die extra flessen.
donderdag 15 november 2007 om 20:55
Framboos, fijn dat de echo zo goed was!
Pfff, word een beetje gek van kleine pop, als ze wakker is krijst ze de hele tijd. Verder slaapt ze erg veel. Denk dat ze OF tandjes krijgt OF een sprongetje ofzo?? Verder zelf nog helemaal schor van de verkoudheid, dus niet zo lekker.... We zijn wel al helemaal in sinterklaas sferen, elke dag sinterklaasjournaal kijken, grote pop kijkt uit naar zaterdag!
Pfff, word een beetje gek van kleine pop, als ze wakker is krijst ze de hele tijd. Verder slaapt ze erg veel. Denk dat ze OF tandjes krijgt OF een sprongetje ofzo?? Verder zelf nog helemaal schor van de verkoudheid, dus niet zo lekker.... We zijn wel al helemaal in sinterklaas sferen, elke dag sinterklaasjournaal kijken, grote pop kijkt uit naar zaterdag!
donderdag 15 november 2007 om 21:03
Lievelust, het staat je idd erg goed dat donkere haar, je prachtige blauwe ogen komen er heel mooi uit! Hoe vindt je vriend het nu (nu hij een beetje van de schik bekomen is?). Ik krijg ook weer helemaal zin om iets met mijn haar te gaan doen!
Framboos, wat maakt zo'n echo het toch echt hé, het is echt al een klein mensje op de echo-foto, lief hoor! Die condooms...hahahahaha
Leen, wat een opmerking! Niet te geloven, kan me idd voorstellen dat je even niets wist te zeggen! Ongelofelijk!
Fijn trouwens dat het zo goed gaat met Luna en haar helmpje!
Dropneus, het gaat nog niet beter op je werk? Of wel?
Icke, hoe was je nacht?
Ik had vannochtend een EHBO-cursus, was erg leuk, ik heb de cursusleider helemaal uitgehoord over allerlei baby-gevaren en ongelukjes. Veel geleerd!
Witchke, ik zou je idd ook vrijwilligerswerk adviseren, kan je zelf aangeven wat voor tijd je beschikbaar bent en als je een goede organisatie uitkiest kunnen ze je ook nog ondersteunen bij je terugkeer in het arbeidsproces. Het is idd niet goed om de hele dag alleen thuis te zitten! Trouwens raar van die opvang... zijn er in België ook van die lange wachtlijsten?
Wow,Lara nu al een werkje, wat ontzettend leuk zeg!! Ik heb bij Ole's geboorte zo'n gipsafdrukpakketje gekregen voor een voetje, maar ben er nog niet aan toe gekomen.
Framboos, wat maakt zo'n echo het toch echt hé, het is echt al een klein mensje op de echo-foto, lief hoor! Die condooms...hahahahaha
Leen, wat een opmerking! Niet te geloven, kan me idd voorstellen dat je even niets wist te zeggen! Ongelofelijk!
Fijn trouwens dat het zo goed gaat met Luna en haar helmpje!
Dropneus, het gaat nog niet beter op je werk? Of wel?
Icke, hoe was je nacht?
Ik had vannochtend een EHBO-cursus, was erg leuk, ik heb de cursusleider helemaal uitgehoord over allerlei baby-gevaren en ongelukjes. Veel geleerd!
Witchke, ik zou je idd ook vrijwilligerswerk adviseren, kan je zelf aangeven wat voor tijd je beschikbaar bent en als je een goede organisatie uitkiest kunnen ze je ook nog ondersteunen bij je terugkeer in het arbeidsproces. Het is idd niet goed om de hele dag alleen thuis te zitten! Trouwens raar van die opvang... zijn er in België ook van die lange wachtlijsten?
Wow,Lara nu al een werkje, wat ontzettend leuk zeg!! Ik heb bij Ole's geboorte zo'n gipsafdrukpakketje gekregen voor een voetje, maar ben er nog niet aan toe gekomen.
donderdag 15 november 2007 om 21:13
donderdag 15 november 2007 om 21:19
Ik heb wel weer goede hoop. Hij was vanavond dus weer enorm aan het krijsen. Hij had om 18:00 een papfles gehad (en flessen om 8:00/ 12:00/ en 15:00), dus ik dacht dat hij echt geen honger kon hebben.
Na een uur en een kwartier wist ik het echt niet meer en heb ik hem toch maar een fles gegeven. Die dronk hij tot en met de laatste drup op... Nu voel ik me dus echt heel slecht...
Fijn dat het met kleine Pop zo goed gaat! Enneh...ik kan echt niet wachten tot Max klaar is voor Sinterklaas! Zet ze ook haar schoen?
Ik ga prison break kijken! (ben vreselijk verslaafd...)
Na een uur en een kwartier wist ik het echt niet meer en heb ik hem toch maar een fles gegeven. Die dronk hij tot en met de laatste drup op... Nu voel ik me dus echt heel slecht...
Fijn dat het met kleine Pop zo goed gaat! Enneh...ik kan echt niet wachten tot Max klaar is voor Sinterklaas! Zet ze ook haar schoen?
Ik ga prison break kijken! (ben vreselijk verslaafd...)
donderdag 15 november 2007 om 21:32
Lievelust; je haar staat super! net wat de anderen al zeiden; je ogen komen zo erg mooi uit!
Ben inmiddels wel bekomen hoor van de k.t opmerking! Het zal vast niet de laatse keer zijn en inderdaad zijn gewoon oer domme mensen die zulke opmerkingen maken. Hoop alleen dat ik de volgende keer WEL mijn woordje klaar heb! (heb ik normaal nooit moeite mee!)
Framboos hoe vond je babyboom? Heb helemaal in een deuk gelegen om die man met die pop........
Zal een foto van luna op de msn zetten
Ben inmiddels wel bekomen hoor van de k.t opmerking! Het zal vast niet de laatse keer zijn en inderdaad zijn gewoon oer domme mensen die zulke opmerkingen maken. Hoop alleen dat ik de volgende keer WEL mijn woordje klaar heb! (heb ik normaal nooit moeite mee!)
Framboos hoe vond je babyboom? Heb helemaal in een deuk gelegen om die man met die pop........
Zal een foto van luna op de msn zetten
donderdag 15 november 2007 om 21:37
Ik had een driestandenspeen gekocht voor onze difraxfles, maar die combi is niet erg handig. Ons meisje komt niks tekort. Mollig klein meisje!!!
Het gaat best redelijk op mijn werk. Ik probeer minder laat te plannen en ben nu ongeveer van half 8 tot half 6 aan het werk (dat is dus incl. reizen) en heel netjes. Ik loop wel nog wat achter, maar kan dat al beter loslaten. Verder zijn er al twee postcodegebieden over naar een collega. Het is ook een kwestie van weer evenwicht vinden in de hele situatie en ik geloof dat ik er wel weer uit kom. Ondertussen zoek ik vrolijk verder naar iets anders.
Hetgene wat wel tegenwerkt nu, is het slapen. Ik slaap nog niet echt goed (onrustig) en wordt ook steeds wakker van Fleur. Dit weekend toch maar eens kijken voor oordopjes i de hoop dat dat scheelt.
Het gaat best redelijk op mijn werk. Ik probeer minder laat te plannen en ben nu ongeveer van half 8 tot half 6 aan het werk (dat is dus incl. reizen) en heel netjes. Ik loop wel nog wat achter, maar kan dat al beter loslaten. Verder zijn er al twee postcodegebieden over naar een collega. Het is ook een kwestie van weer evenwicht vinden in de hele situatie en ik geloof dat ik er wel weer uit kom. Ondertussen zoek ik vrolijk verder naar iets anders.
Hetgene wat wel tegenwerkt nu, is het slapen. Ik slaap nog niet echt goed (onrustig) en wordt ook steeds wakker van Fleur. Dit weekend toch maar eens kijken voor oordopjes i de hoop dat dat scheelt.
donderdag 15 november 2007 om 21:47
Hee meiden, was ik ook weer eventjes. Het gaat hier zo hard met posten, dat ik al moedeloos wordt van het bijlezen laat staan reageren . Maar ik zag dat mijn naam werd genoemd, en Punkie vroeg de vorige keer ook al naar me dus ik kom even mijn neus laten zien!
Het gaat hier heel goed! Sje is een supertevreden mannetje sinds hij vast voedsel krijgt. Dat is al een tijdje nu, want ik ben er met 4,5 maand mee begonnen. Hij heeft dus vezels heel hard nodig volgens de arts, en dat blijkt want hij heeft nergens meer last van!
En het is zo'n lekker ding! Zijn favo bezigheid is kijken wat zijn zus allemaal uitspookt! Daar heeft hij het erg druk mee . Rollen doet hij wel, alleen dan niet van rug naar buik maar precies andersom, lekker eigenwijs ook nog dus. Hij begint nu wel op zijn zij te rollen. Hij houdt van slaan, op dingen rammen met speelgoed etc. Ik noem hem voor de garp vaak bam-bam, die van de Flintstones weet je wel!
Ook hij is onrustig de laatste tijd. Snel wakker en huilen, ik heb echt het idee dat het van tandjes komt. Die hij overigens nog niet heeft! (Zijn er meer kids die nog geen tandjes hebben??) Maar gelukkig valt hij goed te troosten, vaak is zijn speentje al voldoende.
Ook met zijn grote zus gaat het goed, het is een heuse peuterpuber, echt heel vermoeiend soms maar daarentegen kan ze ook zo onwijs lief zijn! "Mama, ik hou van jou" of "mama, ik heb je zooo gemist". En het is ook zo leuk om al die uitspraken te horen.
Maar ik heb het er maar druk mee! En ik schrijf al op een ander topic, al een paar jaar, dus de tijd die ik dan op het forum doorbreng is dan meestal daar...
Ik zal ook een nieuwe foto op de msn plaatsen!
Leen, wat waren dat voor mensen dan? Een stel horken in ieder geval! Kan me voorstellen dat je niets wist te zeggen maar misschien dat je nu alvast wat antwoorden kunt gaan verzinnen voor de volgende die het waagt zo dom uit de hoek te komen!?!
Framboos wat een mooi buikie heb je al weer!
Zucht, manlief wil even op de pc.. Ik zal proberen wat vaker mijn neus te laten zien!!
donderdag 15 november 2007 om 21:49
Ah shit, Babyboom gemist! Kijk al een aantal weken trouw elke week, maar vanavond ben ik het dus vergeten. Balen!
Lara, niet schuldig voelen! Ik heb mijn kindjes ook wel eens compleet niet begrepen en kon me later wel voor mijn hoofd slaan! Van de week nog: ik zat me dus al een maand (!!!) af te vragen waarom de jongens 's middags zo aan het huilen zijn. Gister had ik ineens een aha-erlebnis! Ik dacht dat het wel handig zou zijn om ze een halve liga en een klein flesje diksap te geven. Gevolg: ik had twee razend lieve, tevreden kindjes! Daar heb ik dus een maand over gedaan...
Steijn en Hugo hebben vandaag abnormaal veel geslapen! Moet ik me zorgen maken? Het is zo lang geleden dat ze eigenlijk heel de dag sliepen, dat ik niet zo goed weet wat ik nu eigenlijk moet doen...
Lara, niet schuldig voelen! Ik heb mijn kindjes ook wel eens compleet niet begrepen en kon me later wel voor mijn hoofd slaan! Van de week nog: ik zat me dus al een maand (!!!) af te vragen waarom de jongens 's middags zo aan het huilen zijn. Gister had ik ineens een aha-erlebnis! Ik dacht dat het wel handig zou zijn om ze een halve liga en een klein flesje diksap te geven. Gevolg: ik had twee razend lieve, tevreden kindjes! Daar heb ik dus een maand over gedaan...
Steijn en Hugo hebben vandaag abnormaal veel geslapen! Moet ik me zorgen maken? Het is zo lang geleden dat ze eigenlijk heel de dag sliepen, dat ik niet zo goed weet wat ik nu eigenlijk moet doen...
donderdag 15 november 2007 om 21:58
Mijn moeder belde net.. mijn ouders zouden vandaag een weekje samen met het vliegtuig naar Turkije (iets wat ze al zeker 35 jaar niet meer samen hebben gedaan). Mijn vader had mijn moeder met een reisje verrast (en geloof me, das heeeeeeel bijzonder voor mijn vader!). Ze moesten vanmorgen om half 8 vliegen, dus bleven ze bij mijn broer in Den Haag slapen zodat ze makkelijk met de trein naar Schiphol konden. Vanmorgen waren ze al om half 6 bij mijn broer de duer uitgegaan, bedacht mijn vader onderweg naar de tram dat hij alle papieren bij mijn broer op tafel had laten liggen. Zij weer terug en aanbellen, telefonisch bellen, bij de buren aanbellen en het hele riedeltje nog tig keer. Maar mijn broer en vriendin waren zo diep in slaap dat ze het niet hoorden. Uiteindelijk werden ze om 7 uur wakker. Voor mijn ouders helaas te laat, ze hebben dus het vliegruig gemist.... en nu zijn ze weer thuis. Ik vind het wel zo sneu voor ze!
donderdag 15 november 2007 om 22:07
donderdag 15 november 2007 om 22:09
donderdag 15 november 2007 om 22:11
Jaimie; luna heeft ook nog geen tandjes hoor! Wel is zij de laatste tijd ook erg snel wakker en slaapt ze minder vast......dus wie weet!
het waren 2 meiden van een jaar of 20, ben inderdaad al druk aan het brainstormen over wat ik kan zeggen....iemand tips?
Spitsmuisje; zou me geen zorgen maken hoor! De ene keer slapen ze gewoon meer of langer dan een andere keer! ik zou gewoon even afwachten hoe het morgen gaat!
heb foto's op de msn gezet, zijn niet de mooiste....gisterenavond gemaakt vlak voor het naar bed brengen dus ze ziet er erg moe uit!
Heb ook 1 foto gemaakt van haar hoofdje waar de afvlakking goed op te zien is.
het waren 2 meiden van een jaar of 20, ben inderdaad al druk aan het brainstormen over wat ik kan zeggen....iemand tips?
Spitsmuisje; zou me geen zorgen maken hoor! De ene keer slapen ze gewoon meer of langer dan een andere keer! ik zou gewoon even afwachten hoe het morgen gaat!
heb foto's op de msn gezet, zijn niet de mooiste....gisterenavond gemaakt vlak voor het naar bed brengen dus ze ziet er erg moe uit!
Heb ook 1 foto gemaakt van haar hoofdje waar de afvlakking goed op te zien is.
donderdag 15 november 2007 om 22:13
Ga een borrel nemen. Of twee of drie.....
Kan weer zonder zorgen: vanochtend "ritueel" de laatste BV gegeven(arme R heeft er met veel moeite nog een paar druppels uitgekregen) en ook de laatste ingevroren BV met de fles gegeven dus dat was het dan. Vandaag is hij precies 7 maanden, leek me wel een goed moment. Presteerde hij het wel om de laatste slok in de fles te laten zitten...vreemd hoor. Alsof hij wilde zeggen; mama JIJ moet er echt een einde aan maken en de laatse slok weggooien, ofzo. Vast vergezocht, maar goed.
Kan ik ook al zo emotioneel van worden.
Lara ik hoop op een goede nacht voor je!
Kan weer zonder zorgen: vanochtend "ritueel" de laatste BV gegeven(arme R heeft er met veel moeite nog een paar druppels uitgekregen) en ook de laatste ingevroren BV met de fles gegeven dus dat was het dan. Vandaag is hij precies 7 maanden, leek me wel een goed moment. Presteerde hij het wel om de laatste slok in de fles te laten zitten...vreemd hoor. Alsof hij wilde zeggen; mama JIJ moet er echt een einde aan maken en de laatse slok weggooien, ofzo. Vast vergezocht, maar goed.
Kan ik ook al zo emotioneel van worden.
Lara ik hoop op een goede nacht voor je!