Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Zou pinkelbaby er al zijn ? Trouwens ik heb tiegerbaby gezien .... Ahhhhhhh zo kersvers. Is het niet leuk dat je op ons forum geboortes in veelvoud meemaakt ? Ik had niet kunnen bedenken van te voren hoe speciaal dat eigenlijk is, dat je ook echt zo er naar uitkijkt en meegeniet/leeft.

Ehm mijn vooroordeel over internet teruggeschroefd. Ook mn kinderen leren dan dat internet niet alleen kommer en kwel is. Dviool vind het ook reuze interessant dat ik de vivameiden heb
Hoi Uma! Ik word ook altijd zo moe van vakantie
Meld! Hier alles nog in de buik,wel enorm laag,kan niet normaal lopen zeg. Gyn waarschuwde nog dat het kon zijn dat ik ineens een baby tussen mn benen zou voelen,zonder echte wee. Dit omdat ik al zoveel voorwerk doe en ze niet weten hoeveel ontsluiting ik nu al heb. Dit checken ze niet meer ivm infectiegevaar en prikkeling. Hmm..dat vind ik weer een spannend verhaal. Nu mag ik lopen, ben ik bang dat er straks zo een kind tussen mn benen hangt!

Ik kan helaas niet op de vivahyves met mn blackberry volgens mij. Heb wel hyves,maar zie geen groepen. Jammer,want ik wil oviool ook wel zien groeien:)

Uma naar Kijkduin geweest? Heerlijk! Zal lekker weer geweest zijn of niet? Ik zie iig veel zon hier door de ramen,ook gisteren.
Spannend pinkel! We wachten op nieuws...

Leuk tiegerbaby-plaatjes, ik ga zo kijken. en ik ben het helemaal eens Viool, het is speciaal zo'n topic!

Lmeisje heeft vanmorgen voor het eerst geoefend met een flesje. Ik had ong 80 ml gekolfd, ze kreeg het zo, direct nog warm in het flesje. Ze keek eventjes gek: hé wat een rare speen, wat moet ik hiermee?? Maar al snel begon ze te drinken en dronk ze rustig het hele flesje leeg. Daarna heeft ze nog even wat na-gedronken bij mij aan de borst. Ging echt goed gelukkig. De jongens vonden het kolven trouwens errug interessant

Amalia hoe gaan de avonden en nachten met A?
Waar staan die plaatjes van Tieger-baby Viool? Kan ze niet vinden...
Sardegna, fijn dat het flesje goed ging. Hier klokt A dat zo naar binnen en daarna huilen want dan zit ze wel vol maar heeft het nog niet door .

de nachten gaan nog niet goed . Ze komt iig 1x. Maar het gekke is dat ze niet echt honger heeft. Ze zit echt te slikken en verslikken. Maar omdat het rond 3, 4 uur is, is het wel 6 uur na de laatste voeding. Zo gek. Haar hoofdeinde ligt al hoger. En vanmorgen vroeg kwam ze ook, wil ik haarterugleggen, spuit het zohaar neus en mond uit! Ze zit dus echt vol vol. Wat het is weet ik niet.over 2 weken maar eens op het cb vragen.

Stom dat mijn iPhone nou weer niet de foto's op Hyves zet . Ik zal m eens synchroniseren, mss helpt dat. Want ik wil naast die prachtige plaatjes van Ootje mijn prinsesje natuurlijk ook laten zien!

Oja, grappig: ik had van,iddag een feestje en daar was een baby 2 weken ouder dan A, hun 1e. Ouders waren maar druk enzo. De moeder keek in de wagen waar A (toevallig hoor . ) te zoet in lag te kraaien en zei vol bewondering: jee, wat ligt vrolijk in de wagen...

Nouja, volgens mij waren ze beiden zoet maar ben je gewoon een stuk relaxter met een 3e dan een 1e. Grappig.
he wat balen zeg amalia dat de nachten nog zo slecht gaan, spuugt ze overdag niet zoveel?

En inderdaad met een eerste ben je veel drukker he, die 3de doe je er echt 'bij'. En zijn ook meestal makkelijke kinderen. (raar he eigenlijk)

Zo nu even mijn frustratie van me afschrijven, vandaag waren we op het strand, J zat lekker in de wandelwagen, er komt een kindje op hem afrennen en roept kijk papa een baby! Die vader kijkt naar J en zegt nee hoor dat is geen baby meer!

Dat daar is wel een baby, wijst naar een kindje wat wel kleiner was en geen haar maar al wel kon kruipen enzo dus duidelijk ouder. Ik heb me in kunnen houden maar hallo mijn baby is ook nog echt een baby hoor!!!! Ook al is hij wat groter en heeft hij een enorme bos haar.... snif. Man moest er om lachen (omdat ik altijd roep het is mijn baby ik wil het liefst alles zelf doen) ik vond het niet leuk!!!
trouwens ook grappig dat je bij de eerste de 'baby' zowat groot kijkt en dat bij de 3de je zo graag wil dat hij baby blijft!

pinkeltje vind het wel echt leuk dat je live verslag uit brengt! hopelijk wel snel met baby op de arm! Echt spannend hoor is je man de hele tijd bij je?

Ik heb net hele gave foto's van J gemaakt zal ze zo op hyves zetten.
Hi hi, nee hoor RW, de 2e was echt mijn baby en deze mag juist wel groot worden . Hoewel ik ook enorm geniet nu natuurlijk. Maar ik ben zo benieuwd naar hoe ze eruit gast zien. En ik wil leuke laarsjes kopen, jurkjes, vlechtjes in haar haar doen en samen hand in hand lopen.

Mama en meisje
@sardegna ik heb via hyves gespiekt bij de foto s van haar tiegerbaby

@rw wat een grappig nee ik moet zeggen niet grappig verhaal v die gekke meneer dat j geen baby is!! Ik zie jou al helemaal voor me, verontwaardigd !! Wat bedoel je dat jij alles met j wil doen ? Ben je een tijger roze wolk

ik mag alles doen niet erg... Man deed vandaag een overslageimpertje aan en riep om mij: dat rompertje is vrouwenlogica !!

En dat ze hard ging huilen vond hij niks.

Vinden jullie ookal je baby zo makkelijk, oviool is ook echt een schat van een baby en gewoonweg zooo makkelijk !

En amalia ik herken die nieuwsgierigheid naar hoe ze zal worden maaaar ik geniet ook zo van babytijd.

Gewoon zo mooi dat ik idd echt nog niet toe was aan alleen grote kinderen. Dat heb ik goed gevoeld bijmijzelf

pinkeltje is nu echt heeeel dichtbij he !!

Ik ben zo benieuwd of de kleine nu nog spontaan komt !
Uma bijgekomen van vakantie ???
Pfff blijf maar opruimen en afwassen en wassen draaien! Mn man zegt gewoon om 8 uur ik ga slapen maar ik blijf gaan. We zouden nml vandaag alles samen opruimen enzo niks van gekomen. Fijne dag samen gehad, gewoon huiselijk maar echt opgeschoten was ik niet dus moest ik verder van mezelf

nu ben ik te moe om te douchen wat ik ook moet hoor ...

Ik ga zo naast man liggen ...

Voor uurtje tot o komt

de jongens spelen zo leuk joh sinds nieuwe indeling huis : lego blokken voetbal van alles. Geen tv ( nu 1 piepklein tvtje sinds paar dagen) wonderlijk !!!! Echt ik geniet hier zo van
spelende kinderen zijn top!

ja ik ben een tijger roze wolk!!! Ik kan het nu wel goed uit handen geven dat mijn moeder en schoonouders 1 keer in de wk oppassen als ik moet werken maar verder doe ik het liefst alles zelluf.

huh ik hoor baby?????
Rw: wat een stomme man;) je hebt echt wel een baby hoor!

Hier nog weinig nieuws,kind duwt wel lekker onderin,maar verder niks. Kunnen we hopelijk nog een lekker nachtje slapen! Ik krijg er steeds meer zin in om ons mannetje te ontmoeten...ga nu lekker tandenpoetsen en morgen weer een dag!
Goedemorgen! Alles zit er nog in hier:) Mn buurvrouw zou vanochtend ingeleid worden,maar gisteravond om 23u kreeg ze weeen. Zo grappig, het is haar eerste en ze vroeg al aan mij of dat wat ze voelde weeen konden zijn. Ik zei 'bel maar,want volgens mij ben je begonnen'. En dat is weer de ervaring die ik met me meedraag;) Nu lig ik dus weer alleen op de kamer. Nog maar 1 nachtje!! Ik vind het wel spannend worden. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet, hoe de bevalling gaat,stiekem zie ik ook op tegen de pijn en hoop dat die bevalling wel net zo snel gaat als bij de vorigen...etc etc.

Ga maar lekker rustig aan doen vandaag,dan heb ik morgen genoeg energie!
Pinkeltje wie weet komt het alsnog en anders... Je baby morgenavond in handen
Spannend Pinkel .

Boehoe, mijn meisje blijft rond 3 uur komen (niet zo erg hoor) en om half zeven wel zo erg...

Ben gisteren om half tien naar bed gegaan maar toen kon ik weer niet slapen, grrr. En ik weet dat ze geen honger heeft, dat is het ergste, maarja laten huilen is niet mijn stijl...

Genoeg gemopperd . Nieuwe schoonmaakster komt vandaag, heerlijk. En ze strijkt oom en ze is weg van de kinderen. Heerlijk. Nou hoop ik dat ze nog goed schoonmaakt ook ha ha.
quote:amalia schreef op 05 september 2010 @ 20:06:

Hoewel ik ook enorm geniet nu natuurlijk. Maar ik ben zo benieuwd naar hoe ze eruit gast zien. En ik wil leuke laarsjes kopen, jurkjes, vlechtjes in haar haar doen en samen hand in hand lopen.

Mama en meisje

Hier is mijn gevoel precies zo Amalia...

Lmeisje varieert nog steeds met de nachten, ze deed er weer een paar op rij van 11 tot half 6, maar vannacht was het weer half 5. Nou ja, ik vind die nachtvoedingen niet zo erg, wel knus ook. En ze gaat daarna weer lekker slapen dus dat is prima. Maar dan is na 7 uur pas weer wakker worden wel lekker voor je nachtrust.

Pinkeltje lekker rustig dagje ervan maken vandaag, verstandig. En dan morgen heerlijk je baby knuffelen!

Viool, jouw man is wel een echte man-man zo te horen (als je snapt wat ik bedoel)

Tijger roze wolk

mooi verzonnen. Ik geef ook weinig uit handen hoor. Hoeft ook niet, want vriend vindt het wel best als hij alleen maar af en toe 'aan de beurt' is. Ik ga wel weer 2-3 x per week sporten tegenwoordig, dus dan is hij even een uurtje met haar. Meestal stopt hij haar dan in de babybjorn, vinden ze allebei gezellig, en dan een beetje in de tuin rommelen ofzo.
Wat ben ik weer ontzettend huiselijk. De was hangt buiten aan de lijn te wapperen en ik heb net een maaltje snijbonen voor vanavond geoogst uit de moestuin. En m'n eerste 100 ml gekolfde melkvoorraad staat in de vriezer. Ik ben huismama en ik vind het nog leuk ook

Over kolven en flesjes enzo gesproken, koken jullie nog uit of is dat achterhaald? Ik heb het nu maar wel gedaan (nieuwe kolf) maar tegenwoordig is afwassen in een heet sopje genoeg toch? De flesjes waarin ik bewaar komen uit een tas van zolder, dus die kook ik ook maar uit, voor de zekerheid.
Ik kook uit. Maar ik kolf bijna nooit hoor. Moet het nog wel ergens vandaag doen want vanavond ga ik zingen en dan moet er wel melk zijn... Ik heb nu 1 flesje. Schiet niet op want ik weet al 3 weken dat het vanavond gaat beginnen
Ik heb een magnetronsterilisator die ik weer ga gebruiken.

Wat leuk sardegna, snijboontjes uit de tuin en je klinkt lekker huiselijk. Nee, niet saai,maar echt als een top huismoeder!

Er komen hier weer allemaal maxi-cosi's voorbij met baby's en mama's die naar huis gaan...zucht!
Nog even pinkel nog even. Dan ga jij ook met mc en baby naar huis
@amalia zou ik ook hebben! De eerste dagen als gek gekolfd en daarna niet meer en of ik t ga doen ? Weet niet ?

Zit ook met mn werk! Kom er niet uit ! Suftut

heb ook geen oppassen kom ik net achter, ieder haakt af of valt af.

Zou dan KDV worden maar moet er dan achteraan.

Amalia, ja man-man in zeker opzicht maar hij is ook wel echt n wijf hoor, sociaal blablabla en buiig emo figuur..

Dan ben ik de man..for sure

gister uit eten zit ik zowat met het hele restaurant aan tafel oefffff. Hij kent ook iedereen van buuf miep tot flip de advocaat, is altijd met iedereen bevriend en dat is zn (nep) zus en ( nep) broer. En zo grappig bijna niemand kent mij

hij is in elk geval niet de metro man of hoe heet dat. Ik vind hem in veel opzichten een man man, alleen niet een man van rust/overzicht/orde/beetje saai en gedegen enzo dat mag wel waaaaaat meer hahaha. Want zo spannend vind ik bepaalde dingen niet. Klaagmodus ? Nee hoor. Reality check
Pinkel ik ken dat, ook wekenlang iedereen zien gaan met mc naar huis heus het komt

Sardegna, ohhhh heerlijk, wat jii omschrijft daar wordt ik ook zo blij van.

Het liefst zou ik nog landelijk wonen met kruidentuin. Zag in mn tijdschrift dan mooi gedekte tafel met boerentafelkleed en lavendelcake en koekjes versierd met bloemen, onder de veranda, ohhhh dan smelt ik.

Ik zie nu dus ook jouw wasjes wapperen en je kinderen rondhuppelen en de baby met blozende wangen...

Ik was vroeger gek op joop ter heul van cissy van t marxveldt leuke vrolijke meidenboeken in de hollandse polders. Nou hopen dat we ooit zo wonen he ...

Qua kolven ik zou af en toe uitkoken maar ik spoelde met kokend water en om 2 dagen verversen met uitgekookte ? Maar ik kolfde niet voor lange tijd bij mviool. Ging uiteindelijk live voeden
Tandarts vanmiddag, gelukkig geen gaatjes en Lmeisje was lief, niet aan het huilen in de maxi cosi. Moet wel naar mondhygieniste want blijkbaar weer tandsteen.

Lmeisje heeft zo'n moeite met een slaapje later op de middag, hebben jullie babies dat ook? Uiteindelijk slaapt ze vaak een half uurtje ofzo op m'n arm, niet ideaal natuurlijk en te kort. Alleen in draagdoek, wagentje of babybjorn slaapt ze wel langer, maar met ook de jongens erbij ga ik niet altijd een uur of langer wandelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven