Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Ik had london gekozen of lourdes
Bengel maar trinidad is toch een heel normale naam ???
Meen je dat nou Viool. Vind ik niet hoor!

En je hebt gelijk hoor Tieger, je kunt niet alle namen mooi vinden. Hoeft ook niet, anders liepen er allemaal Trinidadjes op de wereld, haha
Oh vannacht oviool maar 1 keer ! Maar man was ziek dus alsnog pech voor mij ook
@bengel nee natuurlijk niet ik plaag maar wat ik had er nog nooit van gehoord hihi
ik ben de volgende, ik ben de volgende!!! En nu doorzetten met die hap...:S

Vanmiddag een uur lang elke 10 min keiharde buik, zakte weer af...nu weer iedere 15 min...maar ik ga mn bed in, heb enorm de behoefte om te cocoonen en lekker in mezelf te gaan zitten balen dat het al dagen niet doorzet. Wie weet lukt het dan wel.

Jullie horen morgen weer van me!
mmm dat klinkt als pinkeltje gaat vanacht bevallen! zet hem op morgen wil ik weer babynieuws!!!

bah ik word verkouden daar heb ik nu geen zin in.

Ik zit ook niet op twitter, kan dit nauwelijks bijhouden hihi
Pinkeltje, hoe was je nacht?

hmm, Lmeisje in bed gelegd, maar ze protesteert nog wat. Ze is al vanaf kwart over 7 vanmorgen wakker, dan moet ze wel weer een keer een slaapje gaan doen hoor...

Goed van oviooltje, maar 1 keer! Wat scheelt dat he, kom je zelf ook nog een beetje aan slapen toe tenminste.

Misschien helpt speentje, even proberen....

....stil nu, wie weet valt ze zo in slaap.

Jongens hebben feestmiddag op school en mogen verkleed. Zit nu de tovenaarscape te repareren die ik een paar jaar terug gemaakt hebt (pompoenen aan de strik zaten los). Toverstaf kan ik nergens meer vinden, dus dat wordt nieuwe maken.
nog geen babynieuws?

creabea sardegna! Wel een foto maken he vanmiddag! Ben benieuwd hoe ze eruit zien!

Ik ben snipverkouden geworden bah. Gelukkig een relaxte ochtend, zoon naar school, dochter naar de psz en baby in bed. Moet alleen nog een enorme was opruimen...

Het word trouwens onwijs mooi weer dit weekend! Nog leuke plannen?
Balen RW, zo verkouden. Dan krijg je echt het gevoel dat de herfst begonnen is.

Feestmiddag van de jongens is begonnen met ballonen oplaten, in de stromende regen, zonde....

Maar de regenwolk is bijna overgedreven, dus de spelletjes zullen wel redelijk droog kunnen op het sportveld hoop ik. Middelste is als leeuw en oudste als tovenaar, schattig zijn ze
Sardegna: balen van die regen voor je jongens!

Nou, nog geen baby geboren hier. Vannacht met krampen wakker, iedere 10 min, na half uur ging ik maar naar beneden. In totaal 2 uur wakker geweest, maar alles zakte weer af Tjonge, denk dat Pinkelman vanavond gewoon eens flink zijn best moet doen...

Het is heel dubbel, elke keer als ik in het ziekenhuis kom en denk dat het doorzet, ben ik blij, maar ja de medisch vk en verpleegkundigen hebben liever dat ie nog even blijft zitten natuurlijk. Gelukkig begrijpen zij ook dat ik er helemaal klaar mee ben! Vandaag overdag is het weer helemaal rustig. Pinkelman snapt er niks van haha! Vannacht zo'n last en nu niks meer...tja, voorweeen met 4 cm ontsluiting, kan dat? Misschien worden mijn weeen pas sterk genoeg als ze de vliezen breken...dan kunnen we nog even wachten tot 37 weken! Enfijn, ik hou jullie gewoon op de hoogte!
Beterschap rw met de verkoudheid !

Sardegna heb je foto s van de leuke verkleedpartij ? Is de regen weggetrokken?

Vandaag bij hema de foto s van mn gewone fototoestel besteld. Volgens mij erg leuke tussen, van vioolman mij en oviool ook.

Ik had een vriendin gebeld of ze me wilde helpen en nu is ze boven mij aan het helpen zo lief en ook gezellig!
Pinkeltje ohoh wat een gedoe natuurlijk ben je daar klaar mee !
Oh verwendag haha, komt een moeder van school zomaar een kado brengen voor oviool allemaal kleertjes, heel apart ik leer opeens allemaal leuke moeders en tienerdochters kennen wat dan weer klikt, heel gezellig
Arme pinkeltje, jij hebt wel een heeeeeeel langdurige ontsluitingsfase zo. Sterkte maar weer. Wanneer ben je 36 weken? Dat is toch een mooie termijn om de boel eindelijk door te laten zetten of niet? Nou ja, 't is iig fijn dat het toen met 28 wkn maar mooi is blijven zitten toch?

Buien gelukkig overgewaaid hier, dus de spelletjes waren een succes! Geschminkt en wel, met een ijsje in de hand kon ik ze weer bij de feesttent oppikken. Het hele weekend blijft het feest hier, kermis en muziektent staan op ong 50 m van ons huis: enige weekend per jaar dat het een herrie van jewelste is hier. Ben benieuwd of Lmeisje er doorheen slaapt vanavond en zaterdag. Anders ga ik morgen misschien wel uit logeren met haar. We zien het.

Leuk Viool, kleertjes. Ik heb net zo'n muziekmobiel voor boven de box gekocht, online. Ze is zo aan het kijken de laatste dagen, vindt ze zoiets misschien wel leuk. Voor de jongens had ik er destijds ook 1, maar die is na tig keer uitlenen gesneuveld.
* 2 x is overdreven * delete
Bluh, vervelend zo verkouden, RW..Hier ook allemaal snotkoppies...School is weer begonnen en gelijk weer snotneusjes.

Sardegna, wat leuk zo'n feestweekend. En gelukkig toch nog goed weer. Schattig altijd, die verklede kindjes.

Pinkeltje, getver, wat rot voor je, die onzekerheid de hele tijd. Lijkt me echt frustrerend.

Tieger, gaat het allemaal goed daar met jullie nieuwe aanwinst??

Lief Viool, dat je vriendin komt helpen. En leuk ook van die kleertjes!
Arme pinkel...

Viool, 1x?! Wow hoop dat dat zo blijft!
Al post gehad Viool?

Bedenk me net dat ik geen retouradres erop heb gezet..slik. Als het adres van jou niet goed is, hmmm
Oh bij Twitter heb je altijd meteen followers, heel suf. Volgens mij kan je geen mensen deleten of weigeren
Oh wat leuk post amalia !! Heel leuk !!
Even snel, 't is weer bijna etenstijd...

Hier gaat t lekker, oudste is trotse grote broer maar vindt het stiekem nog wel eng, middelste vindt het leuk spannend maar laat wel even zien dat zij de peuterpuber is met alle streken en jongste drinkt goed, slaapt goed en is verder behoorlijk tevreden.

Voeding komt goed op gang, en de kraamhulp is fantastisch! Ik merk alleen dat het lastig is om me niet teveel druk te maken om de rest van het huis, ik vind het soms "flauw" om man alles te laten doen met de kinderen. Flauw is niet het goede woord hoor, maar meer dat we het koken, eten en naar bed brengen vaak samen deden als we thuis waren, of een van de twee kookte en de ander was met de kinderen bezig, en dat gaat nu wat lastiger, dat is even zoeken. Maar dat is vast nog het wennen

Nu gauw tandenpoetsen, voordat jongste weer komt. Kan ik straks meteen door richting bed
Tieger wat een leuk bericht, alles klinkt harstikke goed joh. Ik moet ook nog steeds draai vinden, toch gaat dat vanzelf, dingen en vooral structuren veranderen! niet " flauw" maar logisch.

Maar wennen voor ieder.

Nou tandjes poetsen en naar bed tieger

ik heb een amaliababy setje klaargelegd voor oviool, schattig hoor.

Morgen met een vriendin afgesproken en als het mooi weer wordt nemen we een terrasjez
Even een update: mn vliezen zijn gebroken en ik lig op de verloskamer! Baby was nog niet ingedaald,dus ik mag niet staan. Verder lig ik aan de penicilline omdat ik draagster streptokok B ben. Dat moet 4 uur ingewerkt zijn voor de geboorte. Hoop dat ik dat haal. Vruchtwater sijpelt, de grote plons moet nog komen! Over een paar uurtjes heb ik een prachtige baby!! Jullie horen t als het er is...
Er zet nog niks door...ongelooflijk! Ze overleggen nu wat te doen. Waarschijnlijk nog ff afwachten,maar we zitten ook met die bacterie en gebroken vliezen. Wat een toestand!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven