3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Ah lekker Friezzz.... ik pik een broodje mee



Ik vanavond, maar omdat ik uitzendkracht ben kan ik toch gewoon mn uurtjes schrijven? Toch?
Alle reacties Link kopieren
Vind ik wel, Bi.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga me klaar maken voor het werk.



Tot vanavond!
Werkse Friezzz!!



Ik nog mn bakkie opdrinken, peukie oproken en om 07.35 sharp richting auto!
Alle reacties Link kopieren
Haha...



Goedemorgen!



Lekker ontbijtje.. neem een sapje voor de vitamines

8.20 sharp in de auto naar school... Mini droppen en dan door naar... goh verrassend sportschool
Alle reacties Link kopieren
Fijne dag allemaal!



Ik ga vandaag met lief wat klusjes (achterstallig)doen ook fijn!
Goedemorgen!



Ik ga zo douchen me aankleden en aan het werk. Daarna door naar HIH.



Verwacht vrij veel pakjes/post. Een dvd van klaas vaak gekregen van de Efteling nav. een klacht, mijn cursus drukpunten massage en 2 boeken gekocht via marktplaats. Hoop dat er vanavond wat ligt als ik thuis kom.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh!



Minigravin weer huilend achter gelaten op school. Zo vervelend, voor haar en voor mij. Ze gaat er supervrolijk en met veel zin naar toe maar als ze eenmaal afscheid moet nemen van me dan komen de tranen. Verdikkeme, ik vrees dat het tot in groep 6 gaat duren.......



Leuk pakketjes krijgen IBI. Heb je lekker geslapen? Kon je je hersens even stop zetten?

DVD van Klaas Vaak is dat met de zandtovenaar? Dat is zo ontspannend om naar te kijken joh.



Zit moed te verzamelen om mijn ramen te zemen. Geen zin maar moet wel gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vandaag ruig shoppen in Duitsland. Ik meld me wel (of niet als ik onder de aankopen bezweken ben) als ik wieder zuruck ben. Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Hola!



Niks te melden maar wilde toch ff gedag zeggen
Ik was werken tot hih belde in tranen. Hoofdpijn heeft hoogtepunt bereikt ben er direct naar toe gegaan. Hij ligt te gillen niet normaal meer kronkelt zo erg in bed van de pijn dat we de bedbescherning omhoog hebben gedaan om te voorkomen dat hij eruit valt heeft ook overgegeven echt zelfs het erbij zitten wens je je ergste vijand niet toe
Sjemig Ikbenik, wat een narigheid!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ieb.. Ben er ff stil van zeg.. Hopelijk gaat het snel weer wat beter
Verlaagde hartslag en verlaagde temp Jezus meiden straks raak ik hem kwijt extra controles
IBi
Och Ibi wijffie, wat een zorgen toch. Houdt het koppie er ff bij mop! Niet in paniek raken.

Wij denken aan jullie hier.

Alle reacties Link kopieren
Ibi, meid toch wat een ellende!

Weet niet of het helpt, maar stuur je lichte gedachten toe.

En denk aan jou en HIH
Alle reacties Link kopieren
vandaag weer zware dag op werk zeg.

Ook het filmen nabesproken, ik geloof niet dat ik nog een zinnige bijdrage heb geleverd zo moe ben ik.



Nu hier thuis maar eens aan de slag.

opgeruimd huis, opgeruimd hoofd.
Alle reacties Link kopieren
dag lieve meisjes, ik meld me morgen weer!

Liefs voor iedereen en een voor IBI!
Alle reacties Link kopieren
nou vooruit, nog even 4 op een egel in de gloria
Zie mijn topic
IB Ik zit hier te vloeken en in tranen ,stopt het dan nooit. heel, heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Jezus IBI
Alle reacties Link kopieren
jesus Ieb, ik heb er geen woorden voor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
voor de rest, middag (goeie lijkt me even niet op zijn plaats )
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven