Mode & Beauty alle pijlers

De 7 schoonheden

09-09-2010 14:14 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk heeft iedereen wel eens van de 7 schoonheden gehoord.

1. Kuiltjes in de wangen

2. Donker haar en blauwe ogen of blond haar en bruine ogen

3. Lange gekrulde wimpers

4. Amandelvormige ogen

5. Moedervlek op je bovenlip

6. Sproetjes

7. Spleetje tussen je tanden

Welke schoonheden heb jij? Misschien vind je iets anders aan jezelf ook wel erg mooi of iets waar je in ieder geval trots op bent. Vertel het hier!

Ik heb nummer 2 (blond en bruine ogen), 5 en 6. Geen complete 'schoonheid' haha. Zullen er mensen zijn die alles hebben?

Ik dacht trouwens dat lange benen ook een van de schoonheden was, dan had ik er 4 gehad haha
Volgens mij is het merendeel van die 7 gewoon bedacht om onzekere mensen een hart onder de riem te steken, hoor.
Ik heb alleen rechts een kuiltje met lachen,telt dat ook?

En die moedervlek heb ik schuin onder mijn mondhoek haha.

heeft niet bijna iedereen amandelvormige ogen dan?
Tellen kuiltjes in je bovenbenen ook mee?
quote:sleeplessdreamer schreef op 09 september 2010 @ 15:12:

Tellen kuiltjes in je bovenbenen ook mee?Ja, en putten in je billen
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb niets, mijn man heeft niets maar onze kinderen hebben er allebei wel een paar (zoon: 1- zóóó charmant!-, 3 dochter: 2, 3 en 7). Ergens in de combi is het dus wel goed gegaan
quote:DeKenau schreef op 09 september 2010 @ 15:10:

Volgens mij is het merendeel van die 7 gewoon bedacht om onzekere mensen een hart onder de riem te steken, hoor.Nou, en hoe moet dat dan als je geen van de 7 hebt dan?
quote:Maleficent schreef op 09 september 2010 @ 15:13:

[...]

Ja, en putten in je billen Wow, dan ben ik de knapste hier
quote:Maleficent schreef op 09 september 2010 @ 15:13:

[...]

Nou, en hoe moet dat dan als je geen van de 7 hebt dan?

Een groepje oprichten!

* meld zich vast aan *
We hebben een clubske opgericht voor mensen met een lilluk gezicht, ge hoort erbij!

Volgens mij is het merendeel van die 7 gewoon bedacht om onzekere mensen een hart onder de riem te steken, hoor.Met name de spleet tussen je tanden... Dat is niet mooi.
1, 2, 4 en 6. Ik zal niet van mezelf zeggen dat ik mooi ben.
quote:Maleficent schreef op 09 september 2010 @ 15:16:

We hebben een clubske opgericht voor mensen met een lilluk gezicht, ge hoort erbij!

As de gin Brabantse humor is, wit ik het nie meer.
Mag ik ook bij het lelleke clubje?

Nou ja, technisch gezien zou ik misschien onder de categorie "sproetjes" vallen, maar geloof niet dat mijn zeeën en zeeën van explosieve pigmentverschillen onder het onschuldige "sproetjes" valt.

Volgens mij is het merendeel van die 7 gewoon bedacht om onzekere mensen een hart onder de riem te steken, hoor.hahaha.. nou zeg!
Haha, ik heb er ook geen een, en de meeste vinden mij knap Ikzelf niet hoor, maar dat is een ander verhaal.
Ik vind mezelf ook best leuk zonder de 7 schoonheden hoor. Ik hoor mijn man nooit klagen ik moet alleen nodig naar de kapper om de grijze haren weer te verbergen.
Ach, wat is knap. Ik vind mijzelf nu leuker om te zien als toen ik 20 was, maar dat kan ook komen omdat ik mezelf nu meer accepteer zoals ik nu eenmaal ben?
quote:Maleficent schreef op 09 september 2010 @ 15:21:

Ik vind mezelf ook best leuk zonder de 7 schoonheden hoor. Ik hoor mijn man nooit klagen ik moet alleen nodig naar de kapper om de grijze haren weer te verbergen.Lol, dat bedoel ik
Ja maar Lichtpuntjes, ik vind jou knap als je op je avatar lijkt hoor. En male ik verf mijn haren al vanaf mijn 16de, asblond is lilluk.
Ik heb alleen nr. 7 en ik ben gewoon drop-dead gorgeous. Kan je nagaan als ik alle 7 zou hebben. Dan ben ik gewoon te mooi om aan te zien
sproeten, en niet zo'n beetje ook

er zijn trouwens vreselijke blekingsmiddelen te koop om ze weg te poetsen..

en, ondanks jaren beugelen en orthodontisten, nu weer een spleetje tussen mijn tanden.
alleen veeeeeeeeeel van nummer 6
Waarom zitten alle schoonheden alleen maar in het gezicht?
En ik heb goffer jaren met een petjes beugel gelopen om van dat spleetje tussen mijn tanden af te komen.
Mijn vriend griezelt echt van spleetjes tussen tanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven