*187* Bar Too Much *187*
vrijdag 3 september 2010 om 23:07
quote:Jonari schreef op 03 september 2010 @ 23:03:
Ach lieve Bloes, heb echt bewondering voor je. Je doet het zo goed!
Zit ik hier met mn flauwekul verhalen....
Als je een keer de zee wilt zien. Je bent van harte welkom hoor.
Niks flauwekulverhalen, jo!
En ik weet dat ik van harte welkom ben, daar ligt het niet aan joh!
Zat je gewoon te stangen, bedoelde daar toch niks mee, gekkie! kiss
Ach lieve Bloes, heb echt bewondering voor je. Je doet het zo goed!
Zit ik hier met mn flauwekul verhalen....
Als je een keer de zee wilt zien. Je bent van harte welkom hoor.
Niks flauwekulverhalen, jo!
En ik weet dat ik van harte welkom ben, daar ligt het niet aan joh!
Zat je gewoon te stangen, bedoelde daar toch niks mee, gekkie! kiss
zondag 5 september 2010 om 00:42
zondag 5 september 2010 om 10:23
Fijn dat jullie ondanks het snertweer toch kunnen genieten!
Hier is de herfst echt in aantocht hoor!
De zon schijnt wel, temp 's nachts daalt al tegen de 6 graden, de blaadjes aan de boen verkleuren al en de eerste eikeltjes zijn al aan het vallen...
De temp zal niet echt meer boven de 20 uitkomen...
Ga een paar tosti's maken en vanmiddag aan de borrel bij een collega van de ijsbaan. Laatste terugkomdag voor het nieuwe seizoen begint....
Wat zijn cicades btw? * Ben beetje blond? *
Hier is de herfst echt in aantocht hoor!
De zon schijnt wel, temp 's nachts daalt al tegen de 6 graden, de blaadjes aan de boen verkleuren al en de eerste eikeltjes zijn al aan het vallen...
De temp zal niet echt meer boven de 20 uitkomen...
Ga een paar tosti's maken en vanmiddag aan de borrel bij een collega van de ijsbaan. Laatste terugkomdag voor het nieuwe seizoen begint....
Wat zijn cicades btw? * Ben beetje blond? *
zondag 5 september 2010 om 15:48
Cicades zijn die beesten die zo piepen/ratelen in de bomen in warmere streken. Je zou denken dat dat krekels zijn, maar ze zien eruit als enorme bromvliegen. Ik hoor er nu trouwens wel een paar, maar niet zoveel als thuis.
Hier begint de herfst ook. Er zijn al paddestoelen en gisteren heb ik een zwarte eekhoorn gefotografeerd met een flinke bos eikels in zijn bek. Het is nu een paar dagen frisser -17 graden- maar morgen wordt het weer 25+.
Gelukkig is het wel weer droog. De kinderen slapen uit en wij zitten met koffie en champagne in de ochtendzon We zijn deze week 25 jaar samen en vandaag 12 jaar getrouwd.
Hier begint de herfst ook. Er zijn al paddestoelen en gisteren heb ik een zwarte eekhoorn gefotografeerd met een flinke bos eikels in zijn bek. Het is nu een paar dagen frisser -17 graden- maar morgen wordt het weer 25+.
Gelukkig is het wel weer droog. De kinderen slapen uit en wij zitten met koffie en champagne in de ochtendzon We zijn deze week 25 jaar samen en vandaag 12 jaar getrouwd.