Welke rechter?
woensdag 1 september 2010 om 15:27
woensdag 1 september 2010 om 15:30
Ik hoop dat ik zo bericht krijg over de afloop. maar ik vrees dat ik het e.e.a. op de site van de rechtbank moet zoeken.
Ik hoop iig dat ze het ettertje goed de schrik aan jagen.
Nog meer dan ik al gedaan had.
De sufferd heeft nog steeds z'n hyves openbaar.
Ik denk niet dat ie he e.e.a. aan zijn pappie en mammie verteld heeft.
Ik hoop iig dat ze het ettertje goed de schrik aan jagen.
Nog meer dan ik al gedaan had.
De sufferd heeft nog steeds z'n hyves openbaar.
Ik denk niet dat ie he e.e.a. aan zijn pappie en mammie verteld heeft.
woensdag 1 september 2010 om 15:39
quote:Maja82 schreef op 01 september 2010 @ 15:30:
Ik hoop dat ik zo bericht krijg over de afloop. maar ik vrees dat ik het e.e.a. op de site van de rechtbank moet zoeken.
Op de site zal je weinig vinden. Niet alle uitspraken worden gepubliceerd, eigenlijk alleen de grotere zaken of de zaken waar juridisch iets mee is. Het beste kan je er zelf even achteraan bellen. Waarschijnlijk is er wel iets van een slachtofferinformatieloket waar je het kan vragen. Heb je je gevoegd als benadeelde partij? Dan zou je bericht moeten krijgen als je hebt aangegeven op de hoogte gehouden te willen worden.
Op de site zal je weinig vinden. Niet alle uitspraken worden gepubliceerd, eigenlijk alleen de grotere zaken of de zaken waar juridisch iets mee is. Het beste kan je er zelf even achteraan bellen. Waarschijnlijk is er wel iets van een slachtofferinformatieloket waar je het kan vragen. Heb je je gevoegd als benadeelde partij? Dan zou je bericht moeten krijgen als je hebt aangegeven op de hoogte gehouden te willen worden.
woensdag 1 september 2010 om 15:41
quote:Dhelia schreef op 01 september 2010 @ 15:39:
[...]
Heb je je gevoegd als benadeelde partij? Dan zou je bericht moeten krijgen als je hebt aangegeven op de hoogte gehouden te willen worden.
Ik heb wel zo'n formulier ingevuld dat ik op de hoogte gehouden wil worden. En ik heb om een schadevergoeding gevraagd. (slot en met de auto gemaakte km)
Ik ben gewoon nieuwschierig en ik wil dat dat eikeltje goed schrikt
[...]
Heb je je gevoegd als benadeelde partij? Dan zou je bericht moeten krijgen als je hebt aangegeven op de hoogte gehouden te willen worden.
Ik heb wel zo'n formulier ingevuld dat ik op de hoogte gehouden wil worden. En ik heb om een schadevergoeding gevraagd. (slot en met de auto gemaakte km)
Ik ben gewoon nieuwschierig en ik wil dat dat eikeltje goed schrikt

woensdag 1 september 2010 om 16:01

woensdag 1 september 2010 om 19:44
Als je de uitspraak wilt weten kun je gewoon na de zitting de griffie van de rechtbank bellen of het slachtofferloket van het parket. Zorg wel dat je een parketnummer of naam van verdachte hebt anders is het lastig zoeken. Zo te lezen heb je je gevoegd als benadeelde, dan krijg je als het goed is vanzelf bericht maar dat kan wel even duren, zeker als de verdachte in hoger beroep gaat.