3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
donderdag 2 september 2010 om 08:22
donderdag 2 september 2010 om 09:13
Mogguh!
Minigravin weer huilend achter gelaten op school. Zo vervelend, voor haar en voor mij. Ze gaat er supervrolijk en met veel zin naar toe maar als ze eenmaal afscheid moet nemen van me dan komen de tranen. Verdikkeme, ik vrees dat het tot in groep 6 gaat duren.......
Leuk pakketjes krijgen IBI. Heb je lekker geslapen? Kon je je hersens even stop zetten?
DVD van Klaas Vaak is dat met de zandtovenaar? Dat is zo ontspannend om naar te kijken joh.
Zit moed te verzamelen om mijn ramen te zemen. Geen zin maar moet wel gebeuren.
Minigravin weer huilend achter gelaten op school. Zo vervelend, voor haar en voor mij. Ze gaat er supervrolijk en met veel zin naar toe maar als ze eenmaal afscheid moet nemen van me dan komen de tranen. Verdikkeme, ik vrees dat het tot in groep 6 gaat duren.......
Leuk pakketjes krijgen IBI. Heb je lekker geslapen? Kon je je hersens even stop zetten?
DVD van Klaas Vaak is dat met de zandtovenaar? Dat is zo ontspannend om naar te kijken joh.
Zit moed te verzamelen om mijn ramen te zemen. Geen zin maar moet wel gebeuren.
donderdag 2 september 2010 om 13:03
Ik was werken tot hih belde in tranen. Hoofdpijn heeft hoogtepunt bereikt ben er direct naar toe gegaan. Hij ligt te gillen niet normaal meer kronkelt zo erg in bed van de pijn dat we de bedbescherning omhoog hebben gedaan om te voorkomen dat hij eruit valt heeft ook overgegeven echt zelfs het erbij zitten wens je je ergste vijand niet toe