Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
We zitten bij de mac in het zonnetje. Shoppen was leuk, wel veel saaie dingen als sokken en t-shirts gekocht. Bij de hema heb ik ook een planbord gescoord, Mini is er erg blij mee :-) We waren net de bus naar de stad, ook lekker gelunched samen. Was heel gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Lekkuh mekkuh

Tja, in tegenstelling tot vele anderen houd ik wel van de Mac.

Planbord is hier ook aanwezig Pammie en superhandig.

EP vind ik een goeie , moeje vaker doen Anky
Lekker Pammie, al ben ik ook geen fan van de Mac. Heb liever een gewoon patatje.

Hebben koters het naar hun zin gehad Sok?

Ikea viel mee, wel veel auto's maar binnen prima te doen. Nieuwe spiegel gescoord, fotolijstjes, nieuwe kandelaars en kaarsen. Gaat beter dan als Esman meegaat, dan discussieren we over alles en nu vond hij alles mooi toen ik thuis kwam .

Nu huilt alles boven (van vermoeidheid denk ik), maar ik ben foto's aan het uitzoeken -officieel dan- en Esman doet badritueel.
o, lekker dan, zo'n multi-huilsessie. is ut inmiddels stil, Esmee?

ik heb vandaag Toetje ontmoet! en nog iemand anders van twitter, was erg leuk. ook al was het kort

koters hadden zich uitstekend vermaakt bij vriendin. Die is psychiater, dus ook dat deel is weer eens doorgelicht

vanmiddag naar markt in Westerpark geweest (en daar dus Toet ontmoet) aardbeien gegeten daar, in speeltuin gespeeld, huskeyhonden gezien (compleet met kar die ze trokken ipv slee), ijsje gegeten en daarna thuis in het zonnetje gezeten en bier gedronken. Goeie dag!
Gezellig Sok. Hoe kwam je bij die meet met Toetje?

Hier liggen ze er net pas in, veel later dan gepland. Maar goed, ze zijn wel lekker gebadderd, kleren liggen klaar, tasjes gepakt en ik ben - officieel dan - quiche aan het maken.
Ik had gezien dat Toet naar Manuscripta zou gaan - en dat is hier vlak in de buurt, dus zo'n minimeet leek me wel leuk
EP? misschien moet ik even teruglezen, maar ik begrijp um niet.

En wie krijgt er een nieuwe kamer Esmee, of heb ik dat ook verkeerd begrepen?

Leuk Sok, minimeet, en de rest van de middag klinkt ook gezellig!

Ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering geprobeerd mijn laptop schoon te maken, beetje onsmakelijk klusje, wat er allemaal tussen die toetsen uit komt is uhm... apart , maar, ik heb per ongeluk mijn linkershift toets gemold. Nogal onhandig.. had geloof ik liever een vieze hele laptop dan eens schone met ontbrekende shift. Misschien went het nog.

Verder hebben heel veel gedaan, de auto en autostoelen moesten schoongemaakt vanwege meerdere spuugsessies in de vakantie, ook al zo'n fijn klusje.

En verder zou Mandarijn's commode worden opgehaald, die heb ik via MP verkocht, maar toen ie beneden stond bedacht ik dat ie wel heel goed inde keuken zou passen, ipv de sidetable die er nu staat. En het stond veel beter, dus ik heb afgebeld beetje stom misschien maar ik ben ook best wel aan de commode gehecht op de een of andere manier, dus ik ben eigenlijk wel blij dat we hem nog hebben, maar vond het wel een beetje stom om af te bellen, maar ja.

En Mandarijn heeft nu een tafeltje op zijn kamer ipv een commode, kan ie ook op zijn kamer spelen.

Ben best wel tevreden met onze activiteiten. Ook de vakantie rommel is weer grotendeels opgeruimd.

Nu van de week nog even de belastingaangifte, ik kreeg een aanmaning, en dan ben ik wel weer redelijk bij.

Zie tegen morgen op, begint het geren en gevlieg weer om op tijd op school te zijn.

Ik gebruik mijn planbord eigenljik niet meer. Misschien maar eens een hernieuwde poging.
Leuk Sok. Had je Toet eerder gezien?

Haha Pammie, quiche af intussen?

Oudste 2 kwamen om de beurt beneden zeuren. Heb ze lekker terug naar papa gestuurd, succes ermee . Ik had mij nog niet omgedraaid na kus-/knuffelsessie en Mannie sliep, vermoeidheid dus zoals ik al dacht haha.

Ik kijk Boer zoekt Vrouw, altijd grappig. Ondertussen foto's besteld. Zo was ophangen en spullen voor morgen klaarleggen. Dan vroeg slapen. Kramp in mijn nek gaat er niet uit, dus hoop dat goede nacht slaapt helpt.

Oh, man springt rechtop...boerin op tv
Nieuwe kleuren in huis Citro en alles anders. Ben zeer tevreden tot nu toe! Als het af is, zal ik foto's in AK zetten.
Ik had twee weken gepland en die heb ik met Mini doorgelopen, kind begon helemaal te stralen

Quiche staat te bakken.

Citro, wat leuk dat je een nieuwe sidetable hebt in de keuken Keken die mensne niet raar op toen je belde?

Onze kinderen zijn niet de beste slapers, nou, eentje dan niet. Maar naar beneden komen doen ze dus niet. Gelukkig. Mannie riep van de week naar beneden of hij al moest slapen. Ik riep ja terug en hij: 'Oké, weltrusten!' Zo makkelijk kan het dus, ook weleens leuk.

Ik had een aanvaring met Mannie, hij wilde niet gaan liggen in bed en in mijn poging hem wél te laten liggen knalde hij heel erg hard met zijn voorhoofd op de rand van zijn bed. Gevolg: een deuk, brullende Mannie en torenhoog schuldgevoel voor mama. Kind weer uitgedeukt en afgeknuffeld en toen stelde ik voor dat ik niet meer zo dom zou doen en hij gewoon zou luisteren. Kijkt hij me aan en vraagt heel zielig: 'als ik nu weer niet luister, wat doe je dan met me?'
Ja een beetje wel, vond het ook best wel lullig, maar bedacht dat het nog stommer zou zijn hem te verkopen terwijl ik hem eigenlijk toch wel heel graag zelf wilde houden, volgende keer maar iets langer nadenken voordat ik weer eens impulsief iets te koop zet.

Ach gos, Mannie met zijn deuk, zielig, en fijn dat ze je daarna nog een schuldggevoel aanpraten ook, kunnen ze hier ook zo goed.

Leuk Esmee, nieuwe kleuren in huis. Ben benieuwd
Ik ga naar bed. Morgen weer lekker aan de slag. Ik breng wel de kindertjes naar school. Niet dat ik Mini nog weg mag brengen, vanaf groep 4 moeten ze op het plein spelen tot de bel en mogen de papa's en de mama's écht niet meer mee naar binnen Damn, wat worden ze toch snel groot.

Tot morgen meisjes, weltrusten.
he, wat jammer dat je ze dan niet meer de klas in mag brengen! weet ik ook weer wat me te wachten staat. sterkte morgen iig! Wat sneu van Mannie en z'n deuk en hij is idd uitermate subtiel

moest wel lachen om Citro's verhaal van de commode. ik ben wat minder gehecht aan spullen, geloof ik, maar ik kan het me toch wel voorstellen. en wat een actieve dag!

En Esmee ook al zo actief met house-make-over. Mijn handen jeuken ook, alleen heb ik er het geduld niet voor. Toet had ik overigens nog niet eerder ontmoet, dus dat was wel bijzonder. Natuurlijk ook wel foto's gezien, maar is toch ook anders dan 'live'. leuk weer

Goedemorgen!

iedereen wakker? Alles gelukt vanmorgen, Pam? wel weer even wennen he?

Hier knus met zoonlief, kopje koffie, beetje rommelen; ik vermaak me wel. heb het alleen koud en weiger eigenlijk de verwarming aan te zetten
Brr, Sok, wat en schrik, Slof met z'n duik van het muurtje. Gelukkig is het met een sisser afgelopen.

Anky, gefeliciteerd nog! Goed hoor van de ouderraad! Ik heb me wel weer laten kiezen, maar volgens mij heb ik er wat minder werk aan dan jij en probeer ik ook te slijmen met mijn inzet voor een bso-plek over 2 jaar (slecht he ...).

Citro, bestaan er niet ook pleisters met dat middel tegen spugen? Volgens mij zit dat spul ook in de zetpillen die ik hier tegen "algemeen" spugen heb, maar daar moet je waarschijnlijk ook niet aan denken

Ben een beetje jaloers op Pammies en Esmees huis-opknap-verhalen. Er moet eigenlijk eens wat met onze woonkamer gebeuren, maar er zijn zoveel andere dingen (de kelder wordt nog steeds verbouwd) dat het er dit jaar niet meer van zal komen. Maar goed, de 8 jaar oude ikea bank zal nog wel even meegaan. Esmee, ik heb dat ook, eeuwige discussies men man bij Ikea. En hij wil altijd de hele route aflopen, ook al hebben we alleen iets voor bv. de keuken nodig. Irritant!

Mag ik even opscheppen. Ik heb nu mijn streefgewicht bereikt, ben dus 10 kilo afgevallen. Joepie! Eens kijken of het roer qua snaaien, sporten enzo nu echt voor eens en altijd om is. Pfff.

Vakantie was ... mhhh. Best leuk, zeker voor de kids. Maar ik was zo ontzettend brak achteraf dat ik bij terugkomst om 3 uur s'middags jankend in bed ben gekropen en er de rest van de dag niet meer uit kon. Ik sliep samen met de kinderen twee nachten op een kamer en na de nodige standaard inslaapdramas werd ik elke nacht 5-6 keer wakker door luidruchtig dromende jongste en plassende oudste. Tel daarbij op dat ik gelijk de eerste avond weer in het ziekenhuis zat met jongste die tegen de autodeur was gelopen en weer eens gehecht moest worden, en de kinderen het erg naar hun zin hadden, maar helaas nooit dezelfde dingen wilden als ik en het tegenovergestelde van elkaar ... Dus. Het was leuk voor de kinderen en Oma, minder voor mij. Hoewel, die twee uur alleen shoppen vrijdagochtend in knus oud-studentenstadje waren wel erg de moeite waard.
wat goed, Nitro, dat van die 10 kilo! ik ben er 6 kwijt, maar na dit weekend is er vast weer 1 bij! maar knap hoor en je hebt het best snel gedaan!

Jammer van die vakantie, Nitro. Want ondanks dat het voor de kinderen wel leuk was, zou het toch fijn als jij er zelf ook nog van genoten had. ZH-bezoek voor hechting klinkt ook als behoorlijk schrikken, btw! ben je nu wel weer een beetje bijgekomen? Ik hoop het maar!
He Sok, 6 kilo zijn toch ook erg knap! Vooral omdat je het "helemaal alleen" hebt gedaan, en ik WW nodig had Ik weet echt niet of het gaat lukken om mijn nieuw eetpatroon goed bij te houden. We zullen zien. Kleding kopen is nu iig een stuk leuker.

Tja. We hadden een geslaagde middag in een indoorspeeltuingebeuren in de buurt van mijn zus. Best leuk (al zeg ik het zelf, ben er niet zo'n fan van) en kleinschalig. Jongste was zo moe (niet geslapen en rennen, rennen, rennen) dat hij echt zomaar tegen de open autodeur aanliep. Bloeden al een rund natuurlijk. Ik voelde me behoorlijk slecht, ik had hem nauurlijk ook gewoon in de auto kunnen zetten ipv verwachten dat hij er zelf inklimt. Maar ja, ongeluk en klein hoekje enzo.
ik vind het superknap, 10 kilo, 6 kilo trouwens ook Sok. Ik kan niet eens de motivatie opbrengen om te beginnen.

Arm jongetje Nitro, tegen autodeur aangelopen. En achteraf kiek je een koe in de kont.. oid.. kortom, niet jouw schuld.

En kan me voorstellen dat met die brakke nachten jij niet echt uitgerust bent.

Ik ben op het werk uitgegleden en ging door mijn enkel, was al eind van de middag, ik dacht dat het wel meeviel, ben naar huis gegaan, kinderen op gehaald, wel op de fiets want lopen deed toch wel pijn, schoenen uitgetrokken, nog een poging gedaan te gaan koken en toen ging het niet meer, kon niet meer erop staan en verga van de pijn. Net de huisartsen post gebeld, maar aangezien ik er nog op gelopen heb verwachten ze dat het niet al te ernstig is, dus ik zit op de bank, been omhoog, en na 2 paracetamollen gaat het wel weer een beetje. Man is ziek thuis dus die wilde in eerste instantie het koken niet overnemen, pas toen ik hem duidelijk had gemaakt dat het echt niet meer ging nam ie het over maar toen was inmiddels Limoen overstuur omdat mama pijn had, nou ja, kortom, het ging hier weer ouderwets lekker. Moet morgenochtend naar cardioloog, maar ik denk niet dat ik daar kan komen zo, tenzij man gaat rijden, maar die zou Mandarijn en Limoen al wegbrengen, nou ja, goed, we zien morgen wel.

Op het werk was er een nieuwe lading uitzendkrachten gearriveerd, dus met een beetje geluk zitten we als ze eenmaal ingewerkt zijn iets beter in het personeel.
Och Nitro wat een schrik weer. En Citro met een zere enkel. Wat een gedoe allemaal weer.

Wat goed van het lijnen zeg! Het opletten ging bij mij de laatste tijd weer wat minder. Ik moet mij er echt weer eens op storten. Of gewoon meer gaan sporten, of allebei ook een optie natuurlijk

Ik snap school wel Pammie. Maar jouw gevoel ook hoor. Zou willen dat het bij onze school ook zo was, het is hier een wirwar van mensen en dat kan daardoor iets minder worden.
Mmmm, er is zowaar weer eens een rel. Ik ga snel iets anders doen anders ga ik ruim dertig pagina's doorlezen haha.

Stort mij vanavond maar eens op een serie nieuwe tv-programma's.
ik ben het twitterinterview van Claudia de Breij met Anouk aan het volgen. Ook apart...

en wat klote, Citro, van die enkel. Hopenlijk brengt een nachtje slapen wat verlichting...
had vanmiddag ook een leuke. Ik kon Poek opgeven voor een naschoolse activiteit, het stdsdeel subsidieert dat fors, dus er is altijd behoorlijk animo. de inschrijving begon om 3 uur, en toen ik er om kwarty over 3 arriveerde, had al 25 wachtende voor me; heb er bijna 1,5 uur gezeten. Gelukkig waren de kindertjes goed te doen: Slof viel op mijn schouder in slaap en Poek rende rondjes met andere kinderen
Tien kilo, Nitro, wow! (Zes is mijn ook nog nooit gelukt, trouwens, Sok) Ik wil er vijf kwijt, op termijn. De zwangerschapskilo's zijn weg, dus geen haast, maar gezien mijn eerdere lijnsuccessen blijft het een ambitieus project. Vandaag heb ik in elk geval genoeg bewogen: gezwommen met Pluis, naar mijn werk heen en weer gefietst (voor een klusje dat ik zelf niet tot na mijn verlof wilde laten liggen) en zelf gezwommen - en toen merkte ik wel dat ik een poosje weinig gedaan heb.

Citro, wat balen van je enkel. Kun je met een taxi naar de cardioloog, of wordt dat heel duur?

Wat schattig, Sok, Slof die op je schouder in slaap viel!
en dat door alle herrie heen.

ik dacht even dat je met Nino gezwommen had, Miffy, maar toen las ik dat het Pluis was. Zou ook wel heel vlotjes zijn.
quote:esmee1975 schreef op 06 september 2010 @ 20:04:

Ik snap school wel Pammie. Maar jouw gevoel ook hoor. Zou willen dat het bij onze school ook zo was, het is hier een wirwar van mensen en dat kan daardoor iets minder worden.

En dan hebben wij nog mazzel, de meeste scholen mag het maar tot groep 3. En bij sommigen mag je je kleutertje niet eens in de klas brengen. Mini werd vanmorgen door haar vriendinnen geroepen en was zo foetsie naar het schoolplein. Ik heb haar daarvandaan gevist toen ik Mannie afgeleverd had en haar naar de klas gebracht. Vanmiddag bracht de gastouder haar, die kreeg nog net een kus maar mocht niet mee Mannie vond het ook weer leuk maar voor hem is er niet zoveel veranderd; zelfde juf en vrijwel zelfde klasje.

Nitro, wat een schrik. Jij hebt wel een strippenkaart op het ziekenhuis met die jongens van je. Pfff. Hoop dat het je voorlopig even bespaard blijft.

Citro, voor je enkel. Hopen dat een beetje rust helpt.

En voor zowel Sok als Nitro: Héél goed gedaan dames!

Vandaag een beetje lastige dag op 't werk, leidinggevende was er merendeels niet. Ik moest wat dingen voor haar regelen maar ik weet niet wat ze prettig vindt. Nu heb ik haar voor morgenochtend getackeld en gaan we even wat dingen doornemen. Vanmiddag kwam inwerk-collega van andere locatie en daardoor kon ik wel weer goed verder.

Ik heb wel voorelkaar dat ik een vaste plek krijg. Ik weet na 3 dagen al dat ik niet geschikt ben voor een flex-plek (die ik had). Morgen ga ik een bureau enteren En ik krijg een mobiel hoorde ik, omdat ik ook nog weleens op een andere locatie zal zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven