Het gesticht

15-08-2010 15:01 841 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan ook niet tegen verandering?

Wie draait er ook helemaal door van al die nieuwe nicks, nickswappen, non actiefs

Wie is helemaal van slag?

Kom in het gesticht!

De veilige plek voor alle forummers die er gek van geworden zijn.

Regel van het gesticht:

Hier mogen alleen forummers in hun originele gedaante posten, of forummers met een zeer kleine aanpassing maar de originele versie nog steeds heel duidelijk is.

Dit is een plek om te herstellen en weg te vluchten naar het normale forumleven waar alles blijft zoals het was.

Gelieve het herstel niet belemmeren voor deze doorgedraaide forummers.

Wij danken u voor het begrip
Misschien dezelfde die eerder Lys met de heggenschaar bewerkt heeft.

Ik begin het vreemd te vinden dat ik vrij met al mijn ledematen rondloop. Maar het kan zijn dat ik bepaalde lieden op ideeën breng.
World of Warcraft: Legion
Je bedoelt de heldin die Lys bevrijd heeft? Dat was ik.

Maar ik ben niet bij de psychiater in de buurt geweest, ik lag gedurende 3 dagen in de zelfknuffelblouse.

Hans, volgens mij heb jij verder een buitengewoon positieve invloed op de groepssfeer, geen zorgen.
Gelukkig, Ises. Dan ben ik binnenkort weer klaar voor de maatschappij. De anderen trouwens ook, denk ik.
quote:Ises schreef op 24 augustus 2010 @ 23:29:

Wie van jullie heeft de psychiater gekneveld? Er gaan geruchten dat jullie vanmiddag spraken over gijzeling binnen Het Gesticht..

[afbeelding]

Ik was het niet hoor, echt niet.

Degene die dat gedaan heet is GEK!
Ik ook niet, ik zit hier namelijk vast in de isoleer en verveel me te pletter. Ik word er gek van
quote:Annewiep schreef op 25 augustus 2010 @ 12:17:

Ik ook niet, ik zit hier namelijk vast in de isoleer en verveel me te pletter. Ik word er gek van

Nou, kom er nu maar uit dan...

een foto zegt meer dan 1000 woorden

Known to cause insanity in laboratory mice
Ja, dat heb je wel nodig, Lys, een bloedtransfusie, na al wat er gebeurd is...
quote:Annewiep schreef op 24 augustus 2010 @ 17:07:

Eetse Hans, jammer dat we in shifts eten met de patienten, wij hadden paprika chips (voor de vitaminen) en kaaschips ( zuivel he) dus goed uitgebalanceerd

Kan iemand mij vertellen hoe mijn vraagteken weer vraagteken word ipv een =

Toetsenbordinstellingen op US zetten of gewoon ctrl en shift tegelijkertijd indrukken. Dat heb je waarschijnlijk ook een keertje gedaan, waardoor je nu met deze ellende zit

Blij te lezen dat degenen die hier zitten juist niet gek zijn.
Later is nu
Hallooooo-oooo-ooo-oo-o!

Hoe lang laten jullie me nog in de isoleer zitten?
Ik zou je er wel uit willen halen, maar ik ben geen verpleger.
Ah Soleiltje, van mij mag je eruit hoor, wat zit je er alleen bij... *pakt stiekem de sleutelbos van de nachtzuster*

Dankjewel Ises, ik zat er al dagen!

Daarom was ik zo stilletjes. Of nou ja, dat was ik dus niet, maar jullie hoorden me niet
Ah, arme lieverd

Vanmiddag hadden we bezigheidstherapie en ik vond al dat de zuster ons zo'n rare instructie gaf....

*zou de zuster het expres gedaan hebben? we hoorden allemaal wel heel vaag geroep vanuit de verte...*
Nah, wat een eng mens, die zuster. Die zouden ze moeten opsluiten!

* *
quote:S0LEIL schreef op 25 augustus 2010 @ 22:24:

[afbeelding] Nah, wat een eng mens, die zuster. Die zouden ze moeten opsluiten!Zullen wij haar dan maar opsluiten?
Het is stil hier... in dit gesticht.
Hoi allemaaaaaaaaal!

Ik heb alles gemist wat hier is gebeurd; zit al dagen in een hoekje te huilen. Shahla gaat verhuizen. Zou dat komen door al die klachten van de buurt na mijn logeerpartijtje daar?

Waar moet ik nou heen op verlof?

*Duikt meteen weer diep weg onder de dekens om stilletjes en allenig verder te snikken*
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Beste Dana, moet ik iemand van de verpleging ophalen om je op te vangen?
Dank je Hans, het gaat alweer een beetje, heb net een hand snoepjes gehad van de zuster. Als Iry nou maar niet weer gaat lopen spoken vannacht. Is die al een beetje getikt uitgetikt?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Phoe, was éven zoeken hoor naar dit relaxte plekje...

Gelukkig is 't er nog (er worden tegenwoordig lukraak topics gesloten, was éven bang dat hier ook e.e.a. gaande geweest zou zijn...), mag ik een pilletje?

Ge hed ooit van die daag... zucht...
Wat een stofnest. Als hier een lange tijd niemand is geweest, zie ik overal spinnenraggen. Even kijken... waar is er een ragebol?
Hier, Hans;

hoi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven