Full House
woensdag 9 juni 2010 om 20:21
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!
07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!
10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2
Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!
10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2
Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
zaterdag 4 september 2010 om 09:58
Oh Pinkeltje, wat wordt jouw geduld ontzettend op de proef gesteld! Maar vandaag komt 'ie, dat kan niet anders toch, nu je vliezen gebroken zijn?
Sterkte vandaag, zet 'm op en straks heb je je prachtige mini-pinkeltje eindelijk in je armen!
Leuk, A-setje bij oviooltje Ik heb Lmeisje steeds setjes van haar nichtjes aan (zwager en schoonzus hebben 2 meiden van 4 en 2, ik heb alle babyspulletjes gekregen, heel leuk). Ze heeft wel een paar nieuwe dingetjes ook, maar niet zoveel gekocht voor haar nog eigenlijk. Het 2ehands spul is allemaal nog zo leuk.
Sterkte vandaag, zet 'm op en straks heb je je prachtige mini-pinkeltje eindelijk in je armen!
Leuk, A-setje bij oviooltje Ik heb Lmeisje steeds setjes van haar nichtjes aan (zwager en schoonzus hebben 2 meiden van 4 en 2, ik heb alle babyspulletjes gekregen, heel leuk). Ze heeft wel een paar nieuwe dingetjes ook, maar niet zoveel gekocht voor haar nog eigenlijk. Het 2ehands spul is allemaal nog zo leuk.
zaterdag 4 september 2010 om 10:26
zaterdag 4 september 2010 om 10:29
Hier gaat het goed, het lijkt met mijn klachten langzamerhand wat beter te gaan en verde heb ik eindelijk contact gehad met iemand van de opleiding. Nu een mailtje de deur uit gedaan en dan hoop ik binnenkort een uitnodiging te krijgen voor een gesprek (die rond eind okt zal plaatsvinden) spannend dus!
zaterdag 4 september 2010 om 11:07
Tjee Pinkeltje, wat een spanning! Hopelijk gaat het allemaal wat soepeler vanaf nu... Je zult waarschijnlijk sowieso langer moeten blijven ter observatie nu?
5x5, wat fijn dat je je klachten wat beter onder controle hebt! Heb je nu ook al medicijnen die aangeslagen kunnen zijn? En hopelijk dat je aangenomen wordt bij de opleiding, wanneer zou je daar dan mee kunnen gaan starten?
Oviool, het is ook wel logisch ook hoor, dat zoeken naar nieuwe patronen enzo. Ik weet ook wel dat het natuurlijk te zot voor woorden is om dat meteen al te willen, want het is gewoon ook wennen voor allemaal, maar toch. Aan de andere kant krijg ik ook wel het gevoel dat m'n wereldje zo klein wordt... Beetje voeden, beetje dutten, bezoekje boven... Alles op de zelfde kamer wordt dan ook een beetje saai. Dus dan toch maar beneden eten, hoe onhandig misschien ook. Is toch wat gezelliger, en ook meteen voor de kinderen om hun ook nog wel wat aandacht te geven. Want middelste hoeft er nog niet veel van te hebben, van de jongste, of van mij. Terwijl oudste gewoon hartstikke trots is, en ook van alles wil weten. Over de bevalling, en hoe het was toen hij geboren werd, over het knippen van de navelstreng (had hij gezien op de foto), wel leuk ook.
5x5, wat fijn dat je je klachten wat beter onder controle hebt! Heb je nu ook al medicijnen die aangeslagen kunnen zijn? En hopelijk dat je aangenomen wordt bij de opleiding, wanneer zou je daar dan mee kunnen gaan starten?
Oviool, het is ook wel logisch ook hoor, dat zoeken naar nieuwe patronen enzo. Ik weet ook wel dat het natuurlijk te zot voor woorden is om dat meteen al te willen, want het is gewoon ook wennen voor allemaal, maar toch. Aan de andere kant krijg ik ook wel het gevoel dat m'n wereldje zo klein wordt... Beetje voeden, beetje dutten, bezoekje boven... Alles op de zelfde kamer wordt dan ook een beetje saai. Dus dan toch maar beneden eten, hoe onhandig misschien ook. Is toch wat gezelliger, en ook meteen voor de kinderen om hun ook nog wel wat aandacht te geven. Want middelste hoeft er nog niet veel van te hebben, van de jongste, of van mij. Terwijl oudste gewoon hartstikke trots is, en ook van alles wil weten. Over de bevalling, en hoe het was toen hij geboren werd, over het knippen van de navelstreng (had hij gezien op de foto), wel leuk ook.
zaterdag 4 september 2010 om 11:29
Het kan zeker door de medicijnen komen ja, ik slik ze nu bijna 4 weken en zit bijna op de maximale dosis. Ik weet nog niet wanneer de opleiding precies van start gaat, moet natuurlijk ook auditie doen die zullen later dit jaar plaats gaan vinden vermoed ik. Ik denk medio jan/feb dat de opleiding gaat starten dan. En enerzijds verkeer ik nog in tweestrijd (een kindje erbij of die opleiding) maar anderzijds...als ik aangenomen zou worden moet ik het met beide handen aanpakken zegt mijn gevoel! Denk dus wel dat ik een goeie keus maak!
zaterdag 4 september 2010 om 12:05
Pinkeltje wat zit het je tegen . Hopelijk heb hè nu ik dit typ een prachtige baby in je armen
Tieger, je zit nog lekker op de adrenaline te trippen volgens mij .
Viool fijn dat het is aangekomen. Dat roze rode streepjes t-shirt was favoriet hier. Stond zo mooi. Heb je wat aan de jurkjes? 1x gedragen...
Tieger, je zit nog lekker op de adrenaline te trippen volgens mij .
Viool fijn dat het is aangekomen. Dat roze rode streepjes t-shirt was favoriet hier. Stond zo mooi. Heb je wat aan de jurkjes? 1x gedragen...
zaterdag 4 september 2010 om 15:30
Ben ik weer...de artsen gaan op zn vroegst dinsdag pas opwekken als er nog geen weeen zijn. Dan ben ik 36 weken. Ik mag mn bed niet af omdat de baby niet ingedaald is,dus ontzettend vervelend.
De bevalling hoeft dus niet door te zetten vandaag! Echt, dat het nog erger kon dan het was, had ik niet gedacht! Ik denk dat we met dit mannetje heel wat te stellen krijgen;) dus ja,ik lig nu op een 2persoonskamer te wachten of er wat gebeurt of niet. Heb wel harde buiken,maar die zetten nog niet door.
Ik hou jullie op de hoogte!
De bevalling hoeft dus niet door te zetten vandaag! Echt, dat het nog erger kon dan het was, had ik niet gedacht! Ik denk dat we met dit mannetje heel wat te stellen krijgen;) dus ja,ik lig nu op een 2persoonskamer te wachten of er wat gebeurt of niet. Heb wel harde buiken,maar die zetten nog niet door.
Ik hou jullie op de hoogte!
zaterdag 4 september 2010 om 20:14
Hooooi ben weer terug!!
Allereerst Tieger meid van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje, helemaal fantastisch! Lekker aan het genieten/bijkomen?
Pinkeltje sterkte, zal slopend voor je zijn zo!
We hebben heerlijk een weekje vakantie gehad, was echt lekker er even tussenuit te zijn. Wel rotweer gehad, maar mocht de pret niet drukken. De meiden kregen aandacht zat van opa & oma en oom & tante, dus hebben wij het ook lekker rustig gehad. Wel elke avond natuurlijk weer veel te laat naar bed dus lig er nu alvast maar in. Uman is naar een feestje en ik lig voor Benidorm Bastards
Ga nu gauw even op Hyves gluren, fijne avond en tot later!!
Allereerst Tieger meid van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje, helemaal fantastisch! Lekker aan het genieten/bijkomen?
Pinkeltje sterkte, zal slopend voor je zijn zo!
We hebben heerlijk een weekje vakantie gehad, was echt lekker er even tussenuit te zijn. Wel rotweer gehad, maar mocht de pret niet drukken. De meiden kregen aandacht zat van opa & oma en oom & tante, dus hebben wij het ook lekker rustig gehad. Wel elke avond natuurlijk weer veel te laat naar bed dus lig er nu alvast maar in. Uman is naar een feestje en ik lig voor Benidorm Bastards
Ga nu gauw even op Hyves gluren, fijne avond en tot later!!
zaterdag 4 september 2010 om 22:02
uma welkom terug
Jemig pinkeltje dit is toch niet vol te houden zo??? ongelofelijk wat maken die paar dagen nou uit? Ik ga voor je duimen!!!
Ik ben echt beroerd geweest vandaag heel de ochtend op bed gelegen, onwijs verkouden en migraine dus misselijk en duizelig. Na 5 apc ging het weer beter.
nog even de vorige blz lezen
Jemig pinkeltje dit is toch niet vol te houden zo??? ongelofelijk wat maken die paar dagen nou uit? Ik ga voor je duimen!!!
Ik ben echt beroerd geweest vandaag heel de ochtend op bed gelegen, onwijs verkouden en migraine dus misselijk en duizelig. Na 5 apc ging het weer beter.
nog even de vorige blz lezen
zaterdag 4 september 2010 om 22:07
tieger leuk een update vanuit het kraambed! en snap ook wel dat je af en toe even naar beneden wil maar coconnen is ook fijn! Jammer dat je middelste er nog niet zoveel van wil weten, betrekt de kraamhulp ze wel met van alles?
5x5 fijn dat het beter met je gaat! Spannend van de opleiding!
Ik ga naar bed! Morgenochtend gaan we even naar kijkduin lekker uitwaaien!
5x5 fijn dat het beter met je gaat! Spannend van de opleiding!
Ik ga naar bed! Morgenochtend gaan we even naar kijkduin lekker uitwaaien!
zaterdag 4 september 2010 om 22:45
zaterdag 4 september 2010 om 23:13
@super pinkeltje dat is wat je even nodig hebt na al die onzekerheid... Jee.. Jullie houden t wel spannend hoor.
@ rw veel plezier in kijkduin, leuk ik ken het plekje ook. Hopelijk voel je je morgen stuk beter! 5 paracetamol ? Doe je voorzichtig ? Met maag?
@uma slaap je inmiddels ? Lekker hoor even weggeweest ik hoop dat jullie het fijn hadden!
Ik ga ook slapen hoor ik moet mezelf wel toe aan zetten en dat terwijl ik gaar ben
van de week vriendinnen en koffie drinken ( nouja thee.. Koffie lust ik niet)
oh 1 ding sorry ik gooi met mn iphone zo makkelijk foto s op hyves en ben beetje doorgedraaid. Ik probeer me echt in te houden maar dan heb ik weer schattige oviool foto en ze groeien zo snel ! Dus weer nieuwe foto. Oops.
Worden jullie er gek van ?
@ rw veel plezier in kijkduin, leuk ik ken het plekje ook. Hopelijk voel je je morgen stuk beter! 5 paracetamol ? Doe je voorzichtig ? Met maag?
@uma slaap je inmiddels ? Lekker hoor even weggeweest ik hoop dat jullie het fijn hadden!
Ik ga ook slapen hoor ik moet mezelf wel toe aan zetten en dat terwijl ik gaar ben
van de week vriendinnen en koffie drinken ( nouja thee.. Koffie lust ik niet)
oh 1 ding sorry ik gooi met mn iphone zo makkelijk foto s op hyves en ben beetje doorgedraaid. Ik probeer me echt in te houden maar dan heb ik weer schattige oviool foto en ze groeien zo snel ! Dus weer nieuwe foto. Oops.
Worden jullie er gek van ?