Zo lekker, moet altijd in 1 keer op....

03-09-2010 13:46 143 berichten
dat heb ik met zachte noga, van die brokjes in pastel kleurtjes... oooo zalig!

Dus koop het niet te vaak, of eigenlijk zelden, maar als ik ongegeneerd kon snoepen en niet aan tanden of lijn hoefde denken dan wist ik het wel!

En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Bramladage is gewoon de lekkerste patat echt ik heb veel geprobeerd maar Bram overtreft, okee In belgie vind ik de patat ook lekker maar dat komt bovenal door de mayonaise die is anders daar, of moet ik friet zeggen i.p.v. patat ?
oooh en pindaknabbels! die zijn ook goddelijk!!

Wel jammer dat ze van 35ct naar 65ct zijn gegaan! 't gaat mij niet echt om het geld, meer om het principe, dat is bijna dubbel zo duur ineens!
quote:girlxxx schreef op 03 september 2010 @ 15:20:

Bramladage is gewoon de lekkerste patat echt ik heb veel geprobeerd maar Bram overtreft, okee In belgie vind ik de patat ook lekker maar dat komt bovenal door de mayonaise die is anders daar, of moet ik friet zeggen i.p.v. patat ?lol we zitten hier toch niet op fok
Patat? geef mij dan maar RAS patat - met pinda saus.
Salmiakkogels, vooral als je die hele voorraad salmiak in één keer in je mond krijgt...alsof je speekselklieren slaags raken!
quote:annanananas schreef op 03 september 2010 @ 15:22:

[...]

lol we zitten hier toch niet op fok Nee ik zit niet op fok, nog nooit gepost of aangemeld maar wel leuk hihi Bram rulezzzzzz
Ik heb altijd veel verschillende verslavingen: soms is het ijs, nu is het griekse yoghurt maar dan alleen die van de ah en dan de goedkoopste omdat die het lekkerst is. Soms zijn het chocolade repen, soms bounty's. Maar ben na mijn break up zoveel aangekomen (3 kilo ) en moet over 2 weken op vakantie, dus ben nu zwaar aan het minderen helaas. Zodat ik daar weer lekker kan eten.
Ohh...door dit topic heb ik zo'n zin in Bram Ladage :(
Celebrations

Biscuitjes

Een zak(je) zoutjes/nootjes/chips of zo iet. (dat deel ik dan wel met anderen, bv voor de TV)

En ik de volgende ochtend steeds weer balen dat ik nog steeds niets afgevallen ben
owww ik was die rafaelo balletjes vergeten...ga ze morgen meteen halen...die hele doos gaat op...lekkerrrr
Vissticks.

Ik bak ze altijd alle 15, ik kan er geen een in het pak laten zitten.
Chips, vrijwel alle soorten.

Die kokosballetjes inderdaad. Hopen dat de taart ervan volgende week net zo lekker is.

Patat met, sate, speciaal is ook geweldig om in een keer weg te eten.
Toastjes roombrie... En dan moet de fles wijn die erbij hoort ook op :-)
Paque heb je ook de Tony's hazelnoot geprobeerd? Hoe is die?

DGS, Bram zit ook in Den Haag vlakbij de Tweede Kamer
Chips!

-Bolognese

-paprika

Salmiakkogels, white crisp chocola, salmiak kattekoppen, chocola gevuld met caramel, chocola gevuld met advocaat, oude kaas met mosterd, spekjes, cakerol met aardbeiensaus, mokkastam, hazelnootgebak, bosche bol...

Oh waarom is alle lekkers toch zo slecht!
anoniem_110857 wijzigde dit bericht op 03-09-2010 18:33
Reden: Aanvulling..omg krijg treeeek!!!
% gewijzigd
chocolade en drop en zoute haring mmmmmmmmmmmmm

maar nog blijer wordt ik van een lekker stukje metworst,degene uit het noorden van het land weten wel wat ik bedoel.

trouwens ik word altijd gelukkig van eten.
Melocakes

Scholiertje

*Mjum*
Oh ja melocakes echt heerlijk.

Je hebt me op een idee gebracht en ga ze zo halen.
quote:Barbie03 schreef op 03 september 2010 @ 15:23:

Patat? geef mij dan maar RAS patat - met pinda saus.

Ik heb vorige week voor het eerst ras-patat uitgeprobeerd, maar ik vond het echt niet lekker.

Patat is mijn lievelingseten. Ook al krijg ik een bakje niet helemaal leeg.
quote:floreat schreef op 03 september 2010 @ 17:05:

owww ik was die rafaelo balletjes vergeten...ga ze morgen meteen halen...die hele doos gaat op...lekkerrrrZijn die lekker? Ik zie ze altijd staan maar kan me er niks bij voorstellen...
Waar ik me helemaal lens aan kan eten is droge Maria-biscuitjes, besmeerd met roomboter en dan in de hagelslag dippen.

OF..... Koggetjes (= Hema koekjes), salmiaklollies, fudges, gesuikerde spekken (ruit, geel/roze), Haribo beertjes, plakken Leerdammer kaas uit het vuistje, Digestive koekjes met melkchocolade, brokken oude kaas met dille-saus, Nacho-chips overbakken met kaas..............

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Wat is het verschil tussen patat en raspatat? *voelt zich errug blondT*
Daim repen, die hier in de buurt alleen nog maar bij de ikea te koop zijn.

Maltesers, hele zak in 1x

Kletskoppen.

Cote dor melkchocolade in de witte verpakking, waar 2 reepjes in zitten.

Optimel citroenkwark.

Heksehyl zout

Toffifee

Noga in ruitvorm, met een dun laagje chocolade eromheen

En vast nog wel meer, ik haal meestal niks, anders gaat het toch op.
quote:Hermes schreef op 03 september 2010 @ 19:17:

Wat is het verschil tussen patat en raspatat? *voelt zich errug blondT*Raspatat is aardappelpuree in frietjesvorm wat daarna gefrituurd wordt. Errrg lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven