3000 + deel 65

10-09-2010 21:58 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.



Dus iedereen van harte welkom!



Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!



- we kwoten nooit persoonlijke info!

- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!



anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
Heerlijk toch Bam? In je eigen huis, met je eigen lappie, op je eigen bank... op je eigen LM wachten... klinkt goed!!!
Alle reacties Link kopieren
Zus dan ben ik braver dan jij Ghe, nooit gedacht
Oke ik voeg je toe Pop... daarna kun je via de boerderij... neighbours.. een burenverzoek doen.



Chris.... Jasmijn wie ben je daar? Er zijn nl nogal veel Jasmijnen op deze aardbol
Alle reacties Link kopieren
Gatver ik zie Gordon serieus doen, das eng!
Pop... wat een poppetjes zijn grote pop en ukkepop!! *smelt*
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook poppetjes zien.



Waarom drukken Patries en Dan niet op de knop voor een kruis? Dat zou toch een gillerT zijn?
Alle reacties Link kopieren
@ Gravin, dat zou idd een goeie bak zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ja zeg Bi nu worden wij ook nieuwsgierig he?
Alle reacties Link kopieren
Waar is Gordon Ramsey?
quote:BadAss schreef op 10 september 2010 @ 22:49:

Ja zeg Bi nu worden wij ook nieuwsgierig he?Ik zeg: Join the boerderie Dan kun je poppetjes kijken !
Alle reacties Link kopieren
quote:zusenzoo schreef op 10 september 2010 @ 22:49:

Waar is Gordon Ramsey?In de keuken? Thuis op de bank? I don't know.
Alle reacties Link kopieren
de Poppetjes zijn idd schatjes en Pop is ook heel leuk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Bi: ik heb je een vriendenverzoek gestuurd. Gravinnetje (en eventueel poppedotje) kan ik niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
Gordon-ik-heb-er-de-kracht-niet-voor is op rtl, Zus
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 22:50:

[...]



Ik zeg: Join the boerderie Dan kun je poppetjes kijken !Zeg dat, ongeneerd over mijn landje ploegen gaat niet meer, dan heb ik ineens van die bloederige Hostel scenes. Je rijdt tegenwoordig zo over die boeren heen, ze gaan ook geen centimeter uit de weg. Suffe boeren.
Alle reacties Link kopieren
Ah LM smst dat ie nu onderweg naar huis is, uurtje ofzo dan zet ik z'n biertje op tafel.



Dat zou wel een goeie zijn Graafje, ik had het gedaan als ik Patries was.

maar als ik Patries was had ik daar niet gezeten want dan had ik destraat niet opgedurfd en zeker mijn afgeleefde en opgelapte kop met pijpbekje en strakgetrokken lijf met opgevulde tieten op tv durven laten zien.
quote:Christiane04 schreef op 10 september 2010 @ 22:52:

Bi: ik heb je een vriendenverzoek gestuurd. Gravinnetje (en eventueel poppedotje) kan ik niet vinden.

Gravinnetje moet je zoeken onder Gravin Netje



En Pop zal ik naar je doorsturen
Alle reacties Link kopieren
Je kunt mij vinden onder gravin netje. Moest een voor en achternaam ingeven toendertijd.
Alle reacties Link kopieren
Willen alle Boerderettes even de OP bekijken!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan de humor van Patries nog wel inzien. Soms komt haar Rotterdamse achtergronT nog goed naar voren, zowel accent als gedrag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 22:50:

[...]



Ik zeg: Join the boerderie Dan kun je poppetjes kijken !Egnie! Ik woon al in een boerengat dus hoef niet in de virtuele koeienshitlucht te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Goedzo Friez! Wat is de straf bij overtreding?
Alle reacties Link kopieren
Euh dat ben ik nog aan het bedenken, BAM
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Heb jij een leuk idee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven