IPad apps
woensdag 1 september 2010 om 19:31
Wie weet er leuke apps voor de iPad? Ik heb nu de Apps die ik op m'n iPhone had erop gezet, maar de meeste zijn dan in iPhone formaat. En nu kan ik natuurlijk spelletjes met z'n tweeën spelen. Zoals air hockey, die is echt leuk! Wie weet er nog meer leuke spelletjes om met z'n tweeën te doen of alleen?
donderdag 9 september 2010 om 17:07
vrijdag 10 september 2010 om 00:48
Ik vind Uno ook heel leuk, is een soort pesten met kaarten. Verder heb ik farmstory, is ook heel leuk en ben je online met duizenden anderen. Castlecraft gaat bij mij ook te veel tijd zitten. Civilization is heel leuk, wel alleen single player. Verder heb ik start pagina HD, Goodreader voor PDF files (tijdschriften uploaden via itunes en lezen, bijv. national geopgraphic). iBooks ook heel fijn om boeken te lezen. Veronica tv gids werkt erg goed vind ik. Shazam HD is ook weer van de partij. Ebay app heb ik ook. Mahjong en Solitaire (Patience) HD. Buienradar HD. Maclife voor tips enzo. En nog wat dingen, ik heb er geen iphone apps op gezet, dat is heel lelijk uitvergroot en ik heb ook een iphone, dus mis ik niet.
vrijdag 10 september 2010 om 18:31
De verjaardag, interactief boek voor kinderen. Erg leuk
Pinball HD, 3D en erg gaaf. Voor liefhebbers van metal is er ook een Slayer variant.
Angry birds.
Ice age, leuk spel.
HoloBuild HD.
TXTR: echt een must. Zo kun je digitale boeken die je bij bol.com hebt gekocht ook op de iPad lezen.
Osmos.
CineXplayer: hiermee kun je .avi bestanden afspelen op je iPad.
RTL gemist
Uitzending gemist. Weliswaar iPhone app, maar goed te gebruiken.
IMDB
Mental blocks, spel.
Sparkle, spel.
USB disk
Tekenblok
Solar walk, erg gaaf! Met deze app kun je het zonnestelsel bekijken, tevens in 3D
en last, but certainly not least: PvZ HD, leuk spel.
Oh ja, en je kunt in de app store de Genius instellen. Deze komt met suggesties gebaseerd op je eerdere aankopen.
Volgens mij ben ik heel wat vergeten, maar dan laat ik het wel weten.
Pinball HD, 3D en erg gaaf. Voor liefhebbers van metal is er ook een Slayer variant.
Angry birds.
Ice age, leuk spel.
HoloBuild HD.
TXTR: echt een must. Zo kun je digitale boeken die je bij bol.com hebt gekocht ook op de iPad lezen.
Osmos.
CineXplayer: hiermee kun je .avi bestanden afspelen op je iPad.
RTL gemist
Uitzending gemist. Weliswaar iPhone app, maar goed te gebruiken.
IMDB
Mental blocks, spel.
Sparkle, spel.
USB disk
Tekenblok
Solar walk, erg gaaf! Met deze app kun je het zonnestelsel bekijken, tevens in 3D
en last, but certainly not least: PvZ HD, leuk spel.
Oh ja, en je kunt in de app store de Genius instellen. Deze komt met suggesties gebaseerd op je eerdere aankopen.
Volgens mij ben ik heel wat vergeten, maar dan laat ik het wel weten.
zondag 12 september 2010 om 16:42
zondag 12 september 2010 om 20:56
Je kunt ook apps kopen zonder CC, maar dan moet je een Click and buy-account (geloof ik) aan je Apple account toevoegen. Dit account is dan gekoppeld aan je bankrekening. Zonder CC of Click and buy kun je geen Apple account aanmaken. Zonder Apple account kun je geen apps aanschaffen.
Apps kun je aanschaffen in de app-store. Deze vind je op je iPad of in je iTunes op je computer.
Succes en have fun! iPad is geweldig!!
Apps kun je aanschaffen in de app-store. Deze vind je op je iPad of in je iTunes op je computer.
maandag 13 september 2010 om 11:43
quote:Majo1979 schreef op 12 september 2010 @ 20:56:
Je kunt ook apps kopen zonder CC, maar dan moet je een Click and buy-account (geloof ik) aan je Apple account toevoegen. Dit account is dan gekoppeld aan je bankrekening. Zonder CC of Click and buy kun je geen Apple account aanmaken. Zonder Apple account kun je geen apps aanschaffen.
Bedankt voor je reactie, ik ga het uitzoeken, alleen een beetje lastig, want heb de I-pad nog niet in bezit.
Moet nog 6 weken w88 voordat er iemand naar Amerika gaat
Bedankt voor je reactie, ik ga het uitzoeken, alleen een beetje lastig, want heb de I-pad nog niet in bezit.
Moet nog 6 weken w88 voordat er iemand naar Amerika gaat
dinsdag 14 september 2010 om 08:44
quote:Majo1979 schreef op 13 september 2010 @ 19:24:
Je kunt het account al aanmaken via iTunes. Dan nben je al klaar voor de start als je de iPad krijgt.
Waarom wil je een iPad uit de USA? In NL zijn ze toch ook uit. Prijsverschil zal ongeveer 100 euro zijn? Zoiets.De 64GB kost daar omgerekend ongev. ¤525,00 euro, dit scheelt toch ¤175 euri.
Je kunt het account al aanmaken via iTunes. Dan nben je al klaar voor de start als je de iPad krijgt.
Waarom wil je een iPad uit de USA? In NL zijn ze toch ook uit. Prijsverschil zal ongeveer 100 euro zijn? Zoiets.De 64GB kost daar omgerekend ongev. ¤525,00 euro, dit scheelt toch ¤175 euri.