Mode & Beauty alle pijlers

groene laarzen

08-09-2010 08:15 128 berichten
Ik heb mijn zinnen gezet op een paar groene laarzen. Leer, geen suede. Met een hakje. Dick Boons had vorig jaar een fraai exemplaar in de collectie (deze) maar die zijn niet meer te krijgen en ik heb een ander mooi plaatje gevonden maar ik heb geen idee van wanneer die zijn en de website waar het plaatje stond verkoopt ze niet meer.

deze zijn het:

Iemand enig idee waar ik ze (of soortgelijke ) kan krijgen? Yoox, Wehkamp, Omoda heb ik al geprobeerd. Online lijkt het hopeloos. Misschien zijn jullie handiger dan ik

Oh ja; ik heb een budget. Max 150 euro. Als ze heel erg prachtig zijn misschien 180 ....
Oe mooi! Roberto D'angelo had vorig jaar ook een paar in die kleur in de collectie, maar ook daar heb je geen drol aan natuurlijk
Ik ga je blij maken ( als je maat 36 hebt oops)

http://www.shoemixx.nl/sc ... ons-laars-groen-2383.html

hier hebben ze de laars waar jij het over hebt nog , en nog in de uitverkoop ook
Niet bij Divinio?
quote:dangeensuus schreef op 08 september 2010 @ 08:18:

Ik ga je blij maken ( als je maat 36 hebt oops)

http://www.shoemixx.nl/sc ... ons-laars-groen-2383.html

hier hebben ze de laars waar jij het over hebt nog , en nog in de uitverkoop ook Wordt proppen, ik heb maat 41. Ik had ze al gezien Suus, dank je, maar dat gaat echt niet werken
quote:SeptemberGirl schreef op 08 september 2010 @ 08:20:

Niet bij Divinio?Die heeft heel veel kleuren zo te zien op de site, maar allemaal plat helaas....
Wat een gave kleur! Even kijken bij Ab Donkers voor je, die had ook veel kleuren.
Nee helaas alleen enkellaarsjes.

329 euro

Timberland 99,99
Schijnt groen te zijn Méliné

160,-
Zijn die bovenste van 329,- van Sendra?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorig jaar (of was het twee jaar terug...) groene laarzen gekocht bij Manfield, ik zal eens googlen voor je.

Groen is mooi
Deze is ook leuk, toch?

Ja saar, heel leuk onderin de kliko
"Tony Mora" Star
Haha Suus
Ja heel leuk. Voor als je in het bos woont en puntoortjes hebt
100 euro in maat 41 bij Omoda

Stressed is just desserts spelled backwards
O, er staat bij dat ze grijs zijn. Nah, dan zal ik wel kleurenblind zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
groen is duidelijk niet de kleur dit jaar..

zoekt vrolijk door
ab heeft ze niet, fred heeft ze niet, asos heeft ze niet, omoda heeft ze niet, shoemixx heeft ze niet, tango niet, dolcis niet, wehkamp niet

Op naar duitsland!
Ebay?
ook daar niet.... sorry
Leuk Suus, kom ie een bakkie doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven