F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
WAs je aangenomen dan Travis? Al wat gehoord van uitzendbureau?

Cees, leuk dat feestje geslaagd was! Das altijd prettig toch? Morgen verjaarsvisite nog?

Hier een iets mindere nacht, met af en toe borstweigeren. UIteindelijk wel toch nog wel gedronken, maar m'n borsten vonden dat wel wat minder. Maar goed, het moet nog even afgestemd worden natuurlijk. Trinidad drinkt overigens wel anders dan middelste, apart eigenlijk. Ze drinkt veel effectiever dan ik me van middelste kan herinneren.

Nu even relaxen, 't wereldje is wel lekker klein zo met alleen je slaapkamer...
Tieg, fijn dat je zo aan het genieten bent. Borstweigeren is dan weer niet fijn. Trinidad (echt leuke naam) snapt nu natuurlijk al dat ze het beste snel kan drinken want er zijn er nog 2 die aandacht willen.

Cees, fijn dat je feestje geslaagd was. Waarom hing je eigenlijk kotsend boven de pot (ik snap dat in bed kotsen nog minder leuk is).

Hier is de commode weg, ben er wel een beetje emotioneel van, is toch niet helemaal leuk eigenlijk omdat ik er ook niet over uit ben of het nu klaar is voor ons(voor mij dan, man is er eigenlijk wel klaar mee)
at mij hielp Nic, is dat mocht er toch een derde komen, er nog altijd mp is... weer mooi excuus om 'nieuwe" spullen te scoren..
quote:casey schreef op 04 september 2010 @ 17:52:

at mij hielp Nic, is dat mocht er toch een derde komen, er nog altijd mp is... weer mooi excuus om 'nieuwe" spullen te scoren..Dat is zo Cees, maar vind het toch anders. Komt vooral ook omdat we hadden bedacht dat de commode in zijn geheel te groot was om te bewaren maar uit elkaar bleek er weinig over en dan was er nog wel een plekje voor geweest.

Mijn kinderwagen verkopen zou ik denk ik minder moeite mee hebben. Heb ook zo een beetje het gevoel dat de kans op een derde meteen bijna nul is.

Ach ja, we zien nog wel.

Iedereen een leuk weekend gehad?

Tieg, was oudste blij dat hij naar school mocht om te vertellen over Trinidad?

Heb helemaal geen zin deze week. Heb vanaf nu elke dag en avond wel iets tot aan volgende week dinsdag (en begon afgelopen zaterdag al). En dan zijn de weersvoorspellingen ook nog prut. Blegh.

Wil voor man ook nog een mooi sieraad hebben voor vrijdag (onze trouwdag) maar zou niet weten wanneer ik dat moet regelen.

Kon online tot nu toe ook nog niets vinden (hij is wel kieskeurig dus dat maakt het ook niet makkelijker).

Tim zei gisteren heel spontaan toen ik vertelde dat het vrijdag een jaar geleden is dat we getrouwd zijn;"Dan krijg je van mij een bloem". Kreeg er ook een hele lieve blik en een knuffel bij. Toen had ik een zakdoek nodig hoor.
Wat kunnen ze dan lief uit de hoek komen he Nico!

Nemo zei gister: Ik ben zó verliefd op jou dat ik ervan in mijn broek pis.

(Hij weet dat hij geen pis mag zeggen dus gebruikt hij het op deze manier zodat ik niet boos word, slimpie).

Ik krijg vandaag te horen of ik de ene baan via uzb heb. Zit onder de eczeem, vannacht helemaal niet geslapen, hij gaat weer lekker.

Trinidad het weekend lekker doorgekomen?
Ik zal voor je duimen! Hoop echt dat je de baan krijgt, dan heb je niet voor niets helemaal niet geslapen.

Slimme kids hoor, Tim heeft het hele weekend lopen sjansen. Toen ik hem vroeg of hij iets van mij nodig had zei hij: ja een kusje. Droppie.
Hoe is het eigenlijk met zijn been? Weer helemaal in orde?
Spannend Vis!!

Sil zet nu steeds zo'n aanstellerig toontje op als ie zgn zielig is.

Ging ie me vorige week bijten en toen zei ik auwauwww. Zegt hij doodleuk: Niet zo piepen mama.........
Ja zie en merk je helemaal niets meer aan. Sinds vorig jaar november is hij weer de oude (lichamelijk). In zijn koppie heeft het nog wat langer geduurd want hij was een tijdje nog wel bang als hij hard gevallen was. Dan was het vaak paniek omdat hij bang was dat zijn been gebroken zou zijn.

Ook daar merk ik nu niets meer van.

Hij is alleen ietsje smaller geworden omdat hij in die tijd best wel afgevallen was. Zijn benen zijn toen met name dunner geworden en dat is zo gebleven. Hij is nu niet mager hoor, mooi in verhouding.
Das mooi Nic, dat het voor hem verleden tijd is!

Hier weer bijna bij na al die drukte vanaf dinsdag. Ik ben blij dat ik dr vanaf ben voor een jaar!! Is het bij jou ook leuke drukte dan Nic?

Merk nu lichamelijk erg dat ik stress heb gehad, wat er nu uitkomt.

Heb makkelijk klupje vandaag, hopelijk blijft t zo (kan: baby bijkomen vanmiddag en die blijft dan met broertje tot 18:30, nee zeggen is nog steeds lastig )

Al nieuws Travis???
Enenenenenen Travis? Ik duim voor je hoor!

al weer een jaar getrouwd Nic? Wat gaat dat snel! Tjeempie...

Cees, gewoon doen hoor! Of gaat de teller na 18.00 uur extra lopen? Dan kan het wel lekker zijn natuurlijk... fijn ook dat je helemaal bij bent weer.

Hier gaat het allemaal redelijk soepeltjes, hoewel Trinidad soms wat vaker de borst wil hebben dan ik verwacht... Ze heeft soms aan twee borsten gewoon niet genoeg, en blijft dan pruttelen. En na een derde vind ik het vaak wel weer genoeg Vanmorgen heeft ze het uiteindelijk dus uitgehouden van 6 tot 9 uur met pruttelen, waarbij ik dus tot bijna kwart voor 8 (met even pauze tussendoor ) gevoed heb, en daarna m'n pink maar gegeven heb. Toen heeft ze even een half uurtje gedut, ik douchen, en heeft ze uiteindelijk om 10 uur weer een voeding gekregen. Om vervolgens dus in diepe slaap te vallen, tot nu zo'n beetje. Dus een heerlijk ritme

Geen idee hoe oudste het vond, wat ik begreep van man was de assertiviteit van van het weekend weer ver te zoeken vanmorgen in de kring. Maar ik ben benieuwd wat hij te vertellen heeft.

Oh, baby wakker Voedertijd!
Het gaat dus allemaal goed Tieg? Ben je zelf ook alweer helemaal mobiel of blijf je gewoon lekker in je bed liggen nog? Geen slecht idee hoor Is kraamzorg al weg? En man paar dagen vrij?

Vis al wat gehoord? Lachen die Nemo zeg, bijdehand.

Cees, feestje geslaagd dus, al het eten op? Kwam toch niet van het eten dat je boven de pot hing snachts?

Ben ziek thuis gebleven vandaag. Hele vorige week was ik ook al niet lekker, grieperig, overal pijn. Wordt maar niet beter ook dus bedacht dat het waarschijnlijk toch beter is om dan paar daagjes in bed te gaan liggen. Heerlijk geslapen tot 12 uur vanochtend Voel me wel nogsteeds hetzelfde trouwens, dat is wel jammer. Lijnen gaat wel altijd heel goed als ik ziek ben, dat is dan weer positief.
Nog geen nieuws helaas. Loop mezelf op te vreten hier.

Klinkt als een echte verse baby

Nemo staat nu te jokken voor de spiegel. Hij ziet geen blauwe streep en ik wel, gek he.

Beterschap Lautje
En Vis... nog steeds niks.. Ik ben voor je aan het duimen... Die Nemo.. M heeft daar ook een handje van tegenwoordig.

Beterschap Lau .. Ziek maar lekker uit!!

Cees, nog ballen gevonden. en het klinkt als een geslaagd feestje..

Tieg, Trindad klinkt als een ideale baby. Ik hoop dat dat lekker zo blijft voor je, heerlijk!! Geniet ervan!!

Nic, beetje rustig aan doen, hoor ... Anders loop je je zelf nog voorbij. Zijn het wel leuke dingen die je de hele week moet doen??

Hier ook weer aan het werk en had vanmorgen ook niet zo'n zin. Niet dat ik het werk niet leuk vindt, maar mijn bed lag zo lekker . En gisteren nog laat naar 24 gekeken dus kort nachtje (lig er altijd vroeg in ). Nog een uurtje en dan richting huis!!!
Werd net gebeld, ze kan niet kiezen...
enenenen??
ow...
in andere omstandigheden kon je zeggen graag of helemaal niet", maar is nu wat lastig...
Zit echt keihard te janken nu.
Ach Vis Ze kon uiteindelijk wel kiezen dus?
of weet je nu nog niks?
Heb je hem wel of niet ?
Vish, janken van blijdschap?

Tieg, het is mij nooit opgevallen dat je 3 borsten hebt

Zou het ook wel erg knap vinden als je nu al een ritme had hoor. Bij Floor kwam dat pas na 3 maanden ofzo.

Lau, ziek zijnis niet fijn (hooguit voor de lijn dan). Even een paar dagen bijtanken.

Tjonge alweer de bel (Tim).

Heb trouwens ook wel leuke dingen hoor, de meeste eigenlijk. Vandaag begint mijn studie weer (en misschien nog sporten). Morgen ben ik wel thuis maar moet er ee nieuwsbrief in elkaar gedraaid worden. Woensdag opa jarig, donderdag feestje, vrijdag uit eten vanwege trouwdag, zaterdag familiedag, zondag bezoek en verjaardag.

Is vooral veel in 1 week. Moet ook nog ergens deze week studeren maar dat zal wel op de wc moeten
Nee ik weet nog niks.
jeetje wat een spanning zo, niet echt bevorderlijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven